فریت بار به ایتالیا (صفر تا صد)

فریت بار به ایتالیا (صفر تا صد)

کشور ایتالیا با داشتن جاذبه‌های فراوان و شرایط زندگی آسان سالانه مهاجران زیادی را از کشور ایران به خود جذب کرده است، که اکثر این مهاجرت‌ها تحصیلی و کاری هستند. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مهاجران به کشورهای خارجی مخصوصاً ایتالیا ارسال بار بدون پرداخت هزینه‌های زیاد اضافه بار است؛ سامان اکسپرس با ارائه خدمات فریت بار به ایتالیا دغدغه و نگرانی مهاجران را در زمینه ارسال وسایل شخصی و اثاثیه منزل خود به ایتالیا به صفر رسانده است. این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا از چگونگی حمل و ارسال بار به ایتالیا با آشنا شوید.

فریت بار به ایتالیا رم

فریت بار به ایتالیا

از آنجایی که بسیاری از مسافران و مهاجر به دنبال گزینه‌های اقتصادی برای حمل بار به ایتالیا هستند و دغدغه میزان حمل بار مجاز در سفرهای هوایی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، سامان اکسپرس با داشتن پرسنلی مجرب و شبکه گسترده حمل بار در دنیا امکان ارسال بارهایی از جمله وسایل شخصی، لوازم خانگی، لوازم دفتری و هر وسیله‌ای که برای مهاجرت به ایتالیا نیاز دارید را فراهم کرده است. فریت بار به ایتالیا در سامان اکسپرس با مناسب‌ترین قیمت، امنیت کامل و معتبرترین خطوط هوایی در بازه زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شود. به دلیل این که اکثر ایرلاین‌ها محدودیت‌هایی برای میزان حمل بار تعیین کرده‌اند، شما نمی توانید بیش از مقدار مجاز بار با خود حمل کنید، از این رو بایستی از شرکت‌های معتبری که که فریت بار انجام می دهند کمک بگیرید.

فریت بار به ایتالیا با سامان اکسپرس

انتخاب صحیح یک شرکت پست بین المللی و دریافت مشاوره‌های دقیق از کارشناسان فنی این حوزه، می‌تواند شما را آسوده خاطر کند و همچنین هزینه‌های اضافی و مازاد را از بین ببرد. شرکت سامان اکسپرس، با تجربه چندین ساله در ارسال و فریت بار به کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، به عنوان یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین انتخاب‌ها در این زمینه شناخته می‌شود. خدمات ارائه شده توسط سامان اکسپرس، از جمله بسته ‌بندی ایمن بار، پیگیری آنلاین وضعیت بار، و پشتیبانی مستمر از کارشناسان، تنها بخشی از دلایل رضایت مشتریان است. این شرکت به واسطه تعهد به کیفیت و ارائه خدمات حرفه‌ای، مشتریان خود را در تمام مراحل ارسال بار به کشورهای مختلف همراهی می‌کند.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که سامان اکسپرس با داشتن یک دفتر رسمی و فعال در کشور ایتالیا فرآیند ارسال بار به این کشور را بسیار سریعتر و بهینه‌تر کرده است.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

روش های ارسال بار به ایتالیا

برای حمل اضافه بار به ایتالیا، دو روش وجود دارد. یکی این است که بار خود را به عنوان اضافه بار مسافری در پرواز به ایتالیا همراه خود ببرید. اما این روش ممکن است نیاز به پرداخت جریمه داشته باشد که مبلغ آن بسیار بالا است و به هیچ عنوان اقتصادی نیست.

اما راه دوم، یعنی فریت بار به ایتالیا (ارسال هوایی اضافه بار به صوت جداگانه)، یک گزینه مقرون به صرفه است. در این روش شما باید به یک شرکت حمل بار معتبر مراجعه کنید و بار خود را تحویل دهید، پس از اینکه بار شما تحویل داده شد، شرکت فریت بار از طریق فرودگاه امام خمینی  بار شما را به کشور ایتالیا ارسال می کند. نکته مهمی که بهتر است به آن توجه کنید این است که، هزینه فریت بار به ایتالیا بسیار کمتر از هزینه اضافه بار کانتر پرواز خواهد بود (کمتر از یک سوم جریمه اضافه بار به ایتالیا).

هزینه ارسال بار به ایتالیا

هزینه فریت بار به ایتالیا به وزن، حجم، و خدمات انتخابی نظیر پیک آپ، بسته‌ بندی، حمل تا فرودگاه، و نوع بار شما بستگی دارد. این هزینه‌ها با توجه به موارد زیر ارزیابی می شود:

  • > وزن بار: هزینه فریت بار به ایتالیا به وزن بار شما بستگی دارد. این هزینه به صورت هر کیلوگرم برآورد می‌شود. (توجه داشته باشید که وزن بار یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه حمل و نقل می‌باشد.)
  • > حجم بار: اگر بار شما حجیم باشد، به طوری که حجم بیشتری از فضا را اشغال کند در این صورت هزینه ارسال بر اساس حجم محاسبه خواهد شد.
  • > خدمات اضافی: خدمات اضافی مانند پیک آپ از محل، بسته ‌بندی اختصاصی، حمل بار از محل شما تا فرودگاه و سایر خدمات ممکن است به هزینه اضافی منجر شود.
  • > نوع بار: نوع بار نیز از جمله مواردی است که می‌تواند هزینه بر باشد. بارهای خاص نظیر بارهای شخصی، وسایل منزل، کالاهای هشتاددرصدی، یا بارهای خطرناک ممکن است هزینه حمل و نقل خود را داشته باشند.
  • > مسیر حمل و نقل: مسیر حمل و نقل و البته مسافت مبدأ تا مقصد نیز از جمله موارد مهم تأثیر گذار بر قیمت است.

به طور کلی، برای محاسبه دقیق هزینه فریت بار به ایتالیا، توصیه می‌شود با شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری در خصوص نیازها و هزینه‌های خود دریافت کنید. سامان اکسپرس در 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص حمل بار است. جهت دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

فریت بار به ایتالیا چند روز طول می‏ کشد؟

یکی از سوالات رایج کاربران در رابطه با ارسال بار به کشور ایتالیا این است که بار من چند روزه به مقصد می رسد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بدانید که شرکتی که با آن قرارداد حمل بار دارید، تعیین کننده این موضوع است. به عنوان مثال فریت بار به ایتالیا توسط شرکت حمل و نقل بین المللی سامان اکسپرس، معمولاً بین 3 تا 5 روز کاری انجام می‌شود. این شرکت با ارائه خدمات سریع و کارآمد، برای مسافران و مهاجرانی که به دنبال ارسال بار در مدت زمان کوتاه به ایتالیا هستند، توصیه می شود.

توجه داشته باشید که ممکن است بار شما با سامان اکسپرس در مدت زمان کوتاه‌تری به ایتالیا برسد، اما به طور کلی این زمان تا 5 روز کاری توسط شرکت برای آسودگی مشتریان اعلام شده است. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا پیگیری وضعیت ارسال بار به ایتالیا به صورت آنلاین و در لحظه از سیستم رهگیری مرسوله پست خارجی که سامان اکسپرس فراهم کرده است، استفاده کرده و موقعیت بار خود را پیگیری کنید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

سخن پایانی

باید ذکر کرد که انتخاب شرکت فریت بار معتبر و متخصص تمامی این مراحل را برای شما با سهولت تمام انجام می‌دهد و سرعت کار شما را افزایش می‌دهد. سامان اکسپرس در زمینه فریت بار به ایتالیا یکی از معتبرترین شرکت‌ها است که با سرعت در حمل و امکان پیگیری آنلاین مرسوله، آسودگی خاطر مشتریان را تضمین کند .همچنین این شرکت مهم‌ترین نکته در فریت بار به ایتالیا که سلامت مرسوله است را تضمین می‌کند.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فریت بار به هند با کمترین قیمت از فرودگاه امام خمینی

فریت بار به هند با کمترین...

با پیشرفت روز افزون کشور هند در زمینه‌های مختلف، این روزها افراد زیادی از ایران به این کشور رفت‌وآمد می‌کنند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فرق فریت بار و کارگو چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

فرق فریت بار و کارگو چیست؟...

اگر قصد ارسال کالاهای خود از یک کشور به کشور دیگر را دارید، ضروری است که با مفاهیم فریت بار...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال اضافه بار مسافری به کانادا)

فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال...

فریت بار به کانادا برای افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر به کانادا را دارند، به صورت تخصصی توسط...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عراق (ارسال بار به نجف و کربلا)

فریت بار به عراق (ارسال بار...

عراق از جمله مهم‌ترین کشورهای خاورمیانه و یکی از شرکای مهم تجاری ایران است. فریت بار به عراق در طی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به دبی ( ارسال بار به دبی هوایی و دریایی)

فریت بار به دبی ( ارسال...

فریت بار به دبی به معنای فرستادن لوازم شخصی و وسایل منزل از مبدا به این شهر است. در واقع،...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به آلمان به صورت هوایی + هزینه منصفانه

فریت بار به آلمان به صورت...

فریت بار به آلمان بهترین روش برای ارسال اضافه بار مسافری به کشور آلمان است که هزینه کمتری برای مهاجران...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به خارج از کشور

فریت بار به خارج از کشور

فریت بار یا فریت مسافری چیست؟ این سوالی است که برای بسیاری از مسافران مخصوصاً افرادی که قصد مهاجرت به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)

صفر تا صد فریت بار به...

اگر از آن دسته افرادی باشید که زیاد به کشور همسایه، یعنی ترکیه رفت و آمد می‌کنید و تصمیم به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران

در طی سال‌های اخیر درخواست ارسال بار از استرالیا به ایران و بالعکس بسیار زیاد شده است و آن‌ هم...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید