حمل هوایی اکسپرس | سریعترین پست هوایی بین المللی

حمل هوایی اکسپرس | سریعترین پست هوایی بین المللی

اگر تاجر و یا بازرگان هستید و در سطح جهانی فعالیت می‌کنید، به احتمال زیاد با پست اکسپرس آشنا شده‌اید. پست اکسپرس یکی از راه‌های انتقال کالا است که می‌توانید با این روش کالای خود را به سراسر جهان ارسال کنید. استفاده از حمل هوایی اکسپرس برای تاجرانی که کالاهای با ارزش جابه جا می‌کنند، بسیار مقرون به صرفه بوده و راه آسانی نیز برای ایمن نگه داشتن کالای آن‌ها است.
جالب است بدانید که شاید روش‌های دیگر حمل و نقل مانند حمل دریایی، حمل ریلی بار محدودیت کمتر و امکانات بیشتری را نسبت به حمل هوایی اکسپرس ارائه می‌دهند، اما با امنیت و سرعتی که روش پست اکسپرس دارد، قطعاً خواهان بیشتری نیز دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره پست اکسپرس بین المللی به دست آورید.

حمل هوایی اکسپرس | پست اکسپرس

پست اکسپرس چیست؟

حمل هوایی اکسپرس، یکی از روش‌های حمل و نقل کالا و انتقال آن از یک مبدا به مقصد می‌باشد. شما از طریق پست بین المللی اکسپرس می‌توانید مرسوله پستی خود را به سراسر دنیا ارسال کنید. مهم‌ترین شاخصه‌ای که این نوع پست را از سایر روش‌های پستی جدا می‌کند، سرعت بالای آن می‌باشد. به عبارت بهتر اگر شما مرسوله خود را به روش پست هوایی اکسپرس ارسال کنید در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده خواهد رسید.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

انواع حمل هوایی سریع

پست اکسپرس به دو روش داخلی و خارجی به مشتریان ارائه می‌شود؛ در واقع علاوه بر تعاملات بین المللی در بخش داخلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک خدمت مجزا از سوی شرکت‌های پستی می‌باشد. با این وجود تمرکز ما در این مطلب بر روی پست اکسپرس هوایی بین المللی خواهد بود.
> پست اکسپرس داخلی که مخصوص مرسولات داخل کشور است که اغلب آن را با نام پست پیشتاز می‌شناسند.
> پست اکسپرس خارجی که برای ارسال کالا به خارج از کشور مناسب است و توسط شرکت‌های پست بین المللی ارائه می‌شود.
شما می‌توانید هر نوع کالایی را با استفاده از پست اکسپرس به مقصد خود ارسال نمایید. البته باید توجه داشته باشید که کالای مورد نظر در لیست ممنوعات پستی نباشد.

پست اکسپرس بین المللی چیست و چه خدماتی ارائه می‌کند؟

پست بین المللی اکسپرس یک روش قابل اطمینان، سریع و مقرون به صرفه برای ارسال کالا به خارج از کشور است. این روش برای واردات بارهایی که به عنوان سمپل یا نمونه شناخته می‌شوند، گزینه بسار مناسبی است. در روش پست اکسپرس بین المللی، مرسولات به مقاصدی که تحت پوشش شرکت پست بین المللی می‌باشد، ارسال می‌شوند. در حمل هوایی اکسپرس بین المللی زمان تحویل کالا با توجه به مقصد، وزن و نوع کالا برآورد شده و یک بازه زمانی برای ارسال مرسولات تعریف می‌شود.

حمل هوایی سریع مزایای بسیاری دارد که هر شخصی می‌تواند از این مزایا بهره ببرد. به همین خاطر است که در حال حاضر یکی از مهمترین بخش‌های صنایع حمل و ارسال بین المللی کالا همین روش حمل سریع هوایی است.در ادامه با مزایای پست اکسپرس آشنا می‌شوید.

سرعت تحویل

> پست اکسپرس یکی از جدیدترین و سریع ترین روش‌های ارسال انواع کالاها و ارسال مدارک به خارج از کشور می‌باشد. این سرویس به وسیله شبکه حمل و نقل پیشرفته و خدمات اولویت‌بندی شده، مرسولات را به سرعت به مقصد نهایی می‌رساند.

بسته بندی ایمن

> در حمل هوایی سریع، در صورتی که بسته بندی کالا توسط بهترین شرکت پست بین المللی در ایران انجام شود، ایمنی و سلامت مرسوله در حین جابه جایی تضمین شده و مشتری از بابت سلامت بار خود آسوده خاطر باشد.

پیگیری آنلاین

> در ارسال کالا با پست اکسپرس مجموعه سامان می توانید با استفاده از شماره پرونده, بارنامه یا کد پیگیری، اطلاعات دقیق و به روز درباره وضعیت و مکان فعلی مرسوله را دریافت کنید. امکان پیگیری آنلاین مرسولات به شما این امکان را می‌دهد تا به‌ طور مستقیم از وضعیت مرسولات خود مطلع شوید.

امکانات بیمه

> اگر کالا ارزشمندی را از طریق پست اکسپرس ارسال می‌کنید، می‌توانید با پرداخت یک هزینه جداگانه، کالای خود را در سطوح مختلفی بیمه کنید. این مورد به شما اطمینان می‌دهد که در صورت وقوع حوادث و یا آسیب دیدن مرسوله در حین حمل و نقل، خسارت آن پرداخت می‌شود.

پوشش جغرافیایی گسترده

> سامان اکسپرس شبکه‌های حمل و نقل گسترده‌ای در سطح جهان دارد که به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مرسولات خود را به و نقاط مختلف ارسال کنند.

خدمات درب به درب

> در حمل هوایی سریع به صورت بین المللی شما می‌توانید مرسوله خود را درب منزل یا محل مورد نظرتان به مامور سامان اکسپرس تحویل داده و گیرنده نیز درب منزل خود آن را تحویل بگیرد.

هزینه پست اکسپرس بین المللی چقدر است؟

هزینه پست خارجی بخش مهمی از فرایندهای تجارت بین المللی می‌باشد. انتخاب روشی مناسب، سریع و مقرون به صرفه جهت ارسال کالا بسیار حائز اهمیت است و لازم است پیش از اقدام به ارسال کالا از هزینه‌ها و نحوه محاسبه آنها اطلاع کافی داشته باشید.

برای ارسال کالا و یا مرسوله از طریق پست اکسپرس بین المللی حتماً به مواردی مانند مشخصات کالا، فاصله مبدا و مقصد مورد نظر، شیوه تحویل بار و شرایط تحویل بار، سطح بیمه انتخابی و خدمات اضافی دریافت شده توجه داشته باشید؛ زیرا هر کدام از این عوامل می‌توانند در افزایش هزینه‌ها بسیار موثر باشند.

به طور کلی، هزینه حمل اکسپرس بین المللی بر اساس وزن حقیقی یا حجمی بسته، مسافت جغرافیایی، و خدمات اضافی تعیین می‌شود. برای اطلاعات دقیق‌تر و محاسبه هزینه دقیق بهتر است با کارشناسان مربوطه تماس حاصل کنید. کارشناسان مجرب سامان اکسپرس 24 ساعته آماده پاسگویی به سوالات شما هستند.

شما می توانید به راحتی با ثبت اطلاعات کالای خود در فرم زیر، بعد از دریافت مشاوره تخصصی رایگان توسط کارشناسان سامان اکسپرس، از هزینه دقیق حمل هوایی سریع مطلع شده و از طریق شرکت سامان اقدام به ارسال کنید.

برای استعلام هزینه فرم زیر را پر کنید.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

استعلام قیمت سامان اکسپرس

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

چرا برای حمل هوایی سریع از سامان اکسپرس خدمات بگیرید؟!

شرکت سامان اکسپرس با توجه به نوع و وزن کالای شما و همچنین هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات پستی بین المللی را با کیفیت بالایی به شما ارائه می‌کند. به طور کلی، حمل هوایی سریع به مشتریان یک سرویس سریع، قابل اعتماد و همراه با امکانات پیشرفته ارائه می‌دهد؛ به این ترتیب علاوه بر ارسال مطمئن مرسوله آن را در سریعترین زمان ممکن به مقصد می‌رساند.

پست اکسپرس سامان به عنوان یک سرویس حمل و نقل سریع بین‌المللی دارای مزایا و امکانات متعددی است که از جمله آنها می‌توان به بسته بندی ایمن، سرعت بالا در ارسال، ردیابی آنلاین مرسوله، خدمات ارسال و دریافت بسته درب منزل (پست درب به درب)، ارائه سطوح مختلف بیمه و خدمات پس کرایه اشاره کرد.

مزایای پست اکسپرس سامان اکسپرس
اینفوگرافیک مزایای پست اکسپرس سامان اکسپرس

بسته بندی بار در پست اکسپرس خارجی

بسته بندی کالا در پست اکسپرس بین المللی یک امر بسیار مهم در حمل و نقل است که بر کیفیت و امنیت انتقال کالاها تأثیر زیادی می‌گذارد. بسته بندی محکم و مناسب باعث حفاظت از کالاها در برابر آسیب‌ها و خطرات مختلف از جمله ضربه، فشار، رطوبت و دما می‌شود.

در حمل و نقل بین المللی، کالاها ممکن است مسافت‌های طولانی را پیمایش کنند، بنابراین بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که در تمام این مسیرها از بار محافظت شده و سالم به مقصد برسد. استفاده از جعبه‌های مقاوم، مواد با کیفیت، و محافظ‌های مناسب، از مواردی است که در بسته بندی کالاها برای پست بین المللی حائز اهمیت است. همچنین، برچسب‌گذاری صحیح با شماره پیگیری و اطلاعات لازم دیگر، به پیگیری سریع‌تر و دقیق‌تر مرسولات کمک می‌کند.

ابعاد، وزن و حجم مرسوله پستی در انواع روش های پست بین المللی

شرایط و ابعاد کالا در پست اکسپرس بین المللی

در پست اکسپرس هوایی بین المللی وزن هر بسته بندی باید زیر 30 کیلوگرم بوده و ابعاد هر تکه از کل بار 80x80x100 باشد. دقت داشته باشید که وزن کل بار (مجموع تمامی بسته‌بندی‌ها) می‌تواند هر میزانی باشد. در پست اکسپرس هوایی برای بارگیری بارهای اصطلاحاً با ابعاد و یا حجم غیر متعارف با شارژ هزینه بیشتری انجام می‌شود؛ به هر ترتیب سامان اکسپرس برای ارسال هر نوع باری با هر شرایطی راه حلی مناسب با شرایط مشتریان خود ارائه می‌کند.

مدت زمان پست اکسپرس

همانطور که پیش‌تر گفتیم، ارسال مرسوله با روش حمل هوایی اکسپرس بیشترین سرعت را داشته و در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده خواهد رسید و از آن به عنوان پست سریع یاد می‌شود. البته زمان تحویل مرسوله پستی به کارشناسان شرکت پستی و همچنین مسافت بین مبدا و مقصد و نیز تعطیلات در کشور مبدا و مقصد می‌تواند تأثیر مستقیم بر زمان رسیدن مرسوله به دست گیرنده بگذارد.

اما به طور کلی برای مسافت‌های کوتاه و کشورهایی که تعداد پروازهای بیشتری انجام می‌شود 1 الی 3 روز و برای مسافت‌های طولانی، 7 تا 10 روز زمان می‌برد تا مرسوله از مبدا به مقصد برسد. ما می‌دانیم که مدت زمان ارسال کالا چقدر برای شما مهم است به همین خاطر سیستم رهگیری آنلاین را برای شما عزیزان طراحی کرده‌ایم تا بتوانید از طریق آن به صورت لحظه به لحظه مرسوله خود را رهگیری کرده و از موقعیت و وضعیت دقیق آن مطلع شوید.

حمل هوایی سریع و پست اکسپرس توسط سامان اکسپرس

پیگیری پست اکسپرس خارجی

پیگیری پست اکسپرس یک ویژگی بسیار مهم و کاربردی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین و به راحتی وضعیت و موقعیت مرسولات خود را در طول مسیر حمل و نقل بین المللی پیگیری کنند. با استفاده از سرویس پیگیری مرسوله پستی، فرستنده و گیرنده می‌توانند به سرعت از وضعیت مرسوله خود و اینکه در چه مرحله‌ای از مسیر حمل و نقل قرار دارد و چه زمانی به مقصد خواهد رسید، مطلع شوند.

برای پیگیری مرسوله ارسالی با حمل سریع هوایی، لازم است به بخش رهگیری مرسوله پستی سایت سامان اکسپرس مراجعه کنید. در صفحه پیگیری، شماره پیگیری یا کد بارنامه مرسوله را وارد کنید. این شماره توسط سامان اکسپرس به شما اعلام می‌شود. پس از وارد کردن اطلاعات مرسوله، سیستم به صورت آنلاین وضعیت فعلی، مسیر حرکت و تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره مرسوله را نمایش می‌دهد.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

سرعت انتقال کالا در پست اکسپرس بین المللی

سرعت انتقال کالا در پست سریع هوایی یکی از ویژگی‌های بارز این سرویس حمل و نقل است. با توجه به ماهیت اکسپرس و تمرکز بر ارائه خدمات سریع و فوری، مدت زمان انتقال کالاها به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد. برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اکسپرس بین المللی، معمولاً تعهد به تحویل در چند روزه یا حتی چندین ساعته را دارند.

این سرعت بالا به علت استفاده از شبکه‌های حمل و نقل پیشرفته، اعتبار بالای شرکت‌های معتبر، و افزایش اولویت‌بندی مرسولات انجام می‌شود. مسیرهای مختلف، خدمات اولویت‌بندی، و امکانات پیشرفته پیگیری باعث می‌شوند که این سرویس به صورت بهینه و با سرعت بالا، محمولات را از مبدأ به مقصد منتقل کند. به این ترتیب، پست اکسپرس بین المللی به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که مرسولاتشان به سرعت و در مدت زمان کمتری به مقصد می‌رسد.

چه کالاهایی امکان حمل با پست بین المللی اکسپرس را ندارند؟

در پست بین المللی اکسپرس برخی کالاها به دلیل محدودیت‌های ایمنی، گمرکی، یا ضوابط حمل و نقل، امکان حمل با این سرویس را ندارند. برخی از کالاهایی که ممکن است از حمل با پست بین المللی اکسپرس مستثنی شوند، شامل موارد زیر می‌شوند:

 مواد خطرناک، مواد قابل انفجار، مواد قابل اشتعال، محصولات تحت نظارت دارویی، برخی محصولات غذایی، حیوانات زنده، سلاح‌ها، مواد مغناطیسی، و مواردی که با قوانین و مقررات گمرکی کشورها در تعارض است.

در پست اکسپرس چه کالاهایی را نمی توان فرستاد

به این ترتیب برای حمل کالاهای خاص با حمل هوایی سریع بین المللی، حتماً قبل از ارسال، با شماره 02140885164 تماس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که کالای شما قابل حمل بوده و با مقررات و ضوابط گمرک مبدا و مقصد مطابقت دارد.

سوالات متداول

کلام آخر

یکی از انواع روش های پست، پست اکسپرس یا حمل هوایی سریع می‌باشد. این روش پست بین المللی می‌تواند مرسولات کوچک و بزرگ را در کم‌ترین زمان ممکن از مبدا به مقصد جابه جا کند. در پست اکسپرس بین المللی هزینه ارسال کالا به وزن، حجم و نوع مرسولات پستی بستگی دارد و بر اساس این معیارها محاسبه می‌شود. حمل هوایی اکسپرس یکی از امن‌ترین روش‌های جابه جایی کالا است که افراد عادی و تاجران می‌توانند برای ارسال ایمن کالا‌های خود از این روش استفاده کنند.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

18 پاسخ به “حمل هوایی اکسپرس | سریعترین پست هوایی بین المللی”

  1. سلام من یک بسته ای دارم که برای تجهیزات خودرو هست و میخوام از ترکیه به ایران بیارم میتونم با شرکت شما بفرستم؟

    • با سلام
      بله دوست عزیز کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و یا فرم موجود در همین صفحه را پر نمایید.

  2. سلام من کارم تولید عرقیجات هست میتونم یه تعداد گلاب و عرق نعنا به کشور ارمنستان و ترکیه به صورت هوایی بفرستم؟

  3. من یه بسته ای دارم برای دبی، فقط برام مهمه که صبح یه روز مشخصی برسه دست گیرنده، اینو شما میتونید انجام بدین؟

    • بله دوست عزیز
      در صورت نیاز به مشاوره دقیقتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  4. افتخار می کنم به شرکت سامان اکسپرس به عنوان یک شرکت ایرانی در پست بین المللی… من مدت ها آلمان زندگی کردم. صداقت و احترامی که به مشتری میزارید قابل ستایشه

  5. سلام از چه طریقی میشه پیگیری ارسال بسته با پست اکسپرس رو انجام داد؟

  6. سلام هزینه پست اکسپرس از تهران به شیراز چقدر میشه؟؟ چندتا مدرک ‌و سند مهم هستش

    • برای این موضوع لطفا با شماره 02140885160 تماس بگیرید و یا فرم استعلام هزینه در مقاله را پر نمایید.

    • سلام دوست عزیز بله امکانش هست فقط لطفا یک شماره تماس در اختیار ما قرار بدید که با شما تماس بگیریم یا شما با کارشناسان ما تماس بگیرید که بعد از دریافت اطلاعات کامل مرسوله، هزینه و سایر موارد رو خدمتتون اطلاع بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارسال کتاب به خارج از کشور (کانادا، اروپا، آمریکا)

ارسال کتاب به خارج از کشور...

شاید دیده باشد که برخی از افراد برای هدیه دادن به مناسبت‌های مختلف مانند تبریک سال نو، تولد و یا...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال و پست سمپل (نمونه کالا) به خارج از کشور

ارسال و پست سمپل (نمونه کالا)...

بسیاری از تجار و بازرگانان برای پیشبرد کسب و کار خود علاوه بر بازار داخلی کشور به تعاملات بین المللی...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
پست سریع چیست؟ (سریع‌ترین پست داخلی و خارجی)

پست سریع چیست؟ (سریع‌ترین پست داخلی...

با کمال مسرت و شگفتی، بیایید به دنیایی از سرعت و اعتماد پای بگذاریم، جایی که مرسولات شما با بالاترین...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
خدمات پست مرسوله به خارج از کشور

خدمات پست مرسوله به خارج از...

ارسال مرسولات پستی از دیرباز به‌عنوان روشی رایج برای ارسال کالا مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همه‌روزه تعداد زیادی از...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال مدارک به خارج از کشور (دبی، ترکیه، آلمان)

ارسال مدارک به خارج از کشور...

به دلیل گسترش ارتباطات بین المللی ایران با سایر کشورها از اعزام دانشجو گرفته تا تعاملات تجاری، ارسال مدارک به...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
با صفر تا صد ارسال فرش به خارج از کشور آشنا شوید!

با صفر تا صد ارسال فرش...

فرش ایرانی یکی از آن کالاهای نفیسی است که کمتر کسی است که تمایل نداشته باشد آن را در کف...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
هر آنچه که باید در مورد ارسال بسته به چین بدانید!

هر آنچه که باید در مورد...

ارتباط بین کشورهای مختلف دنیا به‌دلیل پیشرفته شدن سیستم حمل و نقل بسیار بیشتر از قبل است. کشور چین با...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور

ارسال آجیل و خشکبار به خارج...

خشکبار ایران از آن دسته محصولاتی است که به ‌سختی می‌تواند رقیبی در دنیا پیدا کند. به همین علت ارسال...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل جنازه با هواپیما (از ایران به خارج و بالعکس)

حمل جنازه با هواپیما (از ایران...

افرادی که بستگانی در کشوری دیگر داشته باشند، در صورت فوت آن‌ها ممکن است بخواهند تا عزیز از دست‌ رفته...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از کانادا به ایران

ارسال بار از کانادا به ایران

در حال حاضر جمعیت زیادی از هم‌وطنانمان ساکن شهرهای کانادا مانند ونکوور و تورنتو هستند. برای همین یکی از سؤال‌های...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید