فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

روابط تجاری گسترده ایران و روسیه باعث شده است که افراد زیادی برای فعالیت‌های اقتصادی به این کشور رهسپار شوند. همچنین دانشگاه‌های خوب روسیه و بورسیه‌های متعددی که برای تحصیل دانشجویان خارجی وجود دارد، جوانان زیادی را از سراسر ایران به این کشور کشانده‌ است. اما همیشه حمل وسایل شخصی یکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد مهاجرت به روسیه را دارند. در صورتی که مایل هستید در مورد ارسال و فریت بار به روسیه بیشتر بدانید، با سامان اکسپرس در ادامه مطلب همراه باشید.

فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه به معنای ارسال لوازم شخصی و وسایل منزل به روسیه گفته می‌شود. در واقع اگر بخواهید بار اجناس غیر تجاری و کاملاً شخصی و مورد استفاده خودتان را به روسیه ارسال کنید، باید از فریت بار به این کشور استفاده‌ کنید. فریت بار در بسیاری از مواقع بسیار به صرفه است و در پول و زمان شما برای خرید مجدد لوازم شخصی صرفه‌جویی می‌کند. در ادامه به انواع کاربردهای فریت بار به روسیه می‌پردازیم.

ارسال وسایل شخصی به روسیه

اگر به کشور روسیه مهاجرت کرده‌اید، حتما می‌دانید که همه لوازم شخصی مورد نیاز را نمی‌توان درون بار هواپیما با خود برد. به همین علت باید برای ارسال بار مسافری به روسیه، از روش فریت استفاده‌ کنید. با استفاده از فریت بار به روسیه می‌توانید بدون محدودیت حجم و وزن همه لوازم شخصی خود را به این کشور منتقل کنید. هزینه به صرفه فریت بار هرکسی را ترغیب می‌کند که همه وسایل خاطره‌انگیز خود را به‌ همراه ببرد.

ارسال لوازم منزل به روسیه

افرادی که به روسیه مهاجرت کرده‌اند، می‌توانند لوازم منزل خود را از طریق فریت بار به این کشور ارسال کنند. در واقع، ارسال لوازم منزل یکی از پرکاربردترین دلایل حمل بار از ایران به روسیه است. با این عمل، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی زیادی خواهید کرد. همچنین فریت بار لوازم منزل برای افرادی که نگرانی از بابت خرید لوازم نو و گران قیمت دارند نیز مناسب خواهد بود.

ارسال حیوان خانگی به روسیه

خوشبختانه این امکان فراهم شده است که افراد دارای حیوان خانگی بتوانند این موجودات دوست داشتنی را در مهاجرت با خود همراه کنند. فریت بار به روسیه این امکان را می‌دهد که بتوانید سگ، گربه، پرنده و سایر حیوانات خانگی خود را به این کشور وارد کنید. برای آشنایی با شرایط ارسال حیوان خانگی به خارج می‌توانید مطلب ما در این زمینه را مطالعه کنید.

انواع روش‌های ارسال بار به روسیه (هوایی، دریایی، زمینی، ترکیبی)

فریت بار به روسیه به سه روش هوایی، دریایی، زمینی و گاهی ترکیبی صورت‌ می‌گیرد. به‌ دلیل اینکه این کشور فاصله کمی با ایران دارد برای بارهای بزرگ و سنگین معمولا از ارسال دریایی استفاده می‌شود. برای ارسال دریایی بار از بندر نوشهر یا بندر انزلی به‌ سمت این کشور رهسپار می‌شود.

روش هوایی مهم‌ترین و پرکاربردترین روش فریت بار به روسیه است. برای ارسال بار هوایی به روسیه می‌توانید بین دو ایرلاین ماهان و ایرفلوت یکی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید که بارهای سنگین خود را به‌وسیله ارسال هوایی به روسیه بفرستید، باید از ایرلاین ماهان استفاده‌ کنید زیرا ایرلاین ایرفلوت فقط بارهایی تا وزن 600 کیلوگرم را حمل می‌کند. در روش زمینی و ترکیبی هم، بار شما توسط ریل قطار و تریلی به‌ سمت روسیه حمل خواهد شد. استفاده از هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

ارسال بار به روسیه

فرودگاه‌ها و بنادر مهم روسیه برای فریت بار

بارهایی که توسط ایرلاین ماهان به کشور روسیه می‌رسند، در فرودگاه VKO فرود می‌آیند. همچنین بارهای ارسال شده توسط ایرلاین ایرفلوت، در فرودگاه SVO می‌نشینند. بارهای دریایی هم از سمت بندر نوشهر و انزلی در ایران به بنادر سن پترزبورگ و آستاراخان در روسیه می‌رسند.

کالاهای ممنوعه فریت بار به روسیه

برای ارسال بار به روسیه باید دقت کنید که فرستادن بسیاری از اقلام از این روش ممنوع است. اقلامی مانند مواد آرایشی و بهداشتی حاوی الکل و مواد اشتعال‌زا، هرگونه باتری، مواد رادیواکتیو و خطرناک، خوراکی، تنباکو و مواد مخدر، سلاح‌های سرد و گرم و…. جزو این دسته هستند.

مدارک فریت بار به روسیه (مدارک فرستنده و گیرنده)

برای ارسال بار مسافری به روسیه، لازم است عکس بلیط هواپیمای شخص ارسال‌کننده، اصل و کپی از پاسپورت شخص، آدرس کامل ارسال کننده و گیرنده در ایران و روسیه و در نهایت پکینگ لیست آماده باشد؛ پکینگ لیست که یکی از مهمترین مدارک است به لیستی از تمام اقلام درون بار گفته می‌شود.

بیمه فریت بار به روسیه

بیمه کردن بار، برای ارسال به کشور روسیه ضروری است. بیمه تضمین می‌کند که در صورت بروز حادثه احتمالی، خسارت بار شما را پرداخت کند که این خسارت بر اساس نوع بار و اظهار ارزش واقعی بار تعیین خواهد شد. قیمت بیمه بر اساس نوع بار شما و همین طور شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است. اما به‌صورت معمول هزینه بیمه یک هزارم قیمت بار در نظر گرفته‌ می‌شود.

مراحل فریت بار به روسیه

> آماده کردن مدارک: ابتدا باید مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به مسکو و یا هر شهر دیگری در روسیه را فراهم کنید.
> بسته‌بندی: در قدم بعدی باید خودتان یا شرکتی که با آن برای ارسال بار به روسیه وارد قرارداد می‌شوید بار ارسالی را به‌صورت استاندارد بسته بندی کنید.
> حمل بار به فرودگاه: در این مرحله باید بار را به فرودگاه برسانید.
> تشریفات گمرکی: انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی برای ارسال بار و صدور بارنامه
> ارسال بار: بعد از تکمیل فرم‌های اداری و در نهایت امضای همه آنها بارنامه صادر شده و بار برای ارسال به روسیه تحویل ایرلاین می‌شود.

مراحلی که برای ارسال بار به روسیه اعلام شد، نباید هیچ گونه نگارنی برای شما ایجاد کند؛ زیرا سامان اکسپرس به عنوان بهترین شرکت پست بین المللی در ایران از نقطه شروع تا ارسال بار، تمامی مراحل را برعهده گرفته و اجرا می‌کند.

مدت زمان فریت بار به روسیه (هوایی، دریایی، زمینی)

اگر برای فریت بار به روسیه عجله دارید و می‌خواهید بار خود را سریع‌تر تحویل بگیرید، باید از ارسال بار به‌روش هوایی استفاده‌ کنید. در این روش بار شما معمولا تا 3 روز بعد در مقصد خواهد بود. اما اگر زمان چندان اهمیتی ندارد، می‌توانید برای بارهای سنگین و بزرگ از حمل دریایی و برای بارهای کوچک‌تر از حمل زمینی استفاده‌ کنید و با پرداخت هزینه بسیار کمتری را در مقایسه با حمل هوایی و در مدت 10 الی 20 روز بار خود را تحویل بگیرید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

شرایط انبارداری و نگهداری بار ارسال شده در روسیه

اگر بار خود را پس از 48 ساعت رسیدن به روسیه تحویل نگیرید، بار به انبار می‌رود و برای ترخیص آن باید هزینه‌ای اضافه تحت عنوان انبارداری بپردازید. به همین دلیل سعی کنید بار را در زمان متناسب با پرواز خودتان ارسال کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن را در روسیه تحویل بگیرید.

ترخیص بار فریت در روسیه + مدارک مورد نیاز

برای ترخیص بار در روسیه به‌ جز مدارک اولیه مانند مجوز ارسال و پکینگ لیست و… نیاز به حضور فیزیکی شخص صاحب بار یا وکالتنامه از او دارید. البته اگر فریت بار خود را به سامان اکسپرس بسپارید ما می‌توانیم با دریافت یک وکالتنامه تمام مراحل ارسال بار شما را انجام دهیم.

بهترین شرکت پستی برای ارسال بار به روسیه

سامان اکسپرس مفتخر است که بهترین خدمات پست بین المللی را با مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار هم‌وطنان عزیز قرار دهد. شما می‌توانید با انتخاب سامان اکسپرس، از تجربه یک فریت بار بدون نقص به روسیه مطمئن شوید. سامان اکسپرس با ارائه مشاوره دقیق، انجام تشریفات گمرکی، بسته بندی و ارسال ایمن بار خیال شما را از دغدغه‌های ارسال بار به روسیه آسوده می‌کند.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

هزینه حمل بار به روسیه

هزینه فریت بار به روسیه می‌تواند به عوامل زیادی وابسته باشد. حجم و وزن بار، شهر مبدا و مقصد در ایران و روسیه، انتخاب روش ارسال بار به روسیه و همین طور ایرلاینی که برای آن انتخاب می‌کنید نقش زیادی در مشخص کردن هزینه ارسال بار به روسیه را ایفا می‌کنند. اما هزینه فریت بار به روسیه به‌صورت کلی به چندین قسمت تقسیم می‌شود. در ادامه این دسته بندی را شرح می‌دهیم.

> هزینه بسته بندی و ارسال بار از درب منزل تا فرودگاه: برای بسته بندی و ارسال بار تا فرودگاه ملزم به پرداخت هزینه هستید.
> قیمت ارسال هر کیلو بار به روسیه: فاکتور اصلی تعیین کننده هزینه، وزن و حجم بار ارسالی به روسیه است.
> هزینه ترخیص بار در روسیه: برای ترخیص نهایی بار در روسیه باید هزینه‌ای بپردازید.
> هزینه انبارداری و ترخیص بار در روسیه: در صورتی که بیش از 48 ساعت از رسیدن بسته شما به روسیه گذشته باشد، باید هزینه‌ای تحت عنوان انبارداری در زمان ترخیص بسته بپردازید.

با این وجود در صورتی که مایل هستید هزینه دقیق ارسال بار به خارج از کشور از روسیه تا هر کشور دیگری را دقیق‌تر محاسبه کنید، می‌توانید از طریق فرم زیر استعلام بگیرید تا کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند. همچنین برای آشنایی با سایر پارامترهای تاثیرگذار در تعیین هزینه پست به خارج از کشور، بهتر است مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

برای استعلام فریت بار به روسیه فرم زیر را پر کنید.

استعلام قیمت سامان اکسپرس

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

جمعبندی

فریت بار به روسیه می‌تواند همه مشکلات شما را در زمینه ارسال بار مسافری به این کشور حل کند. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه و شرایط فریت بار به روسیه به‌دست آورید، کارشناسان خبره سامان اکسپرس همیشه در دسترس شما هستند.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فریت بار به آلمان به صورت هوایی + هزینه منصفانه

فریت بار به آلمان به صورت...

فریت بار به آلمان بهترین روش برای ارسال اضافه بار مسافری به کشور آلمان است که هزینه کمتری برای مهاجران...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
زیر و بم فریت و ارسال بار به اروپا

زیر و بم فریت و ارسال...

طبق آمار و اخبار 8 میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند که درصد زیادی از این تعداد ساکن...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به آمریکا چیست و چگونه انجام‌می‌شود؟

فریت بار به آمریکا چیست و...

افرادی که به قاره آمریکا مهاجرت کرده‌اند یا یکی از عزیزانشان ساکن در این کشور هستند، حتما باید اطلاعات زیادی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به خارج از کشور

فریت بار به خارج از کشور

فریت بار یا فریت مسافری چیست؟ این سوالی است که برای بسیاری از مسافران مخصوصاً افرادی که قصد مهاجرت به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عراق (ارسال بار به نجف و کربلا)

فریت بار به عراق (ارسال بار...

عراق از جمله مهم‌ترین کشورهای خاورمیانه و یکی از شرکای مهم تجاری ایران است. فریت بار به عراق در طی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار اولین سوال و چالش همه افرادی است که می‌خواهند از طریق خدمات فریت، بار خود را به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی به خارج از کشور با هواپیما

شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی...

بسیاری از افراد، وابستگی زیادی به حیوانات خانگی خود دارند. بنابراین می‌خواهند که در پروسه مهاجرت و اقامت، این موجودات...

خدمات فریت بار, خدمات کارگو بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به ایتالیا (صفر تا صد)

فریت بار به ایتالیا (صفر تا...

کشور ایتالیا با داشتن جاذبه‌های فراوان و شرایط زندگی آسان سالانه مهاجران زیادی را از کشور ایران به خود جذب...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)

صفر تا صد فریت بار به...

اگر از آن دسته افرادی باشید که زیاد به کشور همسایه، یعنی ترکیه رفت و آمد می‌کنید و تصمیم به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید