شرایط ارسال بار از آمریکا به ایران + قوانین و هزینه ها

شرایط ارسال بار از آمریکا به ایران + قوانین و هزینه ها

آمریکا کشوری مستقل، مدرن و پیشرفته است که سالانه مهاجران بسیاری را از سراسر دنیا می‌پذیرد. همچنین ایرانیان بسیاری هر سال به نقاط مختلف این ایالت پهناور سفر می‌کنند. شرایط خوب کاری و اقتصاد و دانشگاه‌های معتبر باعث شده تا آمریکا به یک مقصد ایده‌آل برای مهاجرت و زندگی تبدیل شود. یکی از نیازهایی که ممکن است بسیاری از ایرانیان ساکن در آمریکا و یا تاجران داشته باشند، ارسال بار از آمریکا به ایران است. با وجود محدودیت‌های اعمال شده بر روابط بین المللی ایران، حمل بار از آمریکا به ایران با مشکلات زیادی مواجه شده است. اما همچنان شرایطی برای انجام این کار وجود دارد که در این بخش به بررسی جامع و کامل آن خواهیم پرداخت.

ارسال بار از آمریکا به ایران

ارسال بار از آمریکا به ایران چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که می‌دانید، به دلیل روابط بین المللی موجود، امکان حمل و ارسال بار از آمریکا به ایران به صورت مستقیم وجود ندارد. به همین خاطر تمامی شرکت های پست بین المللی برای این منظور از روشی در حمل و نقل استفاده می‌کنند که کراس استافینگ (Cross Stuffing) نام دارد.

کراس استافینگ (Cross Stuffing) چیست؟ Cross Stuffing به معنای تغییر اسناد و وسیله حمل است؛ بدین صورت که ابتدا بار به کشور دیگری در اطراف ایران منتقل شده و سپس در آنجا وسیله حمل و همچنین اسناد مربوطه تغییر می‌کنند و در نهایت به ایران حمل خواهند شد. برای این کار نیاز است کانتینر از روی کشتی به کشتی دیگر منتقل شود. حتی گاها ممکن است کانتینر را نیز تغییر دهند. با استفاده از این روش می‌توان از مشکلات مربوط به صادرات و واردات کالا بین دو کشور از جمله ایران و آمریکا جلوگیری کرد.

اگر به دنبال ارسال سریع و مطمئن بار خود از آمریکا به ایران هستید، همین امروز با سامان اکسپرس تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید. راهکارهای ویژه سامان اکسپرس برای حمل بار شما از آمریکا به ایران قطعاً در مدیریت هزینه و زمان به نفع شما خواهد بود!

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

هزینه ارسال بار از آمریکا به ایران

هزینه های حمل بار از آمریکا به ایران وابسته به معیارهای مختلفی از جمله نوع کالا، ارزش کالا، وزن کالا، تعرفه گمرک، روش حمل و نقل و … دارد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت:

توجه کنید…
آنچه که خدمات سامان اکسپرس را برای ارسال و حمل بار از آمریکا به ایران متمایز و برجسته می‌کند، این است که شما دیگر هیچ نگرانی از بابت هزینه‌های اضافی و البته محدودیت‌های گمرکی و ترخیص بار در کشور میانی ندارید. در واقع کارشناسان فنی سامان اکسپرس، بار شما را به نحوی با روش کراس استاف از آمریکا به ایران منتقل می‌کنند که هزینه‌های مازاد و موانع ترخیص را تا حد امکان برطرف کرده‌اند.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

روش های ارسال بار از آمریکا

با وجود محدودیت‌های موجود، همچنین روش‌ها و راه‌حل‌هایی برای ارسال و حمل بار از آمریکا به ایران وجود دارد. بنابراین اگر شما ساکن آمریکا هستید، می‌توانید بردون نگرانی برای ارسال بار موردنظرتان به ایران اقدام کنید؛ برای این منظور می‌توایند با سامان اکسپرس به عنوان بهترین پست بین المللی ایرانی در ارتباط باشید. برای انجام این کار می‌توان از خدمات شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی استفاده کرد. در ادامه در رابطه با حمل بار از آمریکا به ایران از طریق دو روش هوایی و دریایی اطلاعات بیشتری ارائه داده‌ایم.

حمل بار از آمریکا به ایران به صورت هوایی

ارسال بار از آمریکا به ایران به صورت هوایی از مزایای متعددی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به سریع بودن زمان ارسال اشاره کرد. همچنین احتمال آسیب دیدن کالاهای ارسال در این روش بسیار کمتر است. اما ایراد این روش هزینه بسیار بالای آن در مقایسه با روش دریایی است. بنابراین اگر برای ارسال مرسوله خود عجله دارید و هزینه برایتان ملاک نیست، حمل هوایی بار از آمریکا به ایران بهترین روش برایتان خواهد بود. بطور معمول ارسال بار از طریق این روش بین 7 الی 10 روز زمان می‌برد اما باز هم متناسب با فاصله شهر مبدا تا ایران و تعداد توقف‌های هواپیما بر این موضوع تاثیرگذار خواهند بود.

ارسال بسته و فریت بار از آمریکا به ایران

حمل بار از آمریکا به ایران بصورت دریایی

یکی از اصلی‌ترین مزایای ارسال بار از آمریکا به ایران به صورت دریایی، هزینه پایین آن در مقایسه با روش هوایی است. همچنین در این حالت امکان ارسال بارهای بیش از 500 کیلوگرم نیز وجود دارد. از جمله معایب این روش برای ارسال بار از آمریکا به ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مدت زمان حمل بار از آمریکا به صورت دریایی در مقایسه با روش هوایی بیشتر است؛ البته نمی‌توان مدت زمان مشخصی برای آن تعیین کرد؛ زیرا ممکن است عوامل متعددی سبب تغییر این مدت زمان شوند؛ ولی به طور معمول زمانی در حدود 60 روز را برای حمل دریایی بار از آمریکا به ایران باید در نظر گرفت.

مدارک لازم برای حمل بار از آمریکا به ایران

برای حمل بار از آمریکا به ایران، ارائه مدارک زیر الزامیست:

Packing List یا لیست اقلام موجود در بار

مدارک شناسایی فرستنده

نشانی و اطلاعات کامل گیرنده

شرایط فریت بار از آمریکا به ایران

برای فریت بار از آمریکا به ایران بصورت هوایی نیز امکان ارسال مستقیم وجود ندارد. بنابراین ابتدا بار به یک کشور میانی ارسال شده و ضمن تغییر مدارک و اسناد، به ایران منتقل خواهد شد. البته از آنجا که سالانه بسیار از افراد برای مهاجرت از ایران به آمریکا اقدام می‌کنند، معمولاً فریت بار به آمریکا بسیار بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

ارسال بسته از آمریکا به ایران

برای ارسال مرسولات کوچک و خرده‌بار از آمریکا به ایران، استفاده از روش پست بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. در واقع اگر بسته شما کمتر از 30 کیلوگرم وزن داشته باشد، بهترین راه حمل آن از آمریکا به ایران پست اکسپرس هوایی است. از جمله مزایای بزرگ این روش می‌توان به سرعت بالا و زمان کوتاه آن اشاره کرد. همچنین، پس از ارسال بسته پستی توسط سامان اکسپرس، یک کد رهگیری از سمت کارشناسان در اختیارتان قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می‌توانید موقعیت بار را رهگیری کنید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

سوالات متداول

جمع‌بندی

وجود تحریم‌های بسیار در ایران و روابط نامناسب آمریکا و کشور ما باعث شده حمل و نقل بار بین دو کشور با مشکلات زیادی مواجه شود. از این رو شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایرانی همواره در تلاشند تا با استفاده از روش‌های قانونی امکان جابه‌جایی انواع کالا بین ایران و آمریکا را فراهم کنند. در حال حاضر با استفاده از دو روش دریایی و هوایی می‌توان نسبت به ارسال بار از آمریکا به ایران اقدام کرد. هرچند این جابجایی بطور مستقیم انجام نمی‌شود اما به هر حال امکان حمل بار وجود خواهد داشت.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پکینگ لیست (packing list) چیست؟

پکینگ لیست (packing list) چیست؟

پکینگ لیست یا لیست بسته بندی یک سند اساسی و مهم در حمل و نقل بین المللی محسوب می‌شود. سند...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
صادرات میوه و سبزی به خارج از کشور

صادرات میوه و سبزی به خارج...

صادرات میوه به خارج از کشور، یکی از موضوعاتی است که همواره به عنوان یکی از راه‌های اصلی توسعه اقتصادی...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
شرایط واردات کالا از دبی با سرمایه کم✔️

شرایط واردات کالا از دبی با...

سال‌های زیادی است که واردات از دبی یکی از بهترین راه‌های تامین کالا برای تجار ایرانی محسوب می‌شود. کشور امارات...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
واردات و حمل کالا از چین به دبی با شرایط ویژه🔔

واردات و حمل کالا از چین...

چین، به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور دنیا شناخته شده و یکی از قدرت‌های اقتصادی برتر در دنیا محسوب می‌شود. این کشور...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
واردات استوک از دبی (معرفی بازارهای معروف دبی)

واردات استوک از دبی (معرفی بازارهای...

واردات استوک از دبی، یکی از فرصت‌های تجاری جذاب برای کسب‌وکارهای ایرانی است. دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
واردات قطعات الکترونیکی از چین، ترکیه و دبی

واردات قطعات الکترونیکی از چین، ترکیه...

واردات قطعات الکترونیکی به عنوان یکی از نیازهای اساسی در بازار الکترونیک ایران امروزه اهمیت بسیاری دارد. شرکت سامان اکسپرس،...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
حمل و نقل دریایی بار

حمل و نقل دریایی بار

امروزه حمل و نقل دریایی یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین انواع حمل و نقل در دنیا محسوب می‌شود. انواع مختلفی...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
واردات از چین | از مراحل تا محصولات و محاسبه هزینه

واردات از چین | از مراحل...

در دهه‌های اخیر کشور چین به بزرگ‌ترین صادرکننده دنیا تبدیل شده‌ است. به همین علت دور از انتظار نیست که...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
شرایط صادرات شیرینی به خارج از کشور در سال 1403

شرایط صادرات شیرینی به خارج از...

صادرات شیرینی به خارج از کشور، به عنوان یکی از مهم‌ترین کالاهای اقتصادی، همواره توجه بسیاری را به خود جلب...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
واردات کالا از ترکیه به ایران

واردات کالا از ترکیه به ایران

این روزها شاهد رشد چشمگیر واردات کالا از ترکیه به ایران هستیم. از دلایلی که باعث افزایش واردات از کشور...

مقالات سامان بیشتر بخوانید