شرایط واردات کالا از دبی با سرمایه کم✔️

شرایط واردات کالا از دبی با سرمایه کم✔️

سال‌های زیادی است که واردات از دبی یکی از بهترین راه‌های تامین کالا برای تجار ایرانی محسوب می‌شود. کشور امارات متحده عربی با ایجاد ساختارهای اقتصادی محکم، دبی را به مرکز تجارتی خاورمیانه تبدیل کرد. به همین علت طبیعی است که افراد زیادی ترجیح می‌دهند که خرید و فروش‌های بین المللی خود را از این شهر استثنایی انجام دهند. وجود نمایندگی از تمام برندهای معتبر دنیا، تسلط مردم دبی به انگلیسی و گاهاً فارسی، نزدیکی به شهرهای جنوبی ایران، تجارت آسان و… همه از دلایل انتخاب دبی به‌عنوان مبدا واردات هستند.

در این مطلب قرار است که به ارسال بار از دبی به ایران و قوانین آن بپردازیم. اگر دوست دارید که اطلاعات جالبی در زمینه واردات از دبی به‌دست آورید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید!

واردات کالا از دبی با سرمایه کم
واردات از دبی با سرمایه کم

واردات و ترخیص کالا از دبی

واردات از دبی مزایای وسوسه کننده زیادی برای تجار ایرانی به‌همراه دارد. با توجه به اینکه کشور ما سال‌ها درگیر تحریم‌های مختلف است، واردات از دبی می‌تواند در زمینه دور زدن تحریم‌ها بسیار کمک کننده تلقی شود. این بندر بزرگ و منحصربه‌فرد نزدیکی زیادی به شهرها جنوبی ایران دارد، به همین علت حمل و نقل از کشور دبی به بنادر جنوبی بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

اکثر افرادی که در شهر دبی زندگی می‌کنند، بومی این شهر نیستند؛ به همین خاطر با زبان‌های بین المللی از جمله انگلیسی آشنایی زیادی دارند. در واقع اگر قصد دارید که به واردات از دبی بپردازید، هیچ نیازی به ارتباط برقرار کردن به زبان عربی ندارید. جالب است بدانید که بسیاری از تجار این کشور تا حدودی به زبان فارسی مسلط هستند و شما را در این زمینه بی‌نیاز می‌کنند.

نحوه واردات کالا از دبی

واردات از دبی چندان کار پیچیده‌ای نیست. کافی است که با اندکی تحقیق و مطالعه از قوانین و شرایط واردات کالا مطلع شوید. همچنین بهتر است که امور خود را به‌دست یک شرکت معتبر ترخیص کالا از گمرک بسپارید. ذکر این نکته لازم است که واردات از دبی نیاز به داشتن کارت بازرگانی دارد. بهتر است که قبل از واردات از این کشور در مورد کالاهایی که در حال حاضر بازار فروش خوبی دارند به‌دقت مطالعه کنید.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

مراحل واردات کالا از دبی به ایران

به‌صورت کلی واردات از دبی مراحل مشخصی دارد که در ادامه به‌طور خلاصه به توضیح این مراحل می‌پردازیم.

ارسال بار از دبی به ایران به دو روش هوایی و دریایی صورت می‌گیرد. کارگو هوایی بار را با سرعت بسیار بیشتری به شهر مقصد شما در ایران می‌رساند. آخرین مرحله در مسیر واردات کالا از دبی، ترخیص بار است. اگر در زمینه ترخیص بار از گمرک تخصصی ندارید بهتر است که این امور را به یک شرکت متخصص حمل و نقل بین المللی بسپارید.

برای ترخیص بار باید مدارکی از جمله فاکتور کالای خریداری‌شده، پکینگ لیست، بیمه‌نامه و… را در اختیار داشته باشید زیرا توسط مامورین گمرک بررسی می‌شود و در صورتی که مشکلی از لحاظ قانونی برای واردات آن به کشور وجود نداشته باشد شما به مرحله پرداخت عوارض گمرکی راهنمایی می‌شوید. قیمت عوارض گمرکی بستگی به نوع و مقدار بار وارداتی شما خواهد داشت.

بهترین کالا برای واردات از دبی

واردات از دبی برای کالاهای زیادی صرفه اقتصادی دارد. اما در حال حاضر بهترین بازار برای واردات دبی شامل قطعات خودرو، سیستم‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ، لوازم آرایشی و بهداشتی، واردات قطعات الکترونیکی و… می‌شود. با توجه به اینکه نرخ ارز در ایران به‌صورت افسارگسیخته و بی برنامه بالا می‌رود، قطعا هیچ فردی با واردات خودرو و قطعات آن یا واردات لپ تاپ دچار ضرر نخواهد شد.

همچنین در سال‌های اخیر واردات قطعات استوک و همچنین لپتاپ‌های استوک با کیفیت از این کشور سود بسیار زیادی را برای تاجران داشته است.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

مزایای واردات کالا از دبی

واردات کالا از دبی مزایای زیادی برای تجار ایرانی دارد. در ادامه به‌اختصار تعدادی از مزایای واردات از این شهر را بیان می‌کنیم.

➖سادگی تجارت با دبی

➖نزدیکی این شهر به ایران

➖هزینه پایین حمل و نقل

➖وجود نمایندگی همه برندهای معتبر دنیا در این شهر

➖تنوع بالای کالا در دبی

واردات از دبی با سرمایه کم

واردات از دبی با سرمایه کم یکی از سوالاتی است که افراد جاه طلب که هنوز در ابتدای مسیر قرار دارند می‌پرسند. باید بگوییم که به‌صورت کلی قدم گذاشتن در مسیر واردات کالا نیاز به سرمایه زیادی دارد. بنابراین اگر به‌اندازه کافی سرمایه ندارید بهتر است که خود را به دردسر نیندازید و به‌جای از دست دادن سرمایه خود با تصمیمات اشتباه، به فکر تامین مالی از طریق پیدا کردن شریک یا دریافت وام و اعتبار یا… باشید.

بهترین روش حمل برای واردات از دبی

بهترین روش حمل برای واردات از دبی
حمل واردات از دبی

بهترین روش حمل و نقل برای واردات کالا از دبی بستگی به نوع کالا و همچنین وزن آن دارد. در صورتی که برای حمل کالاهای خود از کارگو دریایی استفاده کنید، هزینه حمل و نقل بسیار مناسبی را پرداخت خواهید کرد. اما نباید فراموش کنید که استفاده از این روش زمان و حوصله زیادی را می‌طلبد.

همچنین باید در نظر داشت باشید که ترخیص کالا در گمرک‌های دریایی سخت‌تر از ترخیص از گمرک‌های هوایی است. البته اگر کار حمل و نقل و ترخیص کالا را به بهترین شرکت پست بین المللی بسپارید، دیگر نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

کارگو دبی به صورت هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بارتان را به مقصد مورد نظر می‌رساند. به همین دلیل اگر برای رسیدن بار خود عجله دارید یا اینکه کالاهای وارداتی شما جزو کالاهای لوکس و گران قیمت حساب می‌شوند، بهتر است که از کارگو هوایی استفاده کنید. حمل و نقل هوایی قطعا آسیب کمتری به کالاهای خریداری شده شما وارد خواهد کرد. اما نباید فراموش کنید که استفاده از این روش حمل و نقل هزینه بسیار بیشتری را نسبت به حمل و نقل دریایی روی دستتان می‌گذارد.

هزینه واردات کالا از دبی

هزینه واردات کالا از دبی به عوامل زیادی بستگی دارد. زمانی که می‌خواهید برای واردات یک نوع کالا از دبی برنامه‌ریزی کنید، باید همه این هزینه‌ها را تخمین بزنید تا بتوانید سود تقریبی خود را محاسبه کنید.

هزینه‌هایی از جمله هزینه حمل و نقل از دبی به ایران، هزینه حمل و نقل از بندر به شهر مقصد مدنظر شما در ایران، هزینه گمرک و عوارض واردات، هزینه دریافت مجوزهای لازم واردات، هزینه ترخیص کالا، هزینه خرید کالا و… در این مسیر انتظار شما را می‌کشند. البته باید دقت کنید که استفاده از تکنیک‌هایی باعث کاهش این هزینه‌ها خواهد شد. به‌عنوان مثال اگر به‌جای کارگو هوایی از کارگو دریایی استفاده کنید، هزینه‌های شما به مقدار چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کنند.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

برای محاسبه دقیق هزینه واردات از دبی به ایران، باید به عواملی مانند نوع کالا، وزن، ارزش، تعرفه‌های گمرکی و شیوه حمل و نقل توجه داشت. هزینه‌های واردات ممکن است بر اساس این عوامل تغییر کند و باید به صورت جداگانه محاسبه شود.

چرا واردات از امارات را انتخاب کنیم؟

واردات از امارات می‌تواند به عنوان یک گزینه مطرح و دارای مزایایی باشد که در زیر به آن اشاره شده است:

واردات از امارات

واردات قطعات خودرو از دبی

عدم وجود نمایندگی‌های برخی از ماشین‌های خارجی و لوکس در ایران تبدیل به دغدغه مصرف کنندگان شده است. زیرا تامین قطعات این خودرو‌ها کاری سخت است. بنابراین وارد کردن قطعات خودرو از دبی این مشکل را حل کرده است و شما می‌توانید از جزئی ترین قطعات تا کلی ترین آن‌ها را با سامان اکسپرس وارد کنید.

واردات قطعات الکترونیکی از امارات

واردات قطعات الکترونیکی از دبی

در حوزه قطعات الکترونیکی، دبی به عنوان یکی از مراکز برجسته جهان شناخته می‌شود. این شهر کشور امارات به دلیل توسعه فناوری و وجود بازار گسترده، به مقصدی محبوب برای واردات قطعات الکترونیکی تبدیل شده است.

شما می‌توانید انواع قطعات الکترونیکی از جمله تراشه‌ها، مدارهای چاپی، قطعات الکتریکی و لوازم جانبی الکترونیکی را با کیفیت بالا و به قیمت مناسب از دبی تهیه کرده و به راحتی وارد نمایید. تنوع محصولات، کیفیت برتر و سرعت در ارائه خدمات این شهر به شما امکان می‌دهد تا بهترین انتخاب را برای واردات قطعات الکترونیکی خود داشته باشید و با استفاده از آن‌ها، پروژه‌ها و تولیدات خود را بهبود بخشید.

واردات گوشی از دبی

واردات گوشی همراه از دبی

امروزه، دبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید گوشی‌های همراه در جهان شناخته می‌شود. این شهر به تنوع و فراوانی گوشی‌های همراه و لوازم جانبی آن‌ها شهرت دارد. از برندهای معتبر جهانی گرفته تا گوشی‌های محلی همه انواع مدل‌ها و برندهای گوشی همراه در اینجا قابل دسترسی هستند.

این وضعیت و تنوع بازار واردات گوشی‌های همراه از دبی را بسیار آسان و موثر کرده است. شما می‌توانید با توجه به انتخاب گسترده و متنوع در دبی، هر نوع گوشی بر اساس نیاز خود را با کیفیت بالا و به قیمت مناسب وارد کنید. این وضعیت امکان فراهم آوردن گوشی‌های همراه با مشخصات مورد نیاز شما را فراهم می‌کند و تجربه واردات را برای شما لذت‌بخش می‌کند.

بندرهای پر رونق در دبی

در دبی، بندرهای جبل علی و رشید به عنوان دو مرکز بارگیری و ترانزیت برای صادرات و واردات خاورمیانه مشهورند. بندر جبل علی، با اسکله‌های بی‌شمار و وجود منطقه آزاد، از بزرگ‌ترین بنادر جهان است. این بندر نقطه قوت زیادی برای ترانزیت کالاها به ایران دارد. بندر جبل علی با بیش از ۳۵ کیلومتر فضای آزاد اقتصادی و بنادر دریایی بزرگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز حمل و نقل در خلیج فارس شناخته می‌شود. این بندر در زمینه‌های حمل و نقل کالا، انبارداری، ترانزیت و معاملات بازرگانی فعالیت دارد و نقطه تقاطعی برای صادرات و واردات در منطقه است. اسکله‌های بزرگ و وجود بنادر دریایی پیشرفته این بندر، آن را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز حمل و نقل جهان تبدیل کرده است.

 در مقابل، بندر رشید نقش مهمی در ورود و خروج کالاهای خاورمیانه دارد. بندر رشید نیز با بندرگاه‌های کروز مشهور و ترمینال مسافرتی بین‌المللی “مینا راشد”، باعث جذب گردشگران و توریست‌های زیادی از سراسر جهان شده است. این بندر علاوه بر ورود و خروج مسافران، در حمل و نقل کالاها نیز نقش مهمی دارد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین درگاه‌های بارگیری و ترانزیت کالا در منطقه شناخته می‌شود. به طور کلی، این دو بندر به عنوان مراکز حیاتی برای تجارت و حمل و نقل در منطقه معروفند.

واردات از دبی با لنج

واردات از دبی با لنج
واردات از دبی با لنج

یکی از راه‌هایی که می‌توان انواع کالاها از دبی به ایران وارد کرد استفاده از لنج است. شرکت سامان اکسپرس آن را تایید نمی‌کند زیرا این مسیر قاچاق محسوب شده که در صورت گرفتار شدن هزینه‌ها و جریمه‌های سنگینی را در پی دارد و نیز امکان گرفتار شدن لنج در دریا و اسیب دیدن بار وجود داشته و نیز ممکن است بار شما به تمام از بین رفته و هزینه گزافی را روی دست شما بگذارد.

اما راه قانونی واردات از دبی با لنج چیست؟ ملوانان به طور قانونی در طی سال 6 مرتبه می‌توانند در مسیر دبی به ایران  و بالعکس حرکت کنند و در هر مرتبه کالایی به ارزش 1500 دلار را وارد کنند. بدین ترتیب اگر واردات شما هزینه و حجم کمتری داشته باشد می‌توانید برای واردات استفاده کنید واز تعداد لنج ها و ملوانان بیشتری برای واردات استفاده کنید.

شرکت واردات از دبی به ایران

شرکت سامان اکسپرس یک شرکت پست بین‌المللی است که فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه حمل و نقل دارد. این شرکت توانایی انجام واردات کالا از دبی به ایران را دارد و با ارائه خدمات مطمئن و موثر در زمینه حمل و ترانزیت کالاها، برای مشتریان ایرانی این امکان را فراهم می‌کند تا کالاهای خود را به صورت سریع و ایمن از دبی به ایران وارد کنند. این شرکت با استفاده از شبکه وسیعی از ارتباطات و همکاران بین‌المللی، به مشتریان خود خدماتی کارآمد و قابل اعتماد ارائه می‌دهد. به طور خلاصه، شرکت سامان اکسپرس با تجربه و تخصص خود، به عنوان یکی از گزینه‌های برتر برای واردات کالا از دبی به ایران مطرح می‌شود.

سوالات متداول واردات کالا از دبی

نتیجه‌گیری

واردات از دبی یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به سود هنگفت مالی است. بهترین کالاها برای واردات از این کشور در حال حاضر خودرو، قطعات خودرو و لوازم الکترونیک از جمله لپ تاپ هستند. در صورتی که تمایل دارید در رابطه با واردات کالا از دبی اطلاعات بیشتری به‌دست آورید، می‌توانید با سامان اکسپرس در تماس باشید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

3 پاسخ به “شرایط واردات کالا از دبی با سرمایه کم✔️”

  1. از مقاله خوشم‌ا‌ومد اطلاعاتی که میزارید کامل تر از بقیه سایت هاست…امیدوارم جلوی قاچاق کالا گرفته بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارسال و صادرات زعفران به خارج (هر آنچه باید بدانید)

ارسال و صادرات زعفران به خارج...

زعفران یکی از محصولات پرطرفدار در بازارهای بین‌المللی است و ایران نقش مهمی در تولید این محصول گرانبها در عرصه...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
صفر تا صد واردات تجهیزات پزشکی به ایران

صفر تا صد واردات تجهیزات پزشکی...

واردات تجهیزات پزشکی، شناخت قوانین و مقررات مرتبط با این حوزه امری اساسی و مهم است. در این راستا شما...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
حمل ریلی بار

حمل ریلی بار

پست ریلی و یا حمل ریلی بار یکی از انواع روش‌های حمل و نقل داخلی و بین المللی به وسیله...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
ارسال دارو به خارج از کشور با پست

ارسال دارو به خارج از کشور...

حمل و ارسال محصولات دارویی به خارج از کشور نسبت به محصولات و بارهای دیگر چالش‌برانگیزتر است، چون در بسیاری...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
شرایط ارسال بار از دبی به ایران در سال 1403

شرایط ارسال بار از دبی به...

ارسال بار از دبی به ایران جزو فرایند حمل‌ونقل کالاها و محصولات بین این دو کشور است. دبی یکی از...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
ارسال برنج به خارج (تجاری و مسافری) + مراحل و مجوزهای لازم

ارسال برنج به خارج (تجاری و...

ارسال برنج به خارج از کشور، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. گاهی ممکن است افراد به‌ منظور اقتصادی و برای...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
صادرات میوه و سبزی به خارج از کشور

صادرات میوه و سبزی به خارج...

صادرات میوه به خارج از کشور، یکی از موضوعاتی است که همواره به عنوان یکی از راه‌های اصلی توسعه اقتصادی...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
حمل و نقل دریایی بار

حمل و نقل دریایی بار

امروزه حمل و نقل دریایی یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین انواع حمل و نقل در دنیا محسوب می‌شود. انواع مختلفی...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
واردات استوک از دبی (معرفی بازارهای معروف دبی)

واردات استوک از دبی (معرفی بازارهای...

واردات استوک از دبی، یکی از فرصت‌های تجاری جذاب برای کسب‌وکارهای ایرانی است. دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری...

مقالات سامان بیشتر بخوانید
پکینگ لیست (packing list) چیست؟

پکینگ لیست (packing list) چیست؟

پکینگ لیست یا لیست بسته بندی یک سند اساسی و مهم در حمل و نقل بین المللی محسوب می‌شود. سند...

مقالات سامان بیشتر بخوانید