ارسال بار از کانادا به ایران

ارسال بار از کانادا به ایران

در حال حاضر جمعیت زیادی از هم‌وطنانمان ساکن شهرهای کانادا مانند ونکوور و تورنتو هستند. برای همین یکی از سؤال‌های پرتکراری که اغلب مطرح می‌شود این است که: چگونه می‌توان بسته‌ای را از کانادا به ایران ارسال کرد؟ هزینه ارسال بار از کانادا به ایران چقدر است؟

پیچیدگی‌های قوانین گمرکی و حمل‌ونقل کانادا، این موضوع را به چالش بزرگی برای بسیاری از افراد و تاجران تبدیل کرده است. هزینه‌های حمل بار، محدودیت‌های گمرکی و انتخاب روش مناسب برای ارسال بار، از جمله مسائلی هستند که معمولاً ذهن همه را درگیر می‌کنند. به همین منظور، می‌خواهیم در این مقاله به روش‌های حمل بار از کانادا به ایران بپردازیم و به همه سؤالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

ارسال بسته از کانادا به ایران
ارسال بسته از کانادا به ایران

شیوه های حمل بار از کانادا

انتخاب روش مناسب برای حمل بار از کانادا به ایران به فاکتورهای مختلفی مانند نوع بار، حجم و وزن بار، زمان ارسال و بودجه بستگی دارد. در اینجا به دو روش معمول برای حمل بار از کانادا به ایران اشاره می‌کنیم:

چرا سامان اکسپرس برای ارسال بار از کانادا با ایران

سامان اکسپرس با سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، راه‌حلی سریع و مطمئن برای ارسال بار شما از کانادا به ایران و همچنین فریت بار به کانادا ارائه می‌دهد. چراکه کارشناسان مجرب ما با بررسی دقیق شرایط شما، بهترین ایرلاین و ناوگان دریایی را برای ارسال بار شما انتخاب خواهند کرد. مزایای ارسال بار از کانادا به ایران با سامان اکسپرس:

  • سرعت بالا: بار شما در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.
  • دقت و ظرافت: بار شما با دقت و ظرافت کامل، بسته بندی و ارسال می‌شود.
  • امنیت: بار شما در طول فرایند حمل و نقل به طور کامل و با سطوح مختلفی از جبران خسارت بیمه خواهد شد.
  • هزینه مناسب: نمایندگی رسمی سامان اکسپرس با فراهم کردن شرایط ویژه‌ای، با دریافت هزینه بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای ارسال بار از کانادا به ایران، شما را غافلگیر خواهد کرد!

اگر به دنبال ارسال سریع و مطمئن بار خود از کانادا به ایران هستید، همین امروز با سامان اکسپرس تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

هزینه ارسال بار از کانادا به ایران

سامان اکسپرس با همکاری نمایندگی رسمی خود در کشور کانادا، شرایطی را فراهم کرده است که دغدغه شما در رابطه با هزینه ارسال بار از کانادا به ایران را به طور کامل رفع کرده است. در ادامه فاکتورهایی که به طور کلی بر قیمت نهایی حمل کالا از کانادا به ایران تاثیرگذار هستند، ارائه شده است. ولی توصیه ما به شما این است که حتماً برای استعلام دقیق هزینه بار خود فرم زیر را پر کرده تا در اسرع وقت کارشناسان فنی سامان نرخ دقیق و باور نکردنی ارسال بار از کانادا به ایران را به شما اطلاع دهند.

1. وزن و ابعاد بار: هر چقدر که وزن بارتان بیشتر باشد، هزینه ارسال بالاتر می‌رود.
2. بسته‌بندی بار: برای اینکه سلامت بار در حین حمل از کانادا به ایران تضمین شود، باید بسته‌بندی اصولی انجام دهید. بعضی از شرکت‌ها هزینه‌ای جداگانه برای بسته‌بندی بار دریافت می‌کنند.
3. بیمه بار: برای اطمینان از سلامت بار و جبران خسارت‌های احتمالی در زمان حمل، بهتر است بار خود را بیمه کنید. هرچه ارزش بار بیشتر باشد، هزینه بیمه نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد.
4. هزینه‌های گمرکی و ترخیص کالا: هزینه‌های گمرکی معمولاً شامل حقوق و عوارض گمرکی، بارگیری، تخلیه، انبارداری، تعرفه‌های آزمایشگاهی و امور کارشناسی و… می‌شود.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

انواع بار ارسالی از کانادا به ایران

تا زمانی که کالای ارسالی شما در لیست اقلام ممنوعه ایران یا کانادا قرار نداشته باشد، امکان ارسال بسته از کانادا به ایران وجود دارد. نوع کالا، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در انتخاب روش حمل است. در ادامه، روش‌های مختلف حمل را با توجه به نوع کالا شرح می‌دهیم.

ارسال کالای تجاری از کانادا به ایران (کارگو)

خیلی‌ها ممکن است بخواهند کالای تجاری خود را از کشور کانادا به ایران صادر کنند. بهترین کار برای ارسال کالای تجاری، استفاده از خدمات کارگو هوایی است. با این روش می‌توانید کالاهای سنگین و حجیم را بدون هیچ مشکلی به ایران ارسال کنید. البته ارسال کالای تجاری از کانادا به ایران فرایند پیچیده‌ای دارد و بهتر است در این مسیر حتماً از یک تیم متخصص کمک بگیرید.

ارسال بار غیر تجاری و لوازم شخصی (فریت)

اگر قصد دارید به ایران سفر کنید و بارتان بیشتر از حد مجاز است، می‌توانید از روش فریت برای ارسال اضافه بار مسافری خود استفاده کنید. فریت روشی امن و مقرون‌به‌صرفه برای ارسال بار به ایران است.

چه بارهایی را به عنوان لوازم شخصی می توان به ایران ارسال کرد؟

حتماً برایتان پیش‌آمده که بخواهید هدیه یا لوازم شخصی خودتان را از کانادا به ایران بفرستید. در چنین موقعیت‌هایی، بهترین گزینه برای ارسال بسته، فریت بار است! خب احتمالاً می‌پرسید چه چیزی را می‌توان به‌عنوان لوازم شخصی فریت کرد؟

فریت بار از کانادا به ایران
فریت بار از کانادا به ایران

اگر باری که قصد ارسال آن را دارید، یکی از ویژگی‌های زیر را داشته باشد، می‌توانید به راحتی آن را به ایران بفرستید:

  • بسته‌ باارزش حداکثر 100 دلار؛
  • کالاهایی که برای مصرف شخصی و غیرتجاری باشند؛
  • نمونه کالای تجاری؛
  • کالاهایی که با هدف تعمیر به ایران ارسال می‌شوند.

ارسال بسته پستی از کانادا (پست اکسپرس)

✔️پست اکسپرس بهترین روش برای ارسال سریع و امن بسته‌های شماست. با پست اکسپرس، بسته شما در کمترین زمان ممکن به ایران می‌رسد و می‌توانید از طریق کد رهگیری، در هر لحظه وضعیت بسته خود را پیگیری کنید.

مراحل ارسال بسته از کانادا به ایران

 برای اینکه بسته خود را از کانادا به ایران بفرستید، باید چند مرحله را طی کنید:

مرحله اول

اول از همه روش ارسال بار خود را انتخاب کنید. مثلاً پست برای بسته‌های کوچک و سبک، فریت برای بسته‌های بزرگ و سنگین شخصی و کارگو برای حمل بارهای حجیم و تجاری مناسب است. اگر نمی‌دانید چه روش حملی برای ارسال بسته بهتر است، از یک شرکت حمل معتبر کمک بگیرید.

مرحله دوم

بار خود را بسته‌بندی کنید. سعی کنید از جعبه محکم و مناسب استفاده کنید و آدرس فرستنده و گیرنده را به طور واضح و خوانا روی آن یادداشت کنید. اگر بخواهید، می‌توانید از شرکت حمل مربوطه برای بسته‌بندی کالای خود کمک بگیرید.

مرحله سوم

در فرم ارسال بسته همه توضیحات لازم مانند شرح دقیق محتویات بسته، آدرس گیرنده و فرستنده و ارزش بسته را بنویسید.

مرحله چهارم

هزینه ارسال بسته بر اساس وزن، حجم و روش ارسال محاسبه می‌شود. هزینه را به شرکت حمل پرداخت کنید.

مرحله پنجم

بسته را به شرکت حمل تحویل دهید.

مرحله ششم

کد رهگیری برای پیگیری وضعیت مرسوله خود را دریافت کنید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شرکت‌های حمل یا کارشناسان ما تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بسته از کانادا به ایران

برای ارسال بسته از کانادا به ایران، باید مدارک و مجوزهای لازم را داشته باشید تا حمل بار بدون دردسر و به‌آسانی انجام شود. به طور معمول برای ارسال بسته پستی از کانادا به ایران، باید مدارک زیر را آماده کنید:

  • ➖کارت بازرگانی (برای ارسال بارهای تجاری)
  • ➖مجوز واردات (برای بارهای تجاری)
  • ➖مجوز عمومی برای ارسال برخی از کالاها مانند مواد غذایی و دارو
  • ➖بارنامه
  • ➖پروفرما اینویس
  • ➖اینویس
  • پکینگ لیست

یادتان باشد که بسته به ماهیت بار و نوع کالا، ممکن است لازم باشد مدارک بیشتری ارائه کنید. برای اطلاع از این مدارک می‌توانید با شرکت سامان اکسپرس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

شهرها، بنادر و فرودگاه های مهم کانادا

از مهم‌ترین شهرهای کانادا می‌توان به تورنتو، مونترال، ونکوور، کلگری، اوتاوا، ادمونتون و کبک اشاره کرد. از آنجایی‌که انتخاب بندر یا فرودگاه مناسب برای حمل بار به ایران، نقش مهمی در افزایش سرعت و کاهش هزینه ارسال بار دارد، در ادامه، بنادر و فرودگاه‌های مهم کانادا برای حمل بار به ایران را معرفی می‌کنیم.

حمل بار از تورنتو

حجم قابل توجهی از بارها از طریق حمل هوایی از شهر تورنتو به ایران ارسال می‌شوند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از خدمات درب به درب استفاده کنید، یعنی از سامان اکسپرس بخواهید که بسته را درب منزل از فرستنده در تورنتو تحویل بگیرد و در تهران به آدرس گیرنده تحویل دهد.

حمل بار از تورنتو

حمل بار از ونکوور

دومین شهری که بیشترین جمعیت ایرانیان را در خود جای داده، ونکوور است. به همین دلیل، طبیعی است که بارهای ارسالی از این شهر نیز زیاد باشد. بهترین شیوه حمل بار از ونکوور به ایران، حمل هوایی است. اگر قصد ارسال بار از ونکوور به تهران را داشته باشید، می‌توانید از خدمات درب به درب سامان اکسپرس بهره‌مند شوید و بسته خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به ایران ارسال کنید.  

حمل بار از ونکوور

مدت زمان فرستادن بار از کانادا به ایران

اینکه چه زمانی بار شما به ایران برسد، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلاً اگر بارتان را از طریق حمل دریایی ارسال کنید، قطعاً مدت زمان بیشتری لازم است تا مرسوله به ایران برسد و به همان نسبت اگر با هواپیما ارسال شود، مدت زمان کمتری طول می‌کشد. انتخاب یک شرکت حمل بین‌المللی حرفه‌ای و کاربلد که تجربه کافی در زمینه ارسال بار از کانادا به ایران را داشته باشد، نقش بسزایی در افزایش سرعت و دقت در فرایند ارسال بار دارد.

در صورتی ارسال بار توسط سامان اکسپرس شما می‌توانید با استفاده از سیستم رهگیری مرسوله پستی، به طور آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

قوانین ارسال بار از کانادا به ایران

ارسال بار از کانادا به ایران قوانین و مقررات خاص خود را دارد. ارسال بعضی از کالاها ممنوع است؛ درحالی‌که برای برخی کالاهای دیگر باید مجوزهای مخصوص دریافت کنید. با توجه به اینکه اطلاع از همه قوانین ارسال بار از کانادا به ایران مشکل است و بیشتر افراد در این روند کمی سردرگم می‌شوند، پیشنهاد می‌کنیم از یک شرکت حمل باتجربه در زمینه ارسال بار از کانادا به ایران کمک بگیرید. این شرکت‌ها از آخرین قوانین گمرکی ایران و کانادا مطلع هستند و بهتر می‌توانند شما را راهنمایی کنند. با این کار، هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم از بروز مشکلات احتمالی حین حمل بار جلوگیری می‌کنید.

کالاهای ممنوعه برای حمل بار از کانادا به ایران

بر اساس قوانین گمرکی، کالاهای ممنوع اقلامی هستند که اجازه عبور از مرز (چه ورود و چه خروج) را ندارند. برخی از نمونه‌ کالاهای ممنوع برای ارسال از کانادا به ایران عبارتند از:

  • مشروبات الکلی
  • مواد مخدر و روان‌گردان‌ها
  • وسایل قمار
  • سلاح گرم
  • مواد منفجره و مهمات
  • چاقو و سلاح سرد
  • رادیوهای موج‌کوتاه
  • پول تقلبی
  • جواهر و سنگ‌های قیمتی
  • مجلات، کتاب‌ها، عکس‌ها یا فیلم‌های مغایر با منافع و شئون ملی کشور
  • میوه و سبزیجات تازه
  • فرآورده‌های گوشت خوک
  • خاک و گیاهان و فرآورده‌های گیاهی
  • سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی – مگر با مجوز رسمی

جمع‌بندی

در این مقاله روش‌های حمل انواع بار تجاری و شخصی از کانادا به ایران را بررسی کردیم. همان‌طور که مشاهده کردید، روش‌های مختلفی برای ارسال بار از کانادا به ایران وجود دارد و برای انتخاب درست، باید هزینه، نوع کالا و وزن و ابعاد آن را در نظر بگیرید و بعد دست به انتخاب بزنید.

می‌دانیم که این فرایند ممکن است پیچیده باشد، به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتماً از شرکت‌های پست بین المللی پرس‌وجو کرده و سپس نرخ اعلامی را با سامان اکسپرس مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرید. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ما در سامان اکسپرس صحبت کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید. سامان اکسپرس با ارائه خدمات تخصصی در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، شما را از صفر تا صد ارسال بسته همراهی می‌کند.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

2 پاسخ به “ارسال بار از کانادا به ایران”

    • سلام کیمیای عزیز لطفا شماره تماس خودتان را در اختیار ما قرار دهید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا با دریافت اطلاعات بیشتر هزینه دقیق را خدمتتان اعلام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ارسال و پست سمپل (نمونه کالا) به خارج از کشور

ارسال و پست سمپل (نمونه کالا)...

بسیاری از تجار و بازرگانان برای پیشبرد کسب و کار خود علاوه بر بازار داخلی کشور به تعاملات بین المللی...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال بار از انگلیس به ایران (پست و ارسال بار از لندن)

ارسال بار از انگلیس به ایران...

کشور انگلیس، با قدمتی طولانی، غنی و سابقه‌ زیاد در علم، فلسفه و هنر، مقصد محبوبی برای سفر و مهاجرت...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
صادرات و ارسال گل به خارج از کشور

صادرات و ارسال گل به خارج...

گل‌ها، نماد زیبایی، عشق و شادی هستند و در مناسبت‌هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر و… هدیه داده می‌شوند....

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
هر آنچه که باید در مورد ارسال بسته به چین بدانید!

هر آنچه که باید در مورد...

ارتباط بین کشورهای مختلف دنیا به‌دلیل پیشرفته شدن سیستم حمل و نقل بسیار بیشتر از قبل است. کشور چین با...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
پست سریع چیست؟ (سریع‌ترین پست داخلی و خارجی)

پست سریع چیست؟ (سریع‌ترین پست داخلی...

با کمال مسرت و شگفتی، بیایید به دنیایی از سرعت و اعتماد پای بگذاریم، جایی که مرسولات شما با بالاترین...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ارسال کتاب به خارج از کشور (کانادا، اروپا، آمریکا)

ارسال کتاب به خارج از کشور...

شاید دیده باشد که برخی از افراد برای هدیه دادن به مناسبت‌های مختلف مانند تبریک سال نو، تولد و یا...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل هوایی اکسپرس | سریعترین پست هوایی بین المللی

حمل هوایی اکسپرس | سریعترین پست...

اگر تاجر و یا بازرگان هستید و در سطح جهانی فعالیت می‌کنید، به احتمال زیاد با پست اکسپرس آشنا شده‌اید....

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
حمل جنازه با هواپیما (از ایران به خارج و بالعکس)

حمل جنازه با هواپیما (از ایران...

افرادی که بستگانی در کشوری دیگر داشته باشند، در صورت فوت آن‌ها ممکن است بخواهند تا عزیز از دست‌ رفته...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
پس کرایه چیست؟ (محاسبه دقیق کرایه در مقصد)

پس کرایه چیست؟ (محاسبه دقیق کرایه...

حتماً تا به حال اصطلاح پس کرایه به گوشتان خورده‌است. این اصطلاح در پست‌های بین‌الملل یعنی شخص ارسال کننده هزینه‌ای...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید
ممنوعات پست به خارج از کشور

ممنوعات پست به خارج از کشور

ارسال کالا به خارج از کشور و یا دریافت آن از کشورهای دیگر، همواره تابع قوانین و مقررات بین‌المللی و...

حمل هوایی بار بیشتر بخوانید