استعلام هزینه ترخیص کالا از گمرک

استعلام هزینه ترخیص کالا از گمرک

هزینه ترخیص کالا از گمرک یکی از موارد مهم در زمینه واردات کالاست. بسیاری از افرادی که قصد واردات کالا دارند، به‌علت عدم آشنایی با هزینه ترخیص کالا در گمرک دچار مشکل می‌شوند. هزینه ترخیص کالا از گمرک برای هر نوع کالایی متفاوت است. همچنین انتخاب نوع گمرک برای ترخیص هم نقش زیادی در آسان شدن روند تحویل کالا دارد.

در این مطلب قرار است که به جزئیات هزینه ترخیص کالا از گمرک بپردازیم. پس اگر قصد دارید که با هزینه گمرک برای واردات کالا آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

استعلام هزینه ترخیص کالا از گمرک

هزینه‌های ترخیص کالا از گمرک

پیش از آنکه اقدام به واردات کالا از دبی و یا هر کشور دیگر کنید، باید با هزینه‌های مختلفی که در این مسیر پرداخت کنید آشنا شوید. یک دسته از این هزینه‌ها، هزینه‌های گمرکی هستند. در واقع زمانی که بار شما در گمرک متوقف می‌شود، شما باید پرداخت‌هایی برای انجام مراحل اداری و قانونی ترخیص بار خود انجام دهید که به این هزینه‌ها پرداخت‌های گمرکی گرفته می‌شود.

این هزینه‌ها شامل موارد مختلفی از جمله هزینه بارگیری، انبارداری، کارشناسی و… هستند. همچنین در این مرحله باید مالیات ورود کالا را به کشور پرداخت کنید و تمامی مجوزهای قانونی آن را به‌دست بیاورید. در صورتی که احساس می‌کنید طی کردن مراحل اداری و قانونی گمرک برای شما طاقت‌فرسا و خسته کننده است، می‌توانید طی کردن تمام این فرایند را به یک شرکت معتبر مانند سامان اکسپرس بسپارید.

کارشناسان حرفه‌ای ما در سامان اکسپرس با سال‌ها تجربه در زمینه ترخیص کالا از گمرک، تمام مراحل گمرکی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت طی کرده و مجوزهای قانونی واردات را در اختیار شما می‌گذارند.

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا ترخیص کالا از گمرک با سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

هزینه ترخیص کالا از گمرک به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه ترخیص کالا از گمرک به عوامل زیادی بستگی دارد. در ادامه عوامل مختلف موثر بر هزینه ترخیص کالا را بررسی خواهیم کرد.

هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)

هزینه ترخیص کالا از فرودگاه

هزینه ترخیص کالا از تمام گمرک‌های کشورمان به‌صورت یکسان محاسبه می‌شود. طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران تعرفه‌های خدمات گمرک در همه نقاط کشور به یک شکل است و تفاوتی ندارد که شما در کدام فرودگاه یا بندر اقدام به تخلیه و ترخیص بار خود می‌کنید.به همین دلیل محاسبه هزینه ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام‌خمینی (ره) کاملا مشابه سایر گمرک و فرودگاه‌های دیگر است.

این هزینه وابسته به عواملی مانند عوارض ورودی، مجوزها، بیمه‌نامه، انبارداری، هزینه تخلیه بار و… است که قبلا در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ایم.

محاسبه هزینه ترخیص کالا از گمرک

محاسبه هزینه ترخیص کالا از گمرک باید به‌صورت تخصصی توسط افراد با تجربه و حرفه‌ای در این زمینه صورت بگیرد. اشتباه در زمینه محاسبه هزینه‌های ترخیص می‌تواند برنامه‌های شخص وارد کننده را به‌هم ریخته و فرد را دچار مشکل کند. به همین دلیل پیدا کردن افراد حرفه‌ای برای گرفتن مشاوره در این زمینه از واجبات فرایند واردات است. خوشوقتانه شما در این زمینه می‌توانید روی شرکت سامان اکسپرس حساب باز کنید

ما با داشتن تجربه طولانی در زمینه ترخیص بار از گمرک، به تمام پیچ و خم این مسیر مسلط هستیم و می‌توانیم پیش از هر اقدامی برای واردات کالا، هزینه‌ترخیص کالا از گمرک را برای شما به‌صورت کاملا دقیق محاسبه کنیم. برای دریافت مشاوره در این زمینه و استعلام هزینه گمرک می‌توانید با شرکت ما در تماس باشید.

استعلام هزینه ترخیص کالا از گمرک

برای استعلام هزینه ترخیص کالا از گمرک دو راه وجود دارد. اول اینکه می‌توانید برای استعلام تک تک هزینه‌های گمرکی به گمرک مدنظر مراجعه کنید یا با بخش‌های مختلف این اداره تماس بگیرید و لیستی از هزینه‌ها برای خود تهیه کنید. دومین روش برای دریافت استعلام هزینه ترخیص کالا از گمرک، سپردن کار به شرکت پست سامان اکسپرس است. ما با داشتن سال‌ها تخصص می‌توانیم لیست منظمی از تمام هزینه‌های پیش رو در اختیار شما قرار دهیم و هزینه نهایی را به‌صورت دقیق برای شما محاسبه کنیم.

برای مشورت در مورد استعلام هزینه ترخیص کالا می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا اطلاعات خود را در فرم زیر وارد نمایید.

ارتباط با ما (سامان اکسپرس)

اطلاعات(ضروری)

هزینه ترخیص یک روزه و فوری کالا از گمرک فرودگاه امام

اگر برای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام (ره) عجله دارید، بهتر است که فرایند ترخیص بار خود را به افراد کار بلد بسپارید. خوشوقتانه شرکت سامان اکسپرس با داشتن ریل اختصاصی در قسمت گمرک فرودگاه، می‌تواند به فرایند ترخیص بار شما سرعت باورنکردنی ببخشد. با سپردن ترخیص کالاهایتان به شرکت ما می‌توانید با خیال راحت در منزل استراحت کنید و بار خود را در آدرس درخواستی تحویل بگیرید. برای این منظور باید ابتدا از هزینه دقیق خدمات گمرک آگاه شوید و سپس با شرکت ما برای ترخیص کالا وارد قرارداد شوید. برای اطلاع از شرایط ترخیص فوری کالا در سامان اکسپرس می‌توانید همه روزه با ما در تماس باشید. 

هزینه ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

هزینه ترخیص از گمرک بندرعباس

همان‌طور که پیش‌تر توضیح دادیم، هزینه ترخیص کالا در هرکدام از گمرک‌های کشورمان کاملا یکسان است. در واقع هیچ تفاوتی بین هزینه ترخیص کالا در بندرعباس یا فرودگاه امام خمینی وجود ندارد. تنها تفاوت موجود در این زمینه است که هزینه حمل و نقل بار به‌وسیله کشتی و در نهایت ترخیص در بندرعباس هزینه بسیار کمتری نسبت به هزینه حمل و نقل با استفاده از هواپیما دارد.

هزینه‌های تخلیه و بارگیری از کشتی گاهی اوقات مقداری بیشتر از این هزینه در زمان استفاده از هواپیما خواهد شد. اما اختلاف این هزینه‌ها به اندازه‌ای نیست که تفاوت چشم‌گیری در هزینه تمام شده داشته باشد. بنابراین بهتر است که برای بارهای سبک از هواپیما و برای واردات بارهای انبوه و سنگین از حمل و نقل دریایی استفاده کنید.

آیا می‌توان از پرداخت هزینه‌های ترخیص کالا از گمرک اجتناب کرد؟

اعلام ارزش کالاهای وارداتی کمتر از ارزش واقعی یا هرگونه تقلب در زمینه اعلام کالاها برای کاهش هزینه گمرکی غیرقانونی است. اما به‌صورت کلی یک سری از معافیت‌های قانونی برای کاهش هزینه گمرکی وجود دارد که در صورت آشنایی صحیح با قوانین واردات و گمرک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای گرفتن مشاوره و راهنمایی در زمینه استفاده از فرصت‌های معافیت‌های گمرکی می‌توانید با کارشناسان سامان اکسپرس در تماس باشید.

نتیجه‌گیری

هزینه ترخیص کالا از گمرک به عوامل زیادی از جمله هزینه انبارداری، تخلیه و بارگیری، بیمه‌نامه، مجوزهای قانونی و… بستگی دارد. هزینه ترخیص از همه گمرک‌های کشور کاملا یکسان است و فرقی ندارد که در کدام یک از این مراکز فرایند ترخیص بار خود را انجام دهید. فرایند ترخیص بار از گمرک یک مسیر خسته کننده و طاقت‌فرسا است به همین خاطر ما به افراد پیشنهاد می‌کنیم که برای سریع و ساده طی شدن این مسیر، ترخیص بار خود را به یک شرکت حرفه‌ای در این زمینه بسپارند.

سامان اکسپرس با سال‌ها تجربه در زمینه ترخیص کالا در خدمات واردکنندگان محترم کالا به ایران است و مشاوره خود را در هیچ زمینه‌ای از این افراد دریغ نمی‌کند. در صورتی که دوست دارید اطلاعات بیشتری در زمینه هزینه ترخیص بار از گمرک به‌دست آورید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
ترخیص فوری و یک روزه کالا از گمرک

ترخیص فوری و یک روزه کالا...

امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین فرایندها در این حوزه، ترخیص فوری...

ترخیص گمرکی بیشتر بخوانید
ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک مهم‌ترین فرآیند در زمینه واردات و صادرات کالا به شمار می آید و این فرآیند بسته...

ترخیص گمرکی بیشتر بخوانید
راهنمای کامل حمل یکسره کالا از گمرک

راهنمای کامل حمل یکسره کالا از...

گاهی اوقات بازرگانان و تجار نیاز دارند که محصولات وارداتی به درون کشور را با سرعت بیشتری تحویل بگیرند. یا...

ترخیص گمرکی بیشتر بخوانید
ترخیص کالا از دبی چگونه انجام می‌شود؟

ترخیص کالا از دبی چگونه انجام...

دبی، یکی از شاهراه‌های مهم ورود محصولات مختلف وارداتی به ایران است. هزینه پایین واردات کالا از دبی و وجود...

ترخیص گمرکی بیشتر بخوانید
ترخیص فوری کالا از چین

ترخیص فوری کالا از چین

ترخیص فوری کالا از چین به ایران امروزه بحث داغ بازار تجارت است. با توجه به اینکه کشور چین یکی...

ترخیص گمرکی بیشتر بخوانید
هر آنچه که باید درباره تشریفات گمرکی بدانید

هر آنچه که باید درباره تشریفات...

آیا تا به‌ حال درباره تشریفات گمرکی شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید که تشریفات از مراحل مهم در واردات و صادرات انواع...

ترخیص گمرکی بیشتر بخوانید