ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران

در طی سال‌های اخیر درخواست ارسال بار از استرالیا به ایران و بالعکس بسیار زیاد شده است و آن‌ هم بدلیل مهاجرت‌، سفر و تجارت است. بسیاری از دانشجویان، مسافران و مهاجران و تجار قبلا دغدغه‌های زیادی برای ارسال بارهای شخصی و تجاری داشتند. ولی اکنون به لطف وجود شرکت‌های پست بین المللی از جمله سامان اکسپرس دیگر این دغدغه‌ها برطرف شده است. اگر شما هم قصد ارسال بار از استرالیا به ایران را دارید کافی است از خدمات تخصصی سامان اکسپرس برای ارسال بار خود استفاده کنید.

در این مطلب بطور کامل در خصوص ارسال بار از استرالیا به ایران و قوانین آن، مدارک، هزینه‌ها و ساید موارد مهم آن صحبت شده است. بنابراین توصیه می‌شود تا انتهای این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

ارسال بسته از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران کاری بسیار راحت است و شما می‌توانید از انواع روش‌های مختلف برای ارسال بار خود استفاده کنید. نکته حائز اهمیت در خصوص ارسال بار از این کشور این است که شما باید در ابتدا یک شرکت پست بین المللی مورد اعتماد را انتخاب کنید و سپس با استفاده از بهترین روش از میان انواع روش‌های موجود (اکسپرس، فریت و کارگو) و از طریق یکی از راه‌های هوایی و دریایی بار خود را به ایران ارسال کنید.

سامان اکسپرس یک دفتر و نمایندگی رسمی فعال در استرالیا دارد؛ به همین خاطر فرآیند ارسال انواع بار از استرالیا به ایران بسیار سریع‌تر و ساده‌تر انجام می‌شود.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

ارسال از استرالیا با پست اکسپرس

ارسال بسته‌های کوچک و سبک از جمله مدارک و اسناد و انواع سوغات و هدیه از استرالیا به ایران به راحتی با استفاده از پست اکسپرس انجام می‌شود. پست اکسپرس با روش هوایی انجام می‌شود و در نتیجه سرعت بیشتری نسبت به سایر روش‌های ارسال دارد. برای ارسال بسته‌های خود کافیست با سامان اکسپرس تماس گرفته و یا از طریق سایت برای ارسال بار ثبت سفارش بفرمائید.

فریت بار از استرالیا به ایران

فریت بار از استرالیا به ایران برای جلوگیری از هزینه اضافه بار صورت می‌پذیرد. اگر شما هم می‌خواهید وسایل و بار خود را از استرالیا به ایران از طریق فریت بار ارسال کنید از طریق سامان اکسپرس امکان پذیر است. در این روش ارسال بار از راه‌های هوایی و دریایی انجام می‌شود. سامان اکسپرس علاوه بر فریت بار از استرالیا به ایران، فریت بار به استرالیا را نیز با مناسب‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت و سرعت ارائه می‌کند.

واردات کالاهای تجاری از استرالیا به ایران

با توجه به گسترش تجارت بین ایران و استرالیا در سال‌های اخیر ارسال بارهای تجاری افزایش داشته است. مجموعه سامان اکسپرس تمامی کالاهای تجاری شما را به روش کارگو از استرالیا به ایران ارسال می‌کند. در این روش بارهای تجاری شما با توجه به حجم و وزن و… در کانتینرهای 20 یا 40 فوتی قرار می‌گیرند و معمولا از طریق روش دریایی به ایران ارسال ‌می‌شوند. همچنین علاوه بر ارسال بار، شما می‌توانید از خدمات ترخیص کالا از گمرک توسط ترخیص کاران حرفه‌ای سامان اکسپرس استفاده کنید.

واردات از استرالیا به ایران

هزینه ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران به عوامل متعددی بستگی دارد. که از جمله می‌توان به شرکت ارسال کننده، نوع بار، روش ارسال، نوع ارسال، بیمه، ضمانت، ارزش کالا، حجم و وزن کالا اشاره کرد.

  • اولین عامل تاثیر گذار در ارسال بار توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا، وزن و حجم بار است. هر چه وزن بیشتر باشد تعرفه ارسال نیز افزایش خواهد یافت.
  • روش ارسال از استرالیا به طریق هوایی و دریایی است که این موضوع خود در تعیین هزینه ارسال موثر است. معمولاً روش ارسال دریایی، برای بارهای حجیم و با حجم بالا مقرون به صرفه‌تر است.
  • نوع ارسال یعنی پست اکسپرس، کارگو (روش ارسال بار تجاری) و فریت بار (ارسال اضافه بار، لوازم شخصی و….) در تعیین هزینه تاثیر گذار هستند.
  • بیمه نیز خود به تنهایی هزینه ارسال را متغییر می‌کند زیرا بیمه بر اساس ارزش کالا، وزن و حجم آن صورت می‌گیرد بنابراین هر چه ارزش کالا و بار بیشتر باشد به تبع آن هزینه بیمه نیز بیشتر خواهد بود.

برای استعلام هزینه فرم زیر را پر کنید.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

روش های ارسال بار از استرالیا به ایران (هوایی، دریایی)

باتوجه به عدم وجود مرز زمینی بین ایران و استرالیا ارسال بار از استرالیا به ایران و بالعکس صرفا از طریق روش دریایی و هوایی امکان پذیر است. برای ارسال بارهای کم حجم و سبک مانند وسایل سخصی، وسایل منزل و …. بارها به صورت فریت شده با ارسال هوایی به ایران منتقل می‌شوند ولی برای ارسال بارهای تجاری و بزرگ مسیر دریایی تنها راه انتقال می‌باشد.

مراحل ارسال لوازم شخصی یا اضافه بار از استرالیا به ایران

بسیاری از مهاجران لوازم شخصی و اثاثیه منزل خود را از استرالیا به ایران می‌فرستند. با توجه به اینکه سامان اکسپرس دفتر فعال در استرالیا دارد، این امکان وجود دارد که شما به سادگی با این شرکت هماهنگ کرده و اضافه بار خود را به صورت فریت بار از استرالیا به ایران بفرستید.

برخی از قوانین و نکات مهم صادرات از استرالیا به ایران

تمامی کالاهای صادراتی از استرالیا تحت کنترل قوانین صادراتی قرار دارند. این قوانین شامل الزام به اظهارنامه صادراتی برای بسیاری از کالاها می‌شود.

برخی از کالاها از الزام به اظهارنامه صادراتی معاف هستند، از جمله لوازم شخصی، کالاهای با ارزش کمتر از 2000 دلار استرالیا، حیوانات خانگی، مرسولات پستی و کالاهای خروج موقت.

تعدادی از کالاها و محصولات ممنوعه برای صادرات از استرالیا وجود دارد. این موارد شامل جانوران و گیاهان بومی استرالیا، میراث فرهنگی، سگ و گربه برای فروش، مواد بیولوژیکی، اعضای بدن انسان، مواد هسته‌ای، مواد مخدر، داروها، شراب، اسلحه و مواد شیمیایی خطرناک می‌شود.

بنادر و فرودگاه های مهم استرالیا

از مهم ترین بنادر استرالیا می‌توان به بندر ملبورن (Melbourne) و بریزبن (Brisbane) اشاره کرد و در مقابل فرودگاه‌های: سیدنی (Sydney Airport)، ملبورن  (Melbourne Airport) و بریزبن  (Brisbane Airport) در زمره مهم‌ترین فرودگاه‌های استرالیا قرار دارند که معمولاً ارسال بار به ایران از طریق آن‌ها انجام می‌شود.

مدت زمان ارسال بار از استرالیا به ایران

مدت زمان ارسال بار از استرالیا به ایران به روش ارسال شما بستگی دارد. اگر شما از روش هوایی استفاده کنید معمولا بین 5 تا 10 روز زمان می‌برد تا کالا به دست شما برسد. در مقابل اگر از روش دریایی استفاده کنید به دلیل سرعت کمتر ارسال، معمولاً زمانی بین 20 روز تا 1 ماه لازم است تا بار به ایران رسیده و در اختیار گیرنده قرار بگیرد. با این وجود شما از هر یک از روش‌های موجود که استفاده کنید، می‌توانید از طریق سامانه رهگیری پست خارجی سامان اکسپرس، وضعیت بارهای خود را لحظه به لحظه بررسی کرده و از آن مطلع شوید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار از استرالیا به ایران

برای ارسال بار از استرالیا به ایران، مجموعه‌ای از مدارک برای انجام این فرآیند لازم است که به دو دسته بارهای شخصی و تجاری تقسیم می‌شود. که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است:

مدارک لازم برای ارسال بارهای تجاری

  1. 1. فاکتور تجاری (Commercial Invoice):  این فاکتور، جزئیات کاملی از کالاهای ارسالی شامل نام و تعداد کالاها، ارزش و اصالت آن‌ها را ارائه می‌دهد.
  2. 2. بارنامه (Packing List):این سند جزئیات فنی و ترکیبات بسته‌بندی بار را فهرست می‌کند.
  3. 3. بارنامه هوایی (Airway Bill): مخصوص ارسال بارها بصورت هوایی می‌باشد که در آن؛ مبدأ، مقصد و جزئیات ارسال بار ثبت شده است.
  4. 4. گواهی اصالت کالا (Certificate of Origin): تأیید می‌کند که کالاها در کشور مبدأ تولید شده‌اند و مخصوص بارهای تجاری می‌باشد.
  5. 5. گواهی کیفیت (Certificate of Quality): این گواهی، کیفیت و مشخصات فنی کالاها را تایید می‌کند.
ارسال بسته از سیدنی به تهران
  • 6. گواهی فیتوسانیتری (Phytosanitary Certificate): برای ارسال محصولات کشاورزی و گیاهی به کشور ایران الزامی است، تا اطمینان حاصل شود که کالاها خالی از آفات و بیماری‌های گیاهی هستند.
  • 7. گواهی حلال (Halal Certificate): اگر کالاهای ارسالی مرتبط با محصولات مصرفی هستند، این گواهی نشان می‌دهد که محصولات مطابق با مقررات کشورهای اسلامی، حلال است.

این مدارک برای تأیید ارزش، کیفیت و اصالت کالا و رعایت قوانین گمرکی و مالیاتی کشور ایران لازم هستند. مطمئن شوید که تمامی مدارک مورد نیاز را قبل از ارسال بار جمع‌آوری و آماده کرده‌اید تا همه فرآیندها به طور صحیح انجام شود و بار شما به مقصد برسد.

مدارک لازم برای ارسال بارهای شخصی

  1. فتوکپی یا اصل بلیط
  2. فتوکپی و اصل پاسپورت یا کارت ملی
  3. پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته‌ها)

جمع بندی

مجموعه سامان اکسپرس از بزرگترین شرکت‌های پست بین المللی در ایران سعی کرده است در این مطلب تمامی موارد لازم در خصوص ارسال بار از استرالیا به ایران از جمله تعرفه‌های حمل بار، روش‌های حمل بار، قوانین صادراتی استرالیا به ایران و…. را شرح دهد. در صورتی که تصمیم به ارسال بار از استرالیا به ایران دارید یا بالعکس می‌توانید از خدمات ارزنده سامان اکسپرس استفاده کرده و تمامی بارهای خود را در صحت و سلامت کامل ارسال و در ایران یا استرالیا تحویل بگیرید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال اضافه بار مسافری به کانادا)

فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال...

فریت بار به کانادا برای افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر به کانادا را دارند، به صورت تخصصی توسط...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به آمریکا چیست و چگونه انجام‌می‌شود؟

فریت بار به آمریکا چیست و...

افرادی که به قاره آمریکا مهاجرت کرده‌اند یا یکی از عزیزانشان ساکن در این کشور هستند، حتما باید اطلاعات زیادی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
نکاتی که باید در مورد فریت بار به انگلیس بدانید!

نکاتی که باید در مورد فریت...

فریت بار مسافری از آن دسته خدمات ارسال بین المللی حساب می‌شود که انقلابی در کیفیت زندگی افراد مهاجر ایجاد...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به استرالیا + قوانین مهم این کشور

فریت بار به استرالیا + قوانین...

استرالیا یکی از کشورهایی است که مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانیان است. افرادی که در پروسه مهاجرت به این کشور...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فرق فریت بار و کارگو چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

فرق فریت بار و کارگو چیست؟...

اگر قصد ارسال کالاهای خود از یک کشور به کشور دیگر را دارید، ضروری است که با مفاهیم فریت بار...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عراق (ارسال بار به نجف و کربلا)

فریت بار به عراق (ارسال بار...

عراق از جمله مهم‌ترین کشورهای خاورمیانه و یکی از شرکای مهم تجاری ایران است. فریت بار به عراق در طی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی به خارج از کشور با هواپیما

شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی...

بسیاری از افراد، وابستگی زیادی به حیوانات خانگی خود دارند. بنابراین می‌خواهند که در پروسه مهاجرت و اقامت، این موجودات...

خدمات فریت بار, خدمات کارگو بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از آلمان به ایران

ارسال بار از آلمان به ایران

ارسال بار از آلمان به ایران یکی از مسائلی است که در عصر امروز با توجه به روند رو به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

روابط تجاری گسترده ایران و روسیه باعث شده است که افراد زیادی برای فعالیت‌های اقتصادی به این کشور رهسپار شوند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید