ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور

ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور

خشکبار ایران از آن دسته محصولاتی است که به ‌سختی می‌تواند رقیبی در دنیا پیدا کند. به همین علت ارسال خشکبار به خارج از کشور طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افرادی که در زمینه تولید خشکبار فعالیت می‌کنند تمایل دارند که محصولات خود را در بازارهای جهانی به فروش برسانند تا به سود مورد انتظار خودشان دست پیدا کنند. در این مطلب قرار است که به شرایط ارسال خشکبار و آجیل به خارج از کشور و نکات مهم آن بپردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید!

ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور

نحوه ارسال آجیل و خشکبار ایران به خارج از کشور

برای ارسال خشکبار به خارج از کشور به صورت تجاری و برای صادرات نیاز به دریافت مجوزهای بسیاری است. اما اگر می‌خواهید خشکبار و آجیل را به‌ صورت غیرتجاری برای مصرف عزیزان خود در خارج از کشور ارسال کنید، نیازی به طی کردن مراحل قانونی نخواهید داشت. صرفاً لازم است که در لیست بار به نوع و وزن آجیل ارسالی اشاره کنید. البته باید در نظر داشته ‌باشید که در ارسال بارهای غیرتجاری، بسیاری از محصولات مانند پسته محدودیت وزنی دارند. یعنی شما نمی‌توانید در هربار ارسال به‌صورت نامحدود پسته بفرستید. جهت اطلاعات از شرایط، انواع روش‌ها و محدودیت‌های ارسال آجیل و صادرات خشکبار به خارج از کشور حتماً با سامان اکسپرس در ارتباط باشید و مشاوره دقیق از کارشناسان فنی دریافت کنید.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

محدودیت‌های ارسال خشکبار و آجیل به خارج از کشور

ارسال خشکبار مانند دیگر ارسال مواد غذایی به خارج از کشور دردسرهای مخصوص به خودش را دارد. سیاست کشاورزی بسیاری از کشورها این است که شما نتوانید محصولاتی را به کشور وارد کنید که قابلیت کاشته شدن و رشد مجدد دارند. به همین علت برای ارسال آجیل به خارج از کشور و به‌ خصوص در این کشورهای خاص باید از محصولاتی استفاده‌کنید که به‌ دلیل فرایند بو دادن یا خشک شدن و… امکان کاشته شدن و رشد مجدد را نداشته باشند. این کشورها به‌صورت جدی با ورود بذر و دانه گیاهان هم مبارزه می‌کنند. علت این امر آن است که می‌خواهند از نژاد گیاهان حاضر در کشور که با دقت اصلاح نژادی شده‌ است محافظت کنند. همچنین بسیاری از مهاجران می‌توانند با واردات خوراکی‌های قابل کاشت، آفات، کرم‌ها و انگل‌های جدیدی را به کشور مقصد وارد کنند.

ارسال خشکبار به امریکا

ارسال آجیل و خشکبار به آمریکا | صادرات خشکبار به آمریکا

قوانین در هر یک از ایالت‌های آمریکا بسیار متفاوت است. به همین دلیل اگر قصد دارید که به ‌صورت تجاری (ارسال بار تجاری) یا غیرتجاری خشکبار و آجیل به آمریکا ارسال کنید، باید پس از مطالعه کامل قوانین گمرکی و کشاورزی این کشور، قوانین مربوط به ایالت را هم به ‌صورت ریز به ریز مطالعه کنید. اطلاع یافتن از هزینه‌های گمرکی در آمریکا هم اهمیت زیادی در زمان ارسال خشکبار خواهد داشت. برای ارسال خشکبار از ایران به آمریکا، باید از بسته‌بندی‌های مناسب با تگ‌هایی که نشان دهنده مشخصات دقیق محصولات باشد استفاده ‌کنید. اگر دوست دارید که با استفاده از حمل هوایی، خشکبار و آجیل به آمریکا ارسال کنید، می‌توانید همیشه روی شرکت پست بین المللی سامان اکسپرس حساب باز کنید.

ارسال خشکبار به اروپا

مقصد درصد زیادی از خشکبار ارسال شده به خارج، اروپاست. برای ارسال هوایی خشکبار به اروپا باید با قوانین گمرکی کشور مقصد به‌ خوبی آشنا شوید. اگر اروپا را به ‌عنوان مقصد انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که بسیاری از قوانین گمرکی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا یکسان هستند. اما تعدادی از کشورهای این اتحادیه هم قوانین سخت گیرانه‌تری را برای واردات مواد غذایی در نظر گرفته‌اند. همچنین باید توجه داشته ‌باشید که هزینه گمرکی واردات چنین محصولاتی در تعدادی از کشورهای مرفه نشین اروپا به‌خصوص کشورهای حوزه اسکاندیناوی بسیار بالاست. پس پیش از ارسال آجیل به اروپا، به زیر و بم آن آگاه شوید!

ارسال و صادرات خشکبار و آجیل به اروپا

ارسال خشکبار به استرالیا

ارسال آجیل و خشکبار به استرالیا | صادرات آجیل و خشکبار به استرالیا

استرالیا به دلیل اهمیتی که به کشاورزی خود می‌دهد، قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌تری در مقایسه با سایر کشورها برای مواد خوراکی دارد. پس اگر قصد دارید که خشکبار خود را به این کشور ارسال کنید، راه پرپیچ و خمی را در پیش دارید. در صورتی که مواد خوراکی شما مطابق با قوانین این کشور نباشند، نه‌تنها با معدوم شدن آجیل‌ها در این کشور رو به رو می‌شوید، بلکه متحمل پرداخت جریمه‌های سنگین خواهید شد. به همین علت بهتر است که از مشاوره و راهنمایی‌های یک شرکت پست بین‌المللی خبره در این زمینه استفاده‌کنید. سامان اکسپرس به عنوان اولین و قدیمی‌ترین شرکت پست بین المللی ایرانی با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه انواع ارسال کالای بین‌المللی، می‌تواند خشکبار شما را به هر کجای دنیا ارسال کند.

ارسال خشکبار به کانادا

کانادا هم کشوری است که با اعمال هزینه‌های سنگین گمرکی، واردات محصولات غیرضروری بدون دخالت دولت را محدود می‌کند تا فضای بیشتری را به تولید کنندگان داخلی کشور بدهد. پیش از اینکه بخواهید برای صادرات خشکبار کانادا را انتخاب کنید، باید با لیست خوراکی‌های ممنوعه در واردات به این کشور آشنا شوید. البته ورود بسیاری از خوراکی‌ها به کانادا آزاد است، اما حجم محدودی برای آنها در نظر گرفته شده ‌است.

ارسال آجیل و خشکبار به کانادا | صادرات آجیل به کانادا

مجوزهای ارسال خشکبار چیست؟

برای ارسال خشکبار به خارج از کشور به صورت تجاری باید مجوزهای زیادی را دریافت کنید. به‌ جز مجوزهای رایج از جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت برای تاییدات بهداشتی محصول ارسالی، باید به قوانین بسته بندی و… هم توجه داشته ‌باشید. فقط محصولاتی قابلیت ارسال به خارج از کشور را دارند که بسته بندی صحیح و قانونی داشته‌ باشند. بسته بندی آجیل و خشکبار باید تحت لوگو یک شرکت قانونی و با استانداردهای بین المللی صورت بگیرد. همچنین تمام جزییات محصول مانند درصد رطوبت، مواد تشکیل‌دهنده، مواد افزودنی، هسته‌دار یا بی هسته بودن، شرایط پوست خشکبار و بسیاری از نکات دیگر باید با دقت ذکر شوند. در ارسال تجاری خشکبار و آجیل به خارج از کشور (صادرات خشکبار)، وجود باقیمانده سموم و آفت کش‌های صنعتی اهمیت زیادی دارد. اگر میزان سموم در محصولات شما بیش از استاندارد قابل قبول در کشور مقصد باشد، محصولات شما وارد کشور مقصد نشده و برگشت داده می‌شوند.

هزینه صادرات خشکبار

هزینه ارسال خشکبار به خارج از کشور چه به صورت تجاری و چه به صورت شخصی (غیر تجاری) به فاکتورهای متعددی از جمله مقصد مورد نظر، وزن و حجم خشکبار و آجیل و مواردی از این دست دارد. بنابراین لازم است برای محاسبه دقیق هزینه پست به خارج، اطلاعات دقیق را در اختیار شرکت پستی قرا دهید تا هیزنه دقیق را به شما اعلام کنند. جهت دریافت هزینه ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور فرم زیر را پر کنید.

برای استعلام هزینه فرم زیر را پر کنید.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

استعلام قیمت سامان اکسپرس

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

کدام خشکبار بیشتر به خارج صادر می‌شوند؟

خشکبار ایران در شرکت‌های واسطه طرفداران زیادی دارد. این شرکت‌ها محصولات تولیدی ایران را دریافت کرده و با تغییر بسته بندی در کشور ثالث به فروش می‌رسانند. پسته، خرما، کشمش و انجیر بیشترین حجم را در بین خشکبار صادراتی دارند. سایر آجیل‌های مغزی هم از جمله بادام و بادام زمینی و همچنین محصولاتی مانند میوه خشک هم در سال‌های اخیر صادرات زیادی از ایران داشته‌اند.

در صورت ارسال خشکبار و آجیل توسط سامان اکسپری می‌توانید جهت رهگیری بار خود و اطلاع از وضعیت ارسال آن از طریق بخش رهگیری آنلاین سامان اکسپرس استفاده کنید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

جمع‌بندی

برای ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور باید با قوانین گمرکی ایران و کشور مقصد به ‌خوبی آشنا باشید. پسته، خرما و کشمش بیشترین حجم خشکبار صادراتی از ایران را تشکیل می‌دهند. اگر دوست دارید که با ممنوعات پستی به خارج از کشور در زمینه خشکبار آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان سامان اکسپرس در تماس باشید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

4 پاسخ به “ارسال آجیل و خشکبار به خارج از کشور”

  1. آیا برای ارسال 20 کیلو پسته به آمریکا نیاز به دریافت مجز هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • با سلام
      بله بهتر است با کارشناسان سامان اکسپرس تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
هر آنچه که باید در مورد ارسال بسته به چین بدانید!

هر آنچه که باید در مورد...

ارتباط بین کشورهای مختلف دنیا به‌دلیل پیشرفته شدن سیستم حمل و نقل بسیار بیشتر از قبل است. کشور چین با...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل هوایی بار سنگین و حجیم

حمل هوایی بار سنگین و حجیم

حمل‌ هوایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت حمل‌ونقل در جهان است. امروزه این صنعت پر رونق به‌سرعت درحال‌رشد است و...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
آشنایی با خدمات پست درب به درب (door to door)

آشنایی با خدمات پست درب به...

افرادی که خارج از کشور زندگی می‌کنند همواره در جست‌وجوی بهترین روش‌های ارسال بسته‌های خود هستند. پست درب به درب...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
پس کرایه چیست؟ (محاسبه دقیق کرایه در مقصد)

پس کرایه چیست؟ (محاسبه دقیق کرایه...

حتماً تا به حال اصطلاح پس کرایه به گوشتان خورده‌است. این اصطلاح در پست‌های بین‌الملل یعنی شخص ارسال کننده هزینه‌ای...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
خدمات پست مرسوله به خارج از کشور

خدمات پست مرسوله به خارج از...

ارسال مرسولات پستی از دیرباز به‌عنوان روشی رایج برای ارسال کالا مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همه‌روزه تعداد زیادی از...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل جنازه با هواپیما (از ایران به خارج و بالعکس)

حمل جنازه با هواپیما (از ایران...

افرادی که بستگانی در کشوری دیگر داشته باشند، در صورت فوت آن‌ها ممکن است بخواهند تا عزیز از دست‌ رفته...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ممنوعات پست به خارج از کشور

ممنوعات پست به خارج از کشور

ارسال کالا به خارج از کشور و یا دریافت آن از کشورهای دیگر، همواره تابع قوانین و مقررات بین‌المللی و...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
صادرات و ارسال گل به خارج از کشور

صادرات و ارسال گل به خارج...

گل‌ها، نماد زیبایی، عشق و شادی هستند و در مناسبت‌هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر و… هدیه داده می‌شوند....

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
هزینه اضافه بار هواپیما و میزان بار مجاز هر ایرلاین

هزینه اضافه بار هواپیما و میزان...

ایرلاین‌های مختلف دنیا، حجم محدودی بار را برای هر مسافر در نظر می‌گیرند. اگر دوست داشته‌باشید که در سفر خود...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از کانادا به ایران

ارسال بار از کانادا به ایران

در حال حاضر جمعیت زیادی از هم‌وطنانمان ساکن شهرهای کانادا مانند ونکوور و تورنتو هستند. برای همین یکی از سؤال‌های...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید