خدمات پست مرسوله به خارج از کشور

خدمات پست مرسوله به خارج از کشور

ارسال مرسولات پستی از دیرباز به‌عنوان روشی رایج برای ارسال کالا مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همه‌روزه تعداد زیادی از کالاها از طریق روش‌های پستی در داخل کشور جابه‌جا می‌شوند. بااین‌حال، برای خارج از کشور چطور؟ آیا راهی برای ارسال کالا از طریق پست به خارج از کشور وجود دارد؟ اگر وجود دارد، چه روش‌هایی برای این کار وجود داشته و چه شرکتی بهترین خدمات را برای ارسال مرسولات به خارج ارائه می‌دهد؟

با ما همراه باشید تا با پاسخ این سؤالات در یک مقاله جامع آشنا شوید.

 پست به خارج از کشور
پست به خارج

روش های پست به خارج از کشور (از نظر وسیله حمل‌ونقل)

شرکت سامان اکسپرس برای خدمات پست به خارج خود امکان استفاده از روش‌های مختلفی را از بابت وسیله حمل‌ونقل در نظر گرفته است. عوامل مختلفی وجود دارند که انتخاب از بین این روش‌ها را توجیه‌پذیر می‌کنند. در ادامه با نوع انواع روش‌ها و مزایایی که برای پست بین‌المللی به همراه خواهند داشت، اشاره خواهیم کرد.

انواع روش های ارسال بار به خارج (از نظر نوع کالا)

شرکت سامان اکسپرس روش‌های مختلفی برای ارسال بار به خارج از کشور ارائه می‌دهد. این روش‌ها بر اساس نوع کالا و مقصد تعیین می‌شوند. در ادامه با انواع روش‌های ارسال بار به خارج از نظر نوع کالا آشنا خواهیم شد.

 ارسال بسته خارج از کشور

اکسپرس

یکی از روش‌های مورداستفاده، پست اکسپرس هوایی است که برای ارسال مرسوله‌های سبک و حجم کم استفاده می‌شود. در این روش، مرسوله‌ها با استفاده از حمل‌ونقل هوایی به مقصد منتقل می‌شوند.

این روش دارای زمان تحویل نسبتاً سریعی است و مناسب برای ارسال مرسوله‌هایی است که نیاز به تحویل سریع دارند.

فریت

روش دیگری که شرکت سامان اکسپرس ارائه می‌دهد، فریت بار است. در این روش، مرسوله‌های سنگین و حجیم با استفاده از حمل‌ونقل دریایی به مقصد منتقل می‌شوند. مرسوله‌ها در کانتینرها بارگیری می‌شوند و سپس با کشتی به مقصد ارسال می‌شوند.

این روش زمان تحویل طولانی‌تری دارد؛ اما هزینه‌های حمل‌ونقل نسبتاً کمتری دارد؛ بنابراین، این روش برای ارسال بارهای سنگین و حجیم مناسب است.

فریت بار
کارگو

کارگو

روش سومی که شرکت سامان اکسپرس ارائه می‌دهد، کارگو تجاری است. این روش برای ارسال بارهای تجاری و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود. مرسوله‌ها با استفاده از حمل‌ونقل هوایی، دریایی یا راه‌آهن به مقصد منتقل می‌شوند. زمان تحویل و هزینه‌های حمل‌ونقل در این روش بستگی به نوع حمل‌ونقل استفاده شده و فاصله مقصد دارد.

به‌علاوه این روش‌ها، شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس روش زمینی را نیز برای حمل‌ونقل درون‌شهری یا بین‌شهری ارائه می‌دهد. این روش شامل استفاده از وسایل نقلیه مانند کامیون‌ها و کامیونت‌ها است. درنهایت، شرکت سامان اکسپرس روش ترکیبی را نیز برای ارسال بار از طریق پست به خارج از کشور ارائه می‌دهد.

در این روش، از ترکیب دو یا چند روش حمل‌ونقل برای رساندن مرسوله به مقصد استفاده می‌شود. این روش می‌تواند زمان تحویل و همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل را کاهش دهد.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

انواع سرویس های ارسال بار به خارج

سرویس‌های ارسال بار از طریق پست به خارج از کشور در شرکت سامان اکسپرس موارد مختلفی را شامل می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1️⃣درب به درب DTD

پست درب‌ به‌ درب یک سرویس ارسال بار و پست به خارج است که شامل جمع‌آوری بار از محل مبدا و تحویل آن در درب مقصد نهایی مشتری خواهد بود. در این نوع سرویس پست داخلی یا بین‌المللی، شرکت حمل‌ونقل مسئولیت کامل حمل‌ونقل کالا را از محل مبدا اولیه تا مقصد نهایی بر عهده دارد.


2️⃣فرودگاه مبدا تا درب مقصد ATD

سرویس دوم که توسط شرکت ما برای پست به خارج ارائه می‌شود، سرویس فرودگاه تا درب مقصد است. بر طبق این سرویس، شما ملزم به تحویل بار در محل فرودگاه مبدا خواهید بود. سپس تحویل بار به مشتری نهایی بر عهده شرکت ما خواهد بود.


3️⃣فرودگاه تا فرودگاه ATA

سرویس سبک‌تری که برای ارسال کالا از طریق پست به خارج ارائه می‌شود، سرویس فرودگاه به فرودگاه است. بدین صورت که اگر امکان تحویل بار در فرودگاه را دارید و فرد گیرنده نیز می‌تواند بار را در فرودگاه مقصد تحویل بگیرد، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. این روش نسبت به مدل‌های قبلی کمترین هزینه را برای شما در بر خواهد داشت.


4️⃣درب مبدا تا فرودگاه مقصد DTA

سرویس چهارمی که برای پست به خارج ارائه می‌شود، سرویس درب مبدا تا فرودگاه مقصد است. برطبق این سرویس شما ملزم به تحویل بار در درب مبدا هستید. تحویل مرسوله پستی در فرودگاه مقصد در کشور یا منطقه مشتری است. در این نوع سرویس، مسئولیت حمل‌ونقل بار تا فرودگاه مقصد بر عهده شرکت حمل‌ونقل است.


5️⃣خرید، حمل، ترخیص و تحویل DDP

(DDP) یک سرویس کامل از خرید محصول، حمل آن به مقصد، ترخیص کالا از گمرک و تحویل آن به مشتری در مقصد نهایی است. در این نوع سرویس، شرکت حمل‌ونقل مسئولیت کامل را از خرید محصول تا تحویل به مشتری نهایی را بر عهده دارد و تمامی مراحل ارسال بار توسط آنها انجام می‌شود.

مراحل ارسال کالا به خارج از کشور با شرکت پست های خصوصی

ارسال کالا به خارج از کشور به کمک شرکت‌های پستی خصوصی یک فرآیند سریع و کارآمد است و موجب می‌شود که ارسال بار در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسد. یکی از این شرکت‌های معتبر در خصوص ارسال کالا به خارج از کشور، شرکت سامان اکسپرس است. این شرکت با ارائه خدمات ویژه توانسته است به یکی از شرکت‌های پست بین المللی معتبر تبدیل شود. هر شرکت بسته به حوزه فعالیتی خود، ارسال کالا را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهند. اما به طور کلی مراحل ارسال کالا به خارج کشور با شرکت پستی خصوصی به شرح زیر است:

  • 🔷بررسی کارشناسان از قانونی بودن کالای ارسال شده به کشور مقصد
  • 🔷بررسی مدارک شخص ارسال کنند و گیرنده در کشور مبدا و مقصد
  • 🔷تایید شدن کالا و مشخصات فرد ارسال کننده و گیرنده
  • 🔷بسته بندی صحیح و لیبل زنی محصول
  • 🔷ارائه بیمه خسارت محصول
  • 🔷انتخاب روش ارسال کالا براساس نوع محصول
  • 🔷ارسال کالا

به طور کل تمامی مراحل بالا در تمامی شرکت‌های پست خصوصی معتبر برای ارسال بدون مشکل و تاخیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

نحوه پست بسته به خارج از کشور

نحوه ارسال بسته پستی به خارج از کشور یکی از مسائل مهم و دغدغه افرادی است که به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند. چرا که به دلایلی نیاز به محصولات کشور خود دارند. همچنین برخی دیگر افراد که به عنوان تاجر مشغول فعالیت هستند و می‌خواهند محصولات خود را به خارج از کشور ارسال کنند نیاز دارند بدانند نحوه ارسال پست به خارج از کشور چگونه است.  برای ارسال محصول و بار به خارج از کشور در ابتدا نیاز است با قوانین و مقررات کشور مبدا و مقصد آشنا باشید. به این صورت که ارسال برخی از کالاها ممنوع است. پس از اطلاع داشتن از قوانین و مقررات، نیاز است از یک شرکت بین المللی حمل و نقل در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی محصول خود را به کشور مقصد ارسال کنید.

برای پست به خارج از کشور پس از اینکه شرکت پست بین المللی مورد نظر خود را انتخاب کردید بایستی براساس نیاز مدارک مورد نیاز را به شرکت بین المللی ارائه دهید تا ارسال بسته شما با سرعت زیادی انجام شود. به طور کل برای ارسال بسته پستی به خارج از کشور، ضروری است که با دقت شرایط و قوانین ارسال را مطالعه کنید تا بتوانید بسته خود را به راحتی و بدون مشکل به کشور مقصد ارسال کنید.

شرایط ارسال بسته به خارج از کشور

 ارسال بسته به خارج از کشور

ارسال بسته و بار به خارج از کشور شرایط خاصی دارد و مانند ارسال در داخل کشور نیست. به این صورت که شما برای ارسال مرسوله به خارج از کشور نیاز دارید که بدانید آیا از لحاظ قانونی می‌توانید بسته را از کشور خارج کنید و از سوی دیگر بایستی بدانید آن محصول را می‌توانید به کشور مقصد وارد کنید یا خیر.

پس از بررسی این موارد نوبت به ارائه مدارک به شرکت پست بین المللی است که براساس مقدار بار، حجم بسته و اینکه آیا محصول تجاری است یا خیر از شما کپی مدارک گرفته می‌شود. از این رو اگر محصول شما تجاری باشد و قرار بر این است که محصول وارد بازار کشور مقصد بشود نیاز است که شما کارت بازرگانی داشته باشید.

✔️پس از اینکه پروسه‌های بالا به درستی صورت گرفت، نوبت به هزینه‌های ارسال و گمرکی می‌رسد که بایستی براساس قوانین کشور مبدا و مقصد این هزینه‌ها پرداخت شوند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال مرسولات به خارج از کشور

برای ارسال مرسولات به خارج از کشور، تهیه و در دست داشتن مدارک گمرکی و مدارک مورد نیاز امری بسیار حیاتی است. از جمله مدارک مورد نیاز برای ارسال مرسولات به خارج از کشور به شرح زیر است:

  • ➖فاکتور محصولات، این فاکتور شامل اطلاعاتی از جمله نوع و تعداد کالا و مبلغ کل مرسوله
  • ➖اطلاعات کامل محصول
  • ➖بارنامه و اظهارنامه گمرکی
  • ➖تکمیل فرم‌های ارائه شده توسط شرکت پستی
  • ➖مدارک کالا در رابطه با محدودیت و ممنوعیت کالای ارسال شده
  • ➖مدارک شخصی ارسال کننده
  • ➖کارت بازرگانی و …. از جمله مدارک مورد برای ارسال مرسولات به خارج از کشور می‌باشد.

البته توجه داشته باشید که این مدارک کلی هستند و برای مرسولات متنوع ممکن است مدارک دیگری نیز مورد نیاز باشد. به طور کل برای داشتن اطلاعات کامل در این زمینه بهتر است با پشتیبانی 24 ساعته سامان اکسپرس تماس حاصل کنید.

مدت زمان ارسال بار به خارج از کشور

مدت‌زمان ارسال بار از طریق پست به خارج از کشور بستگی به عوامل مختلفی دارد. اینکه ارسال بار به طور مستقیم از کشور مبدا یعنی ایران به کشور مقصد انجام می‌شود، یا اینکه نیاز به انتقال به کشورهای واسطی در این بین وجود دارد. روش حمل‌ونقل کالا چگونه است و در چه فصلی از سال کالای شما ارسال می‌شود. هر کدام از این عوامل ممکن است که در مدت‌ زمان ارسال بار به خارج از کشور تأثیر بگذارند.

نحوه پیگیری پست خارج از کشور

برای پیگیری مرسولات پستی بین المللی، باید وارد وبسایت مخصوص شرکت حمل و نقل خود شوید و کد رهگیری خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید. توجه داشته باشید مرسولات بین المللی، کد رهگیری ۱۳ رقمی دارند، که این کد ترکیبی از اعداد و حروف لاتین را شامل می‌شود و به عنوان کد IPS (آی‌پی‌اس) شناخته می‌شود. برای پیگیری محصول شما باید از کد رهگیری ۱۳ رقمی استفاده کنید تا بتوانید مراحل حرکت مرسوله خود را پیگیری کرده و وضعیت فعلی آن را بررسی نمایید.

وجود بیش از ۱۲۰ نمایندگی شرکت سامان اکسپرس در خارج از کشور، امکان پیگیری سریع وضعیت مرسولات پست به خارجی از طریق این نمایندگی‌ها و به‌صورت آنلاین را فراهم ساخته است.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

هزینه پست به خارج

از بابت هزینه پست به خارج از کشور نیز باید بگوییم که مختلفی می‌توانند تعیین‌کننده هزینه پست بین‌المللی باشند. بر طبق یک قاعده کلی در گمرکات کشور، اگر ارزش کالای پستی بیش از ۸۰ دلار باشد، ممکن است که شما را ملزم به پرداخت مالیات کند.

همچنین از بابت محاسبه هزینه نیز ممکن است که بر مبنای یکی از عامل‌های وزن جرمی و وزن حجمی باشد. به این صورت که هر کدام که بیشتر باشد، مبنای محاسبه کرایه بار خواهد بود. وزن جرمی معمولاً با ترازو اندازه گرفته می‌شود. بااین‌حال وزن حجمی معمولاً عبارت است از حاصل تقسیم حجم بسته بر عدد ۵۰۰۰.

محلی که قرار است تا مرسوله برای پست به خارج تحویل گرفته شود و محلی که قرار است تا این مرسوله تحویل داده شود، می‌توانند بر هزینه‌ها تأثیر بگذارند.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

نحوه محاسبه وزن بسته پستی به خارج از کشور

محاسبه وزن بسته پستی به خارج از کشور یک فرآیند مهم است که بر اساس وزن و ابعاد کالا صورت می‌گیرد. در این راستا، وزن حجمی بسته نیز به عنوان یک عامل کلیدی در ارسال بین‌المللی در نظر گرفته می‌شود. برای محاسبه وزن حجمی، ابتدا باید ابعاد بسته را در نظر گرفت. این کار با ضرب طول، عرض و ارتفاع بسته و تقسیم بر عدد ۶۰۰۰ یا در برخی موارد ۵۰۰۰ صورت می‌گیرد. کارشناسان به این ترتیب و با این فرمول وزن بسته را به دست می‌آورند.

محاسبه وزن بسته از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مقدار حجم بسته در هزینه ارسال تاثیرگذار است. هر چقدر مقدار حجم بسته زیاد باشد، هزینه به مراتب افزایش می‌یابد. اما بهتر است بدانید در شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس بسته‌های کوچک هزینه ثابتی دارند و از مشتری هزینه زیاد گرفته نمی شود.

بهترین شرکت برای پست به خارج از کشور

شرکت سامان اکسپرس یکی از بهترین شرکت‌های پست بین‌المللی است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در ارائه خدمات خود دارد. از جمل ویژگی‌ها و خدمات سامان اکسپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔اولین پست بین‌المللی ایرانی

سامان اکسپرس به‌عنوان اولین پست بین‌المللی ایرانی، با قوانین گمرک ایران و محدودیت‌های بین‌المللی آشنا کاملی را دارد. بدین ترتیب مرسولات موجود را با کمترین ضریب خطای ممکن به سمت مقصدهای خود روانه می‌کند.

✔دارای 120 نمایندگی در سراسر جهان

سامان اکسپرس دارای ۱۲۰ نمایندگی در سراسر جهان است که به مشتریان امکان می‌دهد تا به‌راحتی با نمایندگی‌های شرکت در تمامی نقاط جهان ارتباط برقرار کنند. همچنین امکان رهگیری و پیگیری مرسولات شما از طریق این نمایندگی‌ها وجود خواهد داشت.

✔ارائه مشاوره دقیق توسط کارشناسان فنی

شرکت سامان اکسپرس از کارشناسان با تجربه برای ارائه مشاوره درباره روش‌های ارسال و قوانین مربوط به حمل‌ونقل بین‌المللی استفاده می‌کند.

✔ارائه بیمه نامه معتبر بین‌المللی

سامان اکسپرس بیمه‌نامه معتبر بین‌المللی برای بارهای ارسالی ارائه می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه خسارت یا ضرر، منافع مشتریان حفظ شوند.

✔انتخاب بهترین روش ارسال

سامان اکسپرس بهترین روش ارسال را بر اساس نوع کالا و مقصد آن تعیین می‌کند. باتوجه‌به تنوع بالای مسیرهای بین‌المللی حمل کالا، در شرکت سامان اکسپرس بهترین و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین مسیر را برای پست به خارج انتخاب می‌شود.

✔ارائه خدمات درب منزل

این شرکت خدمات تحویل یا دریافت کالا از درب منزل را نیز ارائه می‌دهد. به‌طوری‌که مشتریان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبات ندارند و بسته‌هایشان از درب منزل جمع‌آوری و به مقصد ارسال می‌شوند.

✔بسته بندی و بارگیری تخصصی

سامان اکسپرس از بسته‌بندی و بارگیری تخصصی برای حفاظت از بار استفاده می‌کند. این امر تضمین می‌کند تا مرسوله‌های پستی شما صحیح‌وسالم به مقصد خود برسند.

دریافت هزینه منصفانه

سامان اکسپرس قیمت‌های رقابتی را به مشتریان ارائه می‌دهد و تلاش می‌کند تا هزینه‌های حمل‌ونقل را برای مشتریان خود کاهش دهد. 

مهمترین کالاهایی که به خارج پست میشوند؟

شرکت سامان اکسپرس به‌عنوان اولین شرکت پست بین‌المللی ایرانی، تاکنون سابقه ارسال مرسولات پستی مختلفی را در کارنامه خود دارد. بااین‌حال، بیشترین مواردی که توسط این شرکت به خارج از کشور ارسال شده اند، شامل موارد زیر هستند:

  • مدارک : شرکت سامان اکسپرس شرایط ارسال مدارک به‌تمامی کشورهای جهان را دارد. همچنین امکان دریافت مدارک در خارج از کشور و تحویل در داخل ایران نیز به همین ترتیب وجود دارد.
  • دارو: از عمده خدمات شرکت سامان اکسپرس در حوزه حمل‌ونقل کالا و پست به خارج می‌توان به ارسال دارو به خارج از کشور اشاره کرد. همچنین امکان انتقال دارو در مسیر عکس یعنی به داخل کشور نیز وجود دارد.
  • خشکبار: از دیگر موارد رایجی که توسط شرکت سامان اکسپرس به اقصی‌نقاط جهان ارسال می‌شود، خشکبار ایرانی است. صادرکنندگان خشکبار ایرانی قادر خواهند بود تا محصولات خود را در هر حجم و مقداری که باشد، از طریق شرکت سامان اکسپرس به هر نقطه از جهان ارسال کنند.
  • حیوان خانگی: شما می‌توانید حیوانات خانگی خود را در شرایط کاملاً ایمن و محافظت شده توسط شرکت سامان اکسپرس به خارج از کشور ارسال کنید. این سرویس شرکت ما به دلیل محدودیت‌هایی که برای ارسال حیوانات خانگی به خارج از کشور در پروازهای مسافربری وجود دارد، بسیار پرطرف‌دار و پرتقاضا شده است.

سوالات متداول پست به خارج از کشور

جمع بندی

در این مقاله شما را با خدمات شرکت سامان اکسپرس در حوزه پست بین‌المللی آشنا کردیم. سامان اکسپرس به‌عنوان بهترین شرکت پستی بین‌المللی در کشور ایران بهترین خدمات را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای حمل کالای شما به خارج از کشور ارائه می‌دهد. در صورت تمایل برای بهره‌مندی از خدمات شرکت سامان اکسپرس می‌توانید سفارش خود را از طریق وب‌سایت به ثبت برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های موجود در سایت در ارتباط باشید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

6 پاسخ به “خدمات پست مرسوله به خارج از کشور”

  1. من تعریف شرکت شما رو از یکی از دوستام شنیدم که وسایل خونشو برد آلمان ولیمن میخوام یه بسته سوغاتی بفرستم دبی، شما از در خونه ازم تحویل میگیرید؟ هزینشم بگید لطفا

  2. برای پست بسته به خارج از کشور من قطعا سامان اکسپرس رو پیشنهاد می کنم چون واقعا هم از بسته بندی تون راضی بودم هم از صداقتی که تو مشاوره داشتید.

    • سلام دوست عزیز لطفا با شماره 02140885160 تماس بگیرید و یا فرم استعلام هزینه در مقاله را پر نمایید تا کارشناسان ما به طور دقیق و بر اساس نرخ دقیق روز به شما هزینه را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پست سریع چیست؟ (سریع‌ترین پست داخلی و خارجی)

پست سریع چیست؟ (سریع‌ترین پست داخلی...

با کمال مسرت و شگفتی، بیایید به دنیایی از سرعت و اعتماد پای بگذاریم، جایی که مرسولات شما با بالاترین...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ممنوعات پست به خارج از کشور

ممنوعات پست به خارج از کشور

ارسال کالا به خارج از کشور و یا دریافت آن از کشورهای دیگر، همواره تابع قوانین و مقررات بین‌المللی و...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل جنازه با هواپیما (از ایران به خارج و بالعکس)

حمل جنازه با هواپیما (از ایران...

افرادی که بستگانی در کشوری دیگر داشته باشند، در صورت فوت آن‌ها ممکن است بخواهند تا عزیز از دست‌ رفته...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از کانادا به ایران

ارسال بار از کانادا به ایران

در حال حاضر جمعیت زیادی از هم‌وطنانمان ساکن شهرهای کانادا مانند ونکوور و تورنتو هستند. برای همین یکی از سؤال‌های...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل هوایی بار سنگین و حجیم

حمل هوایی بار سنگین و حجیم

حمل‌ هوایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت حمل‌ونقل در جهان است. امروزه این صنعت پر رونق به‌سرعت درحال‌رشد است و...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال کتاب به خارج از کشور (کانادا، اروپا، آمریکا)

ارسال کتاب به خارج از کشور...

شاید دیده باشد که برخی از افراد برای هدیه دادن به مناسبت‌های مختلف مانند تبریک سال نو، تولد و یا...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
با صفر تا صد ارسال فرش به خارج از کشور آشنا شوید!

با صفر تا صد ارسال فرش...

فرش ایرانی یکی از آن کالاهای نفیسی است که کمتر کسی است که تمایل نداشته باشد آن را در کف...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال و پست سمپل (نمونه کالا) به خارج از کشور

ارسال و پست سمپل (نمونه کالا)...

بسیاری از تجار و بازرگانان برای پیشبرد کسب و کار خود علاوه بر بازار داخلی کشور به تعاملات بین المللی...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور

ارسال آجیل و خشکبار به خارج...

خشکبار ایران از آن دسته محصولاتی است که به ‌سختی می‌تواند رقیبی در دنیا پیدا کند. به همین علت ارسال...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال بسته های کوچک به خارج از کشور

ارسال بسته های کوچک به خارج...

با گسترس روز افزون تعاملات بین المللی، خدمات ارسال و حمل کالا به سایر کشورها به یکی از نیازهای جدی...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید