فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال اضافه بار مسافری به کانادا)

فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال اضافه بار مسافری به کانادا)

فریت بار به کانادا برای افرادی که قصد مهاجرت و یا سفر به کانادا را دارند، به صورت تخصصی توسط شرکت سامان اکسپرس در کوتاهترین زمان و مناسب‌ترین هزینه انجام می‌شود. در واقع افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و یا هر کشور دیگری را دارند، در ابتدا باید روشی مناسب برای ارسال وسایل شخصی و حتی لوازم منزل خود پیدا کنند. فریت بار به کانادا روشی مقرون به صرفه‌تر نسب به پرداخت هزینه اضافه بار برای مسافر خواهد بود. همچنین در این روش علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، صاحب بار بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در رابطه با نحوه ارسال و یا صحت بار، لوازم خود را در مقصد تحویل می‌گیرد.

فریت بار به کانادا | فریت بار به تورنتو | فریت بار به ونکوور

فریت بار (حمل اضافه بار مسافری) به کانادا بهترین روش برای ارسال وسایل شخصی و اثاث منزل

همانطور که گفته شد فردی که به هر دلیلی از جمله کاری و یا تحصیلی اقدام به مهاجرت می‌کند، با کلمه فریت بار به معنی ارسال بار مسافری (اضافه بار مسافری) به کشور مقصد آشنا است. در مورد کشور کانادا نیز که چند سالی است مقصد مهاجرتی برای بسیاری از هموطنان شده است، فریت بار به کانادا از جمله وسایل شخصی و اثاثیه منزل اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

تجربه ارسال و فریت بار به کانادا

انتخاب صحیح بهترین شرکت پست بین المللی و دریافت مشاوره‌های دقیق کارشناسان فنی، می‌تواند علاوه بر آسودگی خاطر شما، هزینه‌های اضافی و مازاد را نیز از بین ببرد. شرکت سامان اکسپرس با تجربه چندین ساله خود در ارسال فریت بار به کشورهای مختلف از جمله کانادا بهترین و حرفه‌ای ترین خدمات را ارائه می‌کند. بسته‌بندی ایمن بار، پیگیری آنلاین وضعیت بار، پشتیبانی مستمر کارشناسان همه تنها بخشی از دلایل ایجاد تجربه رضایت‌بخش از فریت بار به کانادا توسط سامان اکسپرس است.

معتبرترین شرکت پست بین المللی برای فریت بار به کانادا (سامان اکسپرس)

در سامان اکسپرس، تمام تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات باکیفیت و حرفه‌ای، امکان تحویل سریع و آسان کالا و لوازم شما در کانادا را فراهم کنیم. خدمات فریت بار سامان اکسپرس به کانادا شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1. ارسال بار درب به درب: دیگر نیازی به مراجعه به گمرک یا شرکت‌ حمل‌ نیست.
  • 2. بسته‌بندی حرفه‌ای و ایمن بار شما: سامان اکسپرس با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات، بار شما را به‌صورت حرفه‌ای و ایمن بسته‌بندی می‌کند تا در حین حمل‌ونقل آسیبی به آن نرسد.
  • 3. انجام مراحل ارسال: سامان اکسپرس با بهره‌مندی از تیم متخصص و مجرب، تمام مراحل گمرکی در ایران را برای ارسال بار شما انجام می‌دهد.
  • 4. ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان: می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان سامان اکسپرس تماس بگیرید.
  • 5. حمل‌ونقل سریع و مطمئن: بار شما با سرعت بالا و به شکل ایمن به مقصد خواهد رسید.
مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

ارسال اضافه بار مسافری به کانادا چگونه انجام می‌شود؟

حمل دریایی و هوایی بار به کانادا

معمولاً برای فریت بار به کانادا از دو روش فریت بار به صورت هوایی و دریایی انجام می‌شود. انتخاب شیوه مناسب از میان این روش‌ها، بر اساس دو فاکتور هزینه و مدت زمان صورت می‌گیرد.

فریت بار به کانادا به صورت هوایی (حمل اضافه بار مسافری به کانادا) بسیار سریع ولی با هزینه بیشتری نسبت به روش دریایی خواهد بود. در واقع روش دریایی هزینه کمتر ولی مدت زمان بیشتری خواهد داشت. با این وجود اصلاً نیازی نیست که شما به عنوان مسافر در میان دغدغه‌های بسیاری که برای مهاجرت دارید، نگران انتخاب روش مناسب فریت بار به کانادا باشید، کارشناسان ما بر اساس شرایط بار شما، بهترین روش فریت بار را معرفی می‌کند. فریت بار به کانادا به صورت دریایی معمولاً به بنادر مونترال، ونکوور و یا تورنتو امکان‌پذیر خواهد بود.

هزینه فریت بار به کانادا (تعرفه ارسال لوازم منزل یا اضافه بار مسافری به کانادا)

از عوامل مهمی که قیمت فریت بار به کانادا را تعیین می‌کند؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- وزن و حجم بار
۲- روش حمل (هوایی یا زمینی)
3- مسافت بین مبدأ و مقصد
۴- بیمه بار
۵- هزینه بسته‌بندی
۶- نرخ ارز
۷- هزینه اسناد مورد نیاز و مجوزها
۸- هزینه ترخیص بار در کانادا (زمان تحویل از فرودگاه)

در نتیجه با توجه به تمامی موارد اعلام شده نمی‌توان به طور دقیق نرخ مشخصی را برای هزینه فریت بار اعلام نمود و لازم است کارشناسان فنی بعد از اطلاع از نوع کالا، وزن و حجم بسته‌بندی‌ها هزینه دقیق فریت بار به کانادا را اعلام می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان دپارتمان فریت بار سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و نرخ دقیق را اعلام کنند.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

هزینه‌های ارسال بار از ایران

شاید بتوان گفت مهمترین سوال و دغدغه هر مسافری برای فریت به کانادا، تعرفه و قیمت آن خواهد بود. در ارسال هر نوع کالایی، هزینه ارسال علاوه بر فاصله مبدا و مقصد، بر مبنای دو فاکتور مهم دیگر از جمله وزن و حجم بار تعیین می‌شود. در واقع شرکت‌های هواپیمایی که وظیفه بارگیری و حمل کالاها را برعهده دارند بر اساس وزن بار نرخ و تعرفه متفاوتی اعلام می‌کنند. همچنین نوسانات ارز نیز در نرخ نهایی اعلام شده بسیار موثر است.

هزینه‌های دریافت بار در کانادا

در صورتی که صاحب بار به کانادا مهاجرت کرده باشد و برای اولین بار به کانادا وارد شود با پر کردن فرم Declaration تا 4 سال می‌تواند بدون هیچگونه مالیات و عوارض گمرکی لوازم خود را به کانادا منتقل کند. به غیر از این هزینه، لازم است مسافری که قصد انتقال وسایل شخصی خود را به کانادا دارد، هزینه‌های محلی و لوکال کانادا از جمله هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های انبارداری (در صورت انبار شدن بار)، هزینه‌های جزئی تحویل بار در فرودگاه، هزینه جابه‌جایی بارهای حجیم در فرودگاه (با نیروی انسانی و یا حتی لیفتراک) و مواردی از این دست را نیز در نظر داشته باشد. (راهنمای ارسال بار از کانادا به ایران)

مدت زمان فریت بار به کانادا چقدر است؟

در صورتی که حمل اضافه بار مسافری به کانادا به صورت هوایی انجام شود، معمولاً بین 5 تا 10 روز کاری زمان لازم دارد. در صورتی که فریت بار به کانادا به صورت دریایی انجام شود بین 45 تا 60 روز برای رسیدن بار از ایران به کانادا زمان لازم خواهد بود.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

مدارک لازم برای فریت بار به کانادا

برای فریت بار به کانادا، بخشی از مدارک مورد نیاز مربوط به مرحله ارسال در ایران بوده و بخش دیگر مربوط به تحویل بار در مقصد یعنی کشور کانادا خواهد بود. از جمله مدارکی که برای ارسال بار در ایران لازم خواهد بود می‌توان به کپی پشت و روی کارت ملی، کپی صفحه اول پاسپورت، آدرس و شماره تماس فرستنده در ایران اشاره کرد. مسافر و صاحب بار برای دریافت بار از فرودگاه کانادا، لازم است بلیط، ویزا، پاسپورت و بارنامه را همراه خود داشته باشد.

فریت بار به شهرهای مختلف کانادا

سامان اکسپرس با سال‌ها تجربه در زمینه حمل بین‌المللی، بار شما را به‌ شهرهای مهم کانادا از جمله تورنتو، مونترال و ونکوور ارسال می‌کند.

فریت بار به ونکوور

بهترین راه برای ارسال کالا یا لوازم شخصی به ونکوور، استفاده از خدمات فریت بار هوایی است. با سامان اکسپرس، شما می‌توانید محموله خود را صرف‌نظر از وزن و ابعاد آن، به ونکوور ارسال کنید و مطمئن باشید که بار را سالم و ایمن درب منزل خود در ونکوور تحویل خواهید گرفت.

فریت بار به ونکوور (کانادا)

فریت بار به مونترال

اگر ساکن مونترال هستید یا می‌خواهید کالا یا لوازمی را برای یکی از عزیزانتان در مونترال ارسال کنید، می‌توانید از خدمات فریت بار به مونترال استفاده کنید. بار شما را در ایران تحویل می‌گیریم و بعد از بسته‌بندی و اخذ مجوزهای لازم (در صورت نیاز) در سریع‌ترین زمان ممکن به مونترال ارسال می‌کنیم.

فریت بار به مونترال (کانادا)

فریت بار به تورنتو

امروزه تاجران و ایرانیان بسیاری ساکن شهر تورنتو هستند و طبیعی است یکی از دغدغه‌های مهم این افراد و اطرافیانشان، چگونگی ارسال و حمل کالا به تورنتو باشد. خوشبختانه با کمک سامان اکسپرس و با استفاده از خدمات فریت بار، دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

فریت بار به تورنتو (کانادا)

مراحل فریت بار به کانادا

بعد از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سامان اکسپرس و انتخاب روش مناسب ارسال بار لازم است مراحل متداول فریت بار (در مقاله مربوطه با جزئیات کامل شرح داده شده است) قدم به قدم انجام شود تا بار شما صحیح و سالم به کشور کانادا برسد. به طور خلاصه این مراحل عبارتند از:

1. ارزیابی وسایل توسط کارشناسان
2. بسته بندی ایمن و حرفه‌ای
3. بارگیری بارهای بسته‌بندی شده به فرودگاه
4. انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی برای صدور بارنامه
5. پرداخت هزینه توسط مشتری
6. ارسال بار به کانادا

اصلی‌ترین مراحل فریت بار به کانادا تا زمان ارسال بار خواهد بود که بدون هیچ نگرانی کارشناسان سامان اکسپرس به طور دقیق و کامل انجام می‌دهند. بنابراین شما هیچ دغدغه‌ای در زمینه پکینگ لوازم و یا انجام تشریفات گمرکی نخواهید داشت.

7. دریافت و ترخیص بار کانادا

آخرین مرحله، دریافت بار توسط شما بعد از ورود به خاک کانادا است که با ارائه بارنامه خود می‌توانید به سادگی بار خود را ترخیص کنید.

مهم ترین فرودگاه های بین المللی کانادا

مهم‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی کانادا برای فریت بار به این کشور عبارتند از:

1. فرودگاه بین‌المللی تورنتو پیرسون (YYZ)
2. فرودگاه بین‌المللی ونکوور  (YVR)
3. فرودگاه کلگری (YYC)
4. فرودگاه بین‌المللی هالیفاکس استانفیلد (YHZ)
5. فرودگاه بین‌المللی مونترال ترودو (YUL)
6. فرودگاه بین‌المللی اتاوا (YOW)

سوالات متداول فریت بار به کانادا

کالاهای ممنوعه برای فریت بار به کانادا

برای اینکه بتوانید کالای خود بدون دردسر به کانادا ارسال کنید، باید بدانید که چه کالاهایی در لیست ممنوعه این کشور هستند. در ادامه لیستی از کالاهای ممنوعه برای فریت بار به کانادا را برایتان مشخص کرده‌ایم.  برخی از کالاهای ممنوعه عبارتند از:

1. سلاح گرم، مواد منفجره و مهمات خاص
2. داروهای مخدر، مواد روان‌گردان و داروهای تأیید نشده توسط سازمان بهداشت کانادا
3. کالاهای تقلبی
4. کالاهای مستهجن یا غیراخلاقی درباره پورنوگرافی کودکان
5. سلاح‌هایی مانند شوکر برقی، اسپری فلفل و برخی چاقوها
6. محصولات غذایی تازه مانند میوه و سبزیجات و محصولات حیوانی، آجیل، غلات، دانه‌ها و مواد غذایی خشک شده

برای ورود مواد غذایی و حیوانات خانگی به کانادا، باید حتماً مجوز داشته باشید در غیر اینصورت ممکن است بار شما در زمان ورود مصادره شود یا مجبور شوید جریمه نقدی پرداخت کنید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

2 پاسخ به “فریت بار به کانادا (ارزانترین روش ارسال اضافه بار مسافری به کانادا)”

    • بستگی به بارهای شما دارد، در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما دقیق راهنماییتان می کنند و درباره قوانین ارسال بار به کانادا به شما مشاوره می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فریت بار به آمریکا چیست و چگونه انجام‌می‌شود؟

فریت بار به آمریکا چیست و...

افرادی که به قاره آمریکا مهاجرت کرده‌اند یا یکی از عزیزانشان ساکن در این کشور هستند، حتما باید اطلاعات زیادی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به روسیه

فریت بار به روسیه

روابط تجاری گسترده ایران و روسیه باعث شده است که افراد زیادی برای فعالیت‌های اقتصادی به این کشور رهسپار شوند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی به خارج از کشور با هواپیما

شرایط و هزینه ارسال حیوان خانگی...

بسیاری از افراد، وابستگی زیادی به حیوانات خانگی خود دارند. بنابراین می‌خواهند که در پروسه مهاجرت و اقامت، این موجودات...

خدمات فریت بار, خدمات کارگو بار بیشتر بخوانید
فریت بار به هند با کمترین قیمت از فرودگاه امام خمینی

فریت بار به هند با کمترین...

با پیشرفت روز افزون کشور هند در زمینه‌های مختلف، این روزها افراد زیادی از ایران به این کشور رفت‌وآمد می‌کنند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار به هلند [فریت بار به هلند]

ارسال بار به هلند [فریت بار...

ارسال بار به هلند همانند ارسال بار به سایر کشورهای اروپایی یکی از خدماتی است که توسط شرکت‌های پست بین...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار اولین سوال و چالش همه افرادی است که می‌خواهند از طریق خدمات فریت، بار خود را به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عراق (ارسال بار به نجف و کربلا)

فریت بار به عراق (ارسال بار...

عراق از جمله مهم‌ترین کشورهای خاورمیانه و یکی از شرکای مهم تجاری ایران است. فریت بار به عراق در طی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از استرالیا به ایران

ارسال بار از استرالیا به ایران

در طی سال‌های اخیر درخواست ارسال بار از استرالیا به ایران و بالعکس بسیار زیاد شده است و آن‌ هم...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به دبی ( ارسال بار به دبی هوایی و دریایی)

فریت بار به دبی ( ارسال...

فریت بار به دبی به معنای فرستادن لوازم شخصی و وسایل منزل از مبدا به این شهر است. در واقع،...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید