فریت بار به استرالیا + قوانین مهم این کشور

فریت بار به استرالیا + قوانین مهم این کشور

استرالیا یکی از کشورهایی است که مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانیان است. افرادی که در پروسه مهاجرت به این کشور زیبا و البته دور از ایران هستند، دغدغه ارسال وسایل خود را دارند. ارسال بار به استرالیا از طریق روش فریت بار به استرالیا چه به صورت هوایی و چه دریایی بهترین روش برای این مسئله است.

علاوه بر این، بسیاری از افراد برای دوستان و آشنایان خود قصد ارسال انواع مرسوله را به این کشور زیبا دارند؛ همچنین تعاملات تجاری نیز نیاز به ارسال بار تجاری و کارگو را با استرالیا ایجاد می‌کند. در نتیجه لازم است ارسال بار به استرالیا به انواع روش‌های اکسپرس، فریت و کارگو بررسی گردد.

فریت بار به استرالیا

ارسال بار به استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا

هزینه ارسال بار به استرالیا بر طبق وزن وحجم بار تعیین می‌شود. به طور کلی هزینه فریت بار بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

> هزینه بسته بندی نمودن و همچنین انتقال بار از درب منزل تا فرودگاه: در شرکت‌های باربری یک دپارتمان متخصص برای بسته‌بندی و ارسال بار به فرودگاه به منزل صاحب بار فرستاده می‌شود. بسته‌بندی بار هم بر روی هزینه فریت بار تأثیرگذار می‌باشد. هزینه بسته‌بندی به میزان بار و همچنین چگونگی بسته‌بندی هم وابسته است.

> قیمت ارسال هر کیلو بار به استرالیا: قیمت ارسال بار به استرالیا بابت هر کیلو بار توسط ایرلاین‌ها تعیین می‌شود.

> هزینه ترخیص بار در استرالیا: تمام هزینه‌هایی که مربوط به ترخیص نمودن بار و انبار کردن آن در فرودگاه مقصد و توسط صاحب کالا پرداخت می‌گردند.

> هزینه سمپاشی: هزینه سمپاشی بیشتر زمانی به لیست هزینه‌ها اضافه می‌شود که مرسوله ارسالی چوبی باشد. مرسولات چوبی به دلیل وجود حشرات کوچک و موذی باید حتماً سمپاشی شوند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه پست به خارج از کشور نیاز دارید، مقاله هزینه پست به خارج را مطالعه کنید.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا به معنی حمل هوایی، دریایی یا هر روش دیگری برای لوازم خانه و سایر لوازم شخصی به این کشور می‌باشد. به عنوان مثال وقتی فردی برای مهاجرت به کشور دیگر مانند استرالیا می‌رود، برای انتقال لوازم خانگی خود می‌تواند از فریت بار استرالیا استفاده نماید. یکی از مهمترین خدماتی که شرکت‌های بزرگ حمل بین المللی ارائه می‌کنند، همین حمل بار به استرالیا است. این مقاله که به صورت تخصصی به تمامی نکات مهم درباره فریت بار به استرالیا پرداخته است را با دقت مطالعه کنید.

همچنین اگر شما هر نوع باری از جمله وسایل شخصی یا لوازم منزل را بخواهید از استرالیا به ایران نیز ارسال کنید می‌توانید از خدمات ارسال بار از استرالیا به ایران که توسط سامان اکسپرس و دفتر و نمایندگی رسمی آن در استرالیا ارائه می‌شود به سادگی برای این کار اقدام کنید.

ارسال لوازم منزل ( اثاثیه منزل) به استرالیا

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند می‌توانند لوازم منزل خود را به دو روش هوایی و دریایی به استرالیا بفرستند. ارسال بار با هواپیمای باربری یکی از بهترین راه‌های حمل اثاثیه منزل به این کشور می‌باشد. روش هوایی امن‌تر و پرسرعت تر از روش دریایی است. ناگفته نماند که در ارسال لوازم منزل برخی از وسایل شرایط خاص خود را دارند که باید برای حمل رعایت شوند.

ارسال با به استرالیا

حمل لوازم شخصی به استرالیا

لوازم شخصی را هم می‌توان با استفاده از فریت بار فرستاد. چمدان‌های حاوی لوازم شخصی به شهری که می‌خواهید ارسال می‌شوند و شما می‌توانید در مقصد مشخص شده آنها را تحویل بگیرید.

ارسال حیوان خانگی به استرالیا

حیوانات خانگی مانند خرگوش، سگ، پرنده و… قابل ارسال به استرالیا هستند. به راحتی می‌توان از طریق روش فریت بار به استرالیا این حیوانات را هم منتقل کرد. انتقال حیوانات در دو حالت امکان پذیر است می‌توان آنها را داخل کابین نگه داشت یا در قسمت بار هواپیما. حیواناتی مانند سگ و گربه و… را می‌توان در کابین نگهداری کرد.

بهترین شرکت برای فریت بار به استرالیا

قرار است شما وسایل منزل و لوازم شخصی خود را به شرکتی بسپارید که بعد از چند روز آن را در کشوری دیگر به شما صحیح و سالم تحویل دهد؛ بنابراین حتماً باید شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که از کیفیت خدمات آن مطمئن باشید. بهتر است با بخشی از خدمات سامان اکسپرس به عنوان اولین شرکت پست بین المللی ایرانی آشنا شوید:

> ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه فریت بار
> بسته‌بندی تخصصی بارها و انتقال به فرودگاه
> دارا بودن 120 نمایندگی در سراسر دنیا به ویژه دفتر رسمی سامان اکسپرس در استرالیا
> دریافت هزینه منصفانه در ازای خدمات با کیفیت فریت بار

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

انواع روش‌های ارسال بار به استرالیا (هوایی و دریایی)

روش‌های ارسال بار به استرالیا همانند هر کشور دیگری شامل روش‌های مختلفی می‌شود. این روش‌ها عبارتند از:

> فریت بار دریایی: حمل بار و اثاثیه منزل به استرالیا با روش دریایی امکان‌پذیر است؛ با این وجود به دلیل هزینه زیاد اجاره یک کانتینر، این روش برای بارهای سنگین و بیشتر از ۳۰۰ کیلوگرم و در صورت اجازه یک کانتینر مناسب خواهد بود؛ در غیر اینصورت علاوه بر مدت زمان طولانی این روش، از نظر هزینه هم در صورت عدم اجاره یک کانتینر، مقرون به صرفه نخواهد بود.

> فریت بار زمینی: از آنجایی که کشور استرالیا یک جزیره بوده و مرز مرز مشترک زمینی با کشورهای دیگر را ندارد، ارسال بار زمینی به استرالیا امکان‌پذیر نخواهد بود؛ باید روش‌های دیگر حمل بار جایگزین شود.

> فریت بار هوایی: امروزه بهترین شیوه جهت حمل بار و لوازم منزل به استرالی، فریت بار هوایی است. علاوه بر سرعت زیاد و مدت زمان کوتاه این روش، امنیت بالا در حمل نیز مزیت مهم دیگر آن است.

مراحل فریت بار به استرالیا

مراحل فریت بار به استرالیا به صورت هوایی:

۱– دریافت مشاوره‌ رایگان از شرکت سامان اکسپرس: برای شروع فرآیند فریت بار به استرالیا حتماً باید اطلاعات پایه‌ای در مورد این نوع حمل بار را به دست بیاورید.

۲– بسته‌بندی تخصصی بارها بر اساس استانداردهای تعیین شده شرکت‌های هواپیمایی: هر شرکت هواپیمایی قواعد و قوانینی جهت بسته‌بندی بارها برای خود دارد که باید حتماً رعایت شوند.

۳– نوشتن لیست کالاهای بسته بندی شده: باید لیستی کامل و دقیق از کالاهایی که بسته بندی و آماده انتقال و ارسال بار به استرالیا هستند تهیه شود.

۴– بارگیری و همچنین حمل بار به فرودگاه: در این مرحله کالاها از منزل بارگیری شده و به فرودگاه منتقل می‌شوند.

۵– انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه: طبق قوانین استرالیا امور سمپاشی در صورتی که نیاز باشد انجام می‌شوند.

۶– ارائه مدارک و انجام تشریفات گمرکی.

۷– تحویل دادن بار به کشتی یا هواپیما: در این مرحله از ارسال بار به استرالیا بار را به شرکت کشتیرانی یا هواپیمایی تحویل داده تا آن را بارگیری نمایند.

۹– صدور بیمه نامه معتبر بین المللی: مرسولات باید دارای بیمه نامه باشند تا در صورت خرابی بتوان جبران خسارت نمود‌.

۱۰– پیگیری آنلاین محموله: به راحتی می‌توان مرسولات پستی را به صورت آنلاین رهگیری و تعیین موقعیت کرد.

قوانین گمرک استرالیا برای ارسال بار به این کشور

گمرک استرالیا برای ارسال بار به این کشور قوانین خاص خود را دارد که عبارتند از:

۱– قرنطینه: قرنطینه برای بازرسی محصولات از نظر مشکلات حشرات و پاکسازی آنها انجام می‌گیرد.
۲– سم‌زدایی: بسته‌های چوبی و چرمی باید سم‌زدایی شوند.
۳– معافیت مالیاتی: کالاهای دست دوم از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.
۴– کارتن فریت: باید تمامی وسایل در کارتن‌های مخصوص فریت بار قرار بگیرند.

راهنمای تحویل بار در استرالیا

ترخیص بار و تحویل گرفتن بار در استرالیا بسته شرایط بار شما کار چندان سختی نیست و با مراجعه به گمرکات مقصد می‌توانید نسبت به دریافت بار خود اقدام کنید.

برای تحویل بار در استرالیا شما باید مدارک مربوط به بار از جمله: لیست بار ارسالی، شماره بار، فاکتور محصول، مدارک شناسایی را با خود به همراه داشته باشید. هزینه دریافتی برای تحویل بار متفاوت است و با توجه به شرایط مختلفی از جمله: مالیات، هزینه هندلینگ فرودگاهی و…. محاسبه می‌شود.

برای تحویل گرفتن بار در استرالیا باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید. این مراحل عبارتند از:

۱– بازرسی مرسوله ارسالی شما توسط اداره کشاورزی گمرک برای چک کردن سلامت آن.
۲– بررسی مدارک مربوط به سمپاشی و ضدعفونی بسته‌های چوبی.
۳– بررسی بسته‌ها با X-Ray برای تطبیق محصول با بارنامه.

نکته قابل توجه اینکه انبار داری در گمرکات به مدت 48 ساعت رایگان بوده و بعد از مشمول هزینه خواهد شد.

کالاهای ممنوعه برای فریت بار به استرالیا

استرالیا از جمله کشور‌های حساس در حوزه ورود هر گونه کالا می‌باشد. به گونه‌ای که اگر شما کالایی که از نظر قوانین این کشور ممنوع باشد را از هر طریقی مخصوصا فریت بار به استرالیا ارسال کنید با جریمه همراه خواهید شد. در ادامه کالاهایی که ارسال آن‌ها به استرالیا ممنوع است چه از طریق فریت بار یا از هر طریق دیگر بیان شده است.

نوع کالادلیل محدودیت
مواد غذایی تازه و غیر تجاریارسال مواد غذایی تازه مانند میوه‌ها، سبزیجات، گوشت تازه و محصولات لبنی بدون بسته‌بندی تجاری ممنوع است. این اقدام به دلیل مخاطرات بهداشتی و نگرانی‌های مربوط به احتمال انتقال بیماری‌ها و آلودگی‌ها صورت می‌گیرد.
داروهاارسال داروها به استرالیا نیز ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد. تنها با داشتن نسخه پزشک معالج و استفاده از بسته‌بندی مخصوص داروها، ممکن است بتوانید داروها را ارسال کنید.
گیاه زنده و بذر گیاهارسال برخی از گیاهان زنده به استرالیا ممنوع است، حتی برای ارسال دانه‌های گیاهی با بسته‌بندی تجاری نیز ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد. ممنوعیت در این زمینه به دلیل خطرات بیولوژیکی و آلودگی به زیستگاه‌های بومی استرالیا اعمال می‌شود.

حساسیت گمرک های استرالیا به محموله آلوده

همانطور که گفته شد در گمرکات استرالیا روی مواد وارد شده حساسیت زیادی وجود دارد و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای بررسی کالا‌های وارداتی استفاده می‌کنند. در ادامه این حساسیت ها مورد بررسی قرار گرفته است:

  1. اولین موردی که گمرکات استرالیا روی آن حساس هستند فاقد آلودگی بودن و میکروبی بودن اجناس وارداتی می‌باشد. مثلا اگر محصولات چرمی، چوبی و امثال آن وارد می‌کنید به این موضوع توجه داشته باشید که حتما میکروب‌زدایی شده باشد.
  2. برای ارسال حتما از کارتن‌های مخصوص فریت بار استفاده کنید در غیر این صورت پذیرش آن‌ها با مشکل مواجه شده و گاها پذیرفته نمی‌شوند. نکته جالب اینکه واردات وسایل دست دوم مانند وسیله شخصی و منزل و… برای شما مالیات به همراه نخواهند داشت.

مدت زمان فریت بار به استرالیا

این مسئله یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان بار است. برای پاسخ به این سوال بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که نمی‌توان زمان دقیق و قطعی را برای فرآیند فریت بار به استرالیا اعلام نمود؛ ولی به طور کلی برای ارسال بار به صورت هوایی مدت زمانی در حدود 7 تا 10 روز و برای ارسال بار به صورت دریایی به استرالیا مدت زمان 25 تا 35 روز زمان لازم است.

جهت رهگیری بار خود و اطلاع لحظه‌ای از وضعیت آن می‌توانید از طریق سیستم آنلاین رهگیری بسته پستی سامان اکسپرس اقدام نمایید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

فریت بار به شهرهای مختلف استرالیا

با استفاده از خدمات فریت بار، شما می‌توانید انواع محموله‌های خود را ارسال کنید، از جمله لوازم شخصی و لوازم منزل خود را به استرالیا ببرید. با این روش، بار شما با امنیت و به سرعت به مقصد مورد نظرتان در استرالیا ارسال می‌شود و از خدمات معتبر و قابل اعتمادی برخوردار خواهید بود. از جمله مهمترین شهرها و فرودگاه‌های استرالیا برای ارسال بار به این کشور عبارتند از فرودگاه بین‌المللی سیدنی، فرودگاه بین‌المللی ملبورن، فرودگاه بین‌المللی کانبرا و فرودگاه بین‌المللی آدلاید.

این فرودگاه‌ها برای ورود و خروج بارها و کالاهای فریت شده به  استرالیا استفاده می‌شوند و دارای تسهیلات مناسبی برای فریت بار هستند.

سوالات متداول

جمع بندی

فریت بار به استرالیا برای افرادی که برای کار، تحصیل و به طور کلی ادامه زندگی قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، بهترین انتخاب است. به این ترتیب آن‌ها می‌توانند حتی در کشوری دیگر از لوازم منزل و وسایل شخصی خود استفاده کنند. بهترین شیوه ارسال لوازم منزل به استرالیا فریت بار به صورت هوایی است که هم از نظر سرعت و هم امنیت نسبت به روش‌های دیگر برتری دارد. کشور استرالیا دارای قوانین گمرکی بخصوصی برای ورود لوازم به داخل کشور است که بهتر است پیش از هر اقدامی با این قوانین آشنا شوید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

4 پاسخ به “فریت بار به استرالیا + قوانین مهم این کشور”

  1. من میخوام برای مهاجرت به استرالیا به سری از وسایلمو ببرم ولی نمیدونم الان چقدر وزنشونه و باید چجوری بسته بندی کنم؟! راهنماییم میکنید لطفا

    • با سلام. با کارشناسان سامان اکسپرس تماس بگیرید تا از خدمات فریت بار استفاده کنید.

    • سلام کوهیار عزیز
      بله حتما فقط لازمه که هم وزن هم شهر مبدا و مقصد و سایر اطلاعات رو از شما دریافت کنیم تا راهنمایی دقیقتری داشته باشیم. لطفا با شماره 02140885160 تماس بگیرید یا شماره تماس بدید ما خدمتتون تماس بگیریم و هماهنگی های لازم رو انجام بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی به خارج از کشور با هواپیما

شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی...

بسیاری از افراد، وابستگی زیادی به حیوانات خانگی خود دارند. بنابراین می‌خواهند که در پروسه مهاجرت و اقامت، این موجودات...

خدمات فریت بار, خدمات کارگو بار بیشتر بخوانید
فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

روابط تجاری گسترده ایران و روسیه باعث شده است که افراد زیادی برای فعالیت‌های اقتصادی به این کشور رهسپار شوند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار اولین سوال و چالش همه افرادی است که می‌خواهند از طریق خدمات فریت، بار خود را به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از آلمان به ایران

ارسال بار از آلمان به ایران

ارسال بار از آلمان به ایران یکی از مسائلی است که در عصر امروز با توجه به روند رو به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار به هلند [فریت بار به هلند]

ارسال بار به هلند [فریت بار...

ارسال بار به هلند همانند ارسال بار به سایر کشورهای اروپایی یکی از خدماتی است که توسط شرکت‌های پست بین...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فرق فریت بار و کارگو چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

فرق فریت بار و کارگو چیست؟...

اگر قصد ارسال کالاهای خود از یک کشور به کشور دیگر را دارید، ضروری است که با مفاهیم فریت بار...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به ایتالیا (صفر تا صد)

فریت بار به ایتالیا (صفر تا...

کشور ایتالیا با داشتن جاذبه‌های فراوان و شرایط زندگی آسان سالانه مهاجران زیادی را از کشور ایران به خود جذب...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)

صفر تا صد فریت بار به...

اگر از آن دسته افرادی باشید که زیاد به کشور همسایه، یعنی ترکیه رفت و آمد می‌کنید و تصمیم به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار به قطر (تجاری، شخصی و اکسپرس)

ارسال بار به قطر (تجاری، شخصی...

با افزایش روزافزون روابط بین المللی بین ایران و قطر، افراد زیادی به دنبال ارسال بار به صورت شخصی و...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید