فریت بار به آمریکا چیست و چگونه انجام‌می‌شود؟

فریت بار به آمریکا چیست و چگونه انجام‌می‌شود؟

افرادی که به قاره آمریکا مهاجرت کرده‌اند یا یکی از عزیزانشان ساکن در این کشور هستند، حتما باید اطلاعات زیادی در زمینه قوانین فریت بار به آمریکا به‌دست آورند. فریت بار یعنی ارسال لوازم شخصی به کشوری دیگر. این نوع از حمل و نقل به روش‌های گوناگونی استفاده می‌شود اما استفاده از فریت بار هوایی از سایر روش‌ها معمول‌تر است.

اگر می‌خواهید با فریت بار به آمریکا و شرایط آن آشنا شوید، با این مطلب از سامان اکسپرس همراه باشید.

ارسال بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید، حتما می‌دانید که خرید لوازم منزل می‌تواند چه هزینه سنگینی را روی شانه‌های شما بیندازد. اما خبر خوب اینکه می‌توانید با استفاده از فریت بار به آمریکا همه لوازم شخصی، اثاثیه خانه و… را به این کشور ارسال کنید. البته باید این نکته را ذکر کنیم که نمی‌توان از فریت بار برای ارسال‌ بار تجاری استفاده‌کرد. زمانی که شما کالاهای مستهلک را برای استفاده شخصی وارد کشور آمریکا می‌کنید، نیازی به پرداخت هزینه گمرک نخواهید داشت. اما اگر به‌وسیله فریت بار لوازم نو با کاربرد تجاری را جا به‌جا کنید، آنگاه باید هزینه گمرکی آن را پرداخت کنید.

انواع روش‌های ارسال بار به آمریکا (هوایی و دریایی)

دو روش کلی برای فریت بار به آمریکا امکان‌پذیر است. شما می‌توانید لوازم شخصی خود را به‌وسیله هواپیما و کشتی به آمریکا ارسال کنید. ارسال هوایی به آمریکا بسیار سریع به مقصد خواهد رسید اما هزینه زیادی را روی دست شما خواهد گذاشت.

در صورتی که ارسال فریت بار با کشتی زمان‌بر است اما صرفه اقتصادی زیادی به‌همراه خود دارد. اگر برای ارسال بار به آمریکا از روش حمل هوایی استفاده‌کنید، می‌توانید بسته لوازم خود را حداکثر 5 روز بعد در این کشور تحویل بگیرید. در صورتی که این زمان برای ارسال بار به‌وسیله کشتی ممکن است تا 40 روز هم طول بکشد.

ارسال بار به انواع شهرهای آمریکا

فریت بار مستقیم از ایران به تعداد زیادی از شهرهای آمریکا انجام‌می‌شود. پرواز به شهرهای مختلف آمریکا توسط ایرلاین‌ها متفاوتی صورت‌می‌گیرد.

تفاوت ایرلاین‌ها و همچنین مسافت شهرها باعث می‌شود که هزینه فریت بار به شهرهای آمریکا یکسان نباشد. اگر دوست دارید که پیش از ارسال فریت بار از هزینه آن با خبر باشید، می‌توانید با تماس به کارشناسان سامان اکسپرس از هزینه نهایی ارسال بار به شهرهای مختلف آمریکا از ایران آگاه شوید.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

ارسال اثاثیه خانه به آمریکا

ارسال وسایل منزل به آمریکا می‌تواند یک راه بسیار مفید برای کاهش هزینه‌های مهاجرت شما باشد. افرادی که می‌خواهند در ابتدای مهاجرت خود به امریکا مقدار زیادی از پول‌های خود را پس‌انداز کنند، می‌توانند با مقداری هزینه اثاثیه خود را از ایران به آمریکا منتقل کنند.

قطعا با توجه به نرخ ارز در ایران، خرید لوازم خانگی درون کشور بسیار به صرفه تر از خرید اثاثیه زندگی در کشوری مانند آمریکا است.

ارسال اثاثیه خانه به آمریکا

نحوه ارسال سگ و حیوانات خانگی از ایران به آمریکا

مهاجران به آمریکا می‌توانند حیوانات خانگی خود از جمله سگ، گربه، پرنده‌های زینتی و… را به‌وسیله فریت بار یا ارسال بار با کارگو به‌همراه ببرند. برای انجام این کار نیاز است تا مدارک بهداشتی حیوان خانگی تکمیل شود. برای دریافت تاییدیه بهداشتی بین المللی مورد نیاز در ارسال حیوان خانگی به خارج از کشور، باید به سازمان دامپزشکی در ایران مراجعه شود. البته اگر پرداخت هزینه بیشتر اهمیتی برای شما نداشته‌باشد، میتوانید در بسیاری از مواقع حیوان خانگی تان را با خود سوار هواپیما کنید.

محدودیتها و ممنوعیتهای فریت بار به آمریکا

هر نوع ارسال بار می‌تواند محدودیت‌هایی به‌همراه داشته‌باشد. زمانی که از فریت بار برای ارسال لوازم شخصی مورد نیازتان استفاده می‌کنید، نمی‌توانید خوراکی‌های فاسد شدنی، بذر و دانه گیاهان، سلاح‌های سرد و گرم، مواد اشتعال‌زا و شیمیایی و بسیاری از لوازم دیگر را به این کشور ارسال کنید. همچنین باید از فرستادن اشیا عتیقه و گران قیمت مانند ارسال فرش‌ ابریشم به خارج از کشور هم در ارسال به‌صورت فریت بار خودداری کنید.

مدت زمان ارسال بار به آمریکا

مدت زمان ارسال بار به آمریکا به دو عامل بستگی دارد. یک اینکه شما از بین ارسال هوایی و دریایی کدام روش را برای فریت بار انتخاب می‌کنید. و دوم اینکه مقصد شما در کدام شهر آمریکا قرار دارد.

قطعا ارسال هوایی مدت زمان کمتری برای رسیدن به مقصد دارد. اگر از فریت بار هوایی برای ارسال بار به آمریکا استفاده‌کنید، نهایتا 5 روز بعد میتوانید آن را تحویل بگیرید. البته توصیه می‌شود که جهت جلوگیری از اتفاقات غیرمنتظره، بار را یک هفته قبل از پرواز خودتان ارسال کنید تا از رسیدن به‌موقع آن اطمینان داشته‌باشید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

اما اگر عجله‌ای برای تحویل بسته خود در آمریکا ندارید، میتوانید لوازم شخصی را به‌وسیله کشتی به این کشور ارسال کنید. ارسال با کشتی می‌تواند بین یک ماه تا 45 روز زمان‌بر باشد. اما قطعا برای ارسال لوازم سنگینی مانند اثاثیه منزل بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مدارک لازم برای فریت بار به آمریکا

برای ارسال فریت بار به آمریکا باید مدارکی از جمله عکس بلیط هواپیمای خودتان، اصل و کپی از پاسپورت شخص ارسال کننده بار، فرم پر شده توسط اطلاعات فرستنده و گیرنده در ایران به‌همراه آدرس دقیق و در نهایت پکینگ لیست را به‌همراه داشته‌ باشید. پکینگ لیست، لیست کاملی از لوازمی است که درون بار ارسالی شما وجود دارد.

هزینه ارسال بار به آمریکا

هزینه ارسال بار به آمریکا به عوامل متعددی بستگی دارد. اولین و مهم‌ترین عامل تعیین کننده هزینه فریت بار به آمریکا، ابعاد و وزن بسته ارسالی است. مسلما هرچه بسته ارسالی وزن بیشتری داشته‌باشد و فضای بیشتری را اشغال کند هزینه ارسال آن هم بیشتر خواهد شد. دومین عامل تعیین کننده هزینه فریت بار، نوع ارسال است.

همان طور که قبلا توضیح دادیم ارسال دریایی هزینه بسیار کمتری نسبت به ارسال هوایی خواهد داشت. شهر مقصد و ایرلاین انتخابی برای ارسال بسته هم می‌تواند نقش بسیار مهمی در هزینه فریت بار داشته‌باشد. اگر تمایل دارید که از هزینه پست به خارج از کشور به‌صورت قطعی با خبر شوید، می توانید با بهترین شرکت پست بین المللی یعنی سامان اکسپرس در تماس باشید.

برای استعلام هزینه فریت بار به آمریکا فرم زیر را پر کنید.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

استعلام قیمت سامان اکسپرس

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

جمعبندی

به‌وسیله فریت بار به آمریکا میتوانید بار و لوازم شخصی مورد نیاز خود را به این کشور ارسال کنید. فریت بار به آمریکا به دو صورت دریایی و هوایی ارسال می‌شود. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار به‌دست آورید، میتوانید با سامان اکسپرس در تماس باشید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فرق فریت بار و کارگو چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

فرق فریت بار و کارگو چیست؟...

اگر قصد ارسال کالاهای خود از یک کشور به کشور دیگر را دارید، ضروری است که با مفاهیم فریت بار...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران

در طی سال‌های اخیر درخواست ارسال بار از استرالیا به ایران و بالعکس بسیار زیاد شده است و آن‌ هم...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به دبی ( ارسال بار به دبی هوایی و دریایی)

فریت بار به دبی ( ارسال...

فریت بار به دبی به معنای فرستادن لوازم شخصی و وسایل منزل از مبدا به این شهر است. در واقع،...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

روابط تجاری گسترده ایران و روسیه باعث شده است که افراد زیادی برای فعالیت‌های اقتصادی به این کشور رهسپار شوند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عراق (ارسال بار به نجف و کربلا)

فریت بار به عراق (ارسال بار...

عراق از جمله مهم‌ترین کشورهای خاورمیانه و یکی از شرکای مهم تجاری ایران است. فریت بار به عراق در طی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)

صفر تا صد فریت بار به...

اگر از آن دسته افرادی باشید که زیاد به کشور همسایه، یعنی ترکیه رفت و آمد می‌کنید و تصمیم به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از آلمان به ایران

ارسال بار از آلمان به ایران

ارسال بار از آلمان به ایران یکی از مسائلی است که در عصر امروز با توجه به روند رو به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به هند با کمترین قیمت از فرودگاه امام خمینی

فریت بار به هند با کمترین...

با پیشرفت روز افزون کشور هند در زمینه‌های مختلف، این روزها افراد زیادی از ایران به این کشور رفت‌وآمد می‌کنند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
زیر و بم فریت و ارسال بار به اروپا

زیر و بم فریت و ارسال...

طبق آمار و اخبار 8 میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند که درصد زیادی از این تعداد ساکن...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید