صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)

صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)

اگر از آن دسته افرادی باشید که زیاد به کشور همسایه، یعنی ترکیه رفت و آمد می‌کنید و تصمیم به مهاجرت به این کشور را کرده‌اید، حتماً با مقوله‌ای به نام فریت بار به ترکیه آشنایی دارید. در این روش شما با هزینه کمتر و امنیت بیشتر وسایل شخصی و اثاثیه منزل خود را از ایران به ترکیه و هر شهری از این کشور زیبا منتقل می‌کنید. بنابراین تا انتهای این مطلب را با دقت بخوانید تا با جزئیات دقیق بهترین روش ارسال بار به ترکیه توسط سامان اکسپرس آشنا شوید.

ارسال بار مسافری به ترکیه | فریت بار به ترکیه

فریت بار به ترکیه

کلمه فریت در واقع به‌ معنای حمل و نقل بارهای مسافری از کشوری به کشور دیگر است. فریت بار یعنی اینکه شما کالاهای مد نظرتان را از طریق هواپیما، کشتی و یا کانتینر به کشوری دیگر ارسال کنید. در نتیجه بهتر است درباره ارسال انواع لوازم شخصی و اثاثیه منزل و هر وسیله‌ای که قصد دارید جهت مهاجرت با خود به کشوری دیگر منتقل کنید صحبت کنیم.

> ارسال لوازم منزل (اثاثیه منزل) به ترکیه: قطعاً خرید مجدد همه لوازم منزل در این کشور هزینه زیادی را روی دست مهاجران می‌گذارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که در زمان مهاجرت به این کشور با استفاده از روش فریت بار به ترکیه، اثاثیه منزل خود را صحیح و سالم به ترکیه منتقل کنید.
> حمل لوازم شخصی به ترکیه: بسیاری از افراد تمایل دارند که لوازم شخصی خود را از طریق حمل بار از ایران به ترکیه ارسال کنند. شما می‌توانید از طریق فریت بار همه لوازم شخصی خود را به ترکیه ارسال کنید.
> ارسال حیوان خانگی به ترکیه: شما می‌توانید از طریق این نوع حمل و نقل، حیوانات خانگی خود را به ترکیه ارسال کنید. این قابلیت جابه‌جایی برای پت شاپ‌های هر دو کشور کاربرد زیادی دارد.

ارسال اثاثیه منزل به ترکیه

ارسال اثاثیه منزل به ترکیه

در گذشته بسیاری از مهاجران دغدغه ارسال اثاثیه منزل به ترکیه داشتند. اما به لطف خدمات شرکت پست بین‌المللی سامان اکسپرس این مشکل رفع شده است و دیگر ارسال بار به ترکیه اصلا کار مشکلی نیست. شرکت سامان اکسپرس اثاثیه منزل شما را از درب منزل شما در ایران بسته بندی و بارگیری کرده و درب منزل شما در ترکیه با ضمانت سلامت اثاثیه و بیمه، تحویل می‌دهد.

بسیاری از افراد سوالاتی در خصوص ارسال اثاثیه منزل خود به ترکیه دارند. مثلا برایشان سوال است که آیا بهتر نیست وسایل منزل را در ایران بفروشم و در ترکیه مجدد لوازم خریداری کنم؟ در پاسخ باید گفت برای کسانی که از لحاظ مالی تامین هستند نگرانی از این بابت وجود ندارد و می‌توانند این کار را انجام دهند اما در صورتی که بضاعت مالی پایینی دارید توصیه می‌شود از فریت استفاده کنید.

بهترین شرکت برای فریت بار به ترکیه

سامان اکسپرس افتخار این را دارد که بهترین کیفیت ارسال بار منزل به ترکیه را در کنار مناسب‌ترین هزینه به هم‌وطنان عزیز تقدیم کند. شما می‌توانید برای ارسال بار خود به ترکیه (فریت بار و چه کارگو ترکیه) با ما در تماس باشید. دقت داشته باشید که برای فریت بار و ارسال اثاثیه منزل و تمامی لوازم شخصی خود به کشور ترکیه لازم است شرکتی را انتخاب کنید که خدمات زیر را حتماً ارائه کند:

> مشاوره رایگان و تخصصی توسط کارشناسان دپارتمان فریت بار
> ارائه خدمات بسته‌بندی اصولی و ایمن تمامی وسایل
> انجام صفر تا صد تمامی تشریفات گمرکی در کوتاهترین زمان
> همکاری با بهترین ایرلاین‌ها جهت ارسال بار
> دارا بودن نمایندگی و دفتر فعال پستی در ترکیه

مزایای سامان اکسپرس

سامان اکسپرس شرایط ارسال را با نیاز مشتری سازگار می‌کند.

چرا سامان اکسپرس؟!

نمایندگی در سراسر دنیا

امنیت در انتقال

سرعت در حمل و نقل

ارسال به سراسر دنیا

انواع روشهای ارسال بار به ترکیه

شما می‌توانید بر اساس نوع کالای ارسالی خود، وزن کالا، زمان مدنظر برای رسیدن کالا به مقصد، هزینه‌ای که برای فریت بار در نظر دارید و مواردی از این دست روش ارسال بار به ترکیه را مشخص کنید.

هزینه فریت بار به ترکیه

هزینه فریت بار به ترکیه بر اساس ایرلاینی که برای پرواز انتخاب می‌کنید می‌تواند رقم متفاوتی داشته‌ باشد. قطعاً هرچه وزن و حجم بار ارسالی شما بالاتر باشد باید هزینه بیشتری را برای ارسال آن پرداخت کنید. به طور کلی هزینه فریت بار به استانبول یا هر شهر دیگری از ترکیه بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می‌شود که در ادامه به طور دقیق ذکر شده است. با این وجود همچنان نمی‌توان نرخ و عدد دقیقی برای هزینه اعلام کرد چون در ابتدا باید مقدار دقیق هر یک از این متغیرها مشخص شده و سپس نرخ دقیق اعلام شود.

هزینه بسته بندی و ارسال بار از درب منزل تا فرودگاه

شرکت سامان اکسپرس بار مدنظر شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از انجام تمام مراحل قانونی، آن را برای ارسال، به فرودگاه تحویل می‌دهد. این فرایند بر اساس نوع و وزن بار ارسالی می‌تواند هزینه متفاوتی داشته‌باشد.

قیمت ارسال هر کیلو بار به ترکیه

همان طور که گفتیم قیمت فریت بار به ترکیه بر اساس ایرلاین انتخابی و شهر مقصد در ترکیه متفاوت است. در صورتی که تمایل دارید قیمت دقیق فریت بار خود را بدانید می‌توانید با سامان اکسپرس در تماس باشید.

هزینه ترخیص بار در ترکیه

هزینه ترخیص بار در ترکیه می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی تعیین شود. شما می‌توانید با مشاوره از کارشناسان سامان اکسپرس هزینه دقیق ترخیص بار در ترکیه را محاسبه کنید. البته دقت داشته باشید که تا 48 ساعت بعد از رسیدن بار به ترکیه، بار شما بدون هزینه نگهداری می‌شود و هزینه انبارداری در این مدت شامل بار شما نمی‌شود. در صورتی که بعد از این مدت زمان برای ترخیص و تحویل بار خود در ترکیه اقدام کنید هزینه انبارداری نیز اضافه خواهد شد.

برای استعلام هزینه فریت بار به ترکیه فرم زیر را پر کنید.

با تکمیل این فرم کارشناسان سامان اکسپرس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به شما مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

اطلاعات(ضروری)
اطلاعات(ضروری)
اطلاعات
روش ارسال (اختیاری)

مزایای فریت بار به ترکیه

مزایای فریت بار به ترکیه، از جمله فریت هوایی و مسافری، شامل موارد زیر می‌شود:

مزایای فریت بار به ترکیه

بیمه فریت بار به ترکیه

سامان اکسپرس بعد از انجام تمامی مراحی و تشریفات گمرکی فریت بار، تمامی بارهای شما را بیمه بین المللی می‌کند. در این صورت در صورت بروز حادثه پیش‌بینی نشده و وارد شدن آسیب به بارهای شما جبران خسارت از سوی شرکت بیمه انجام خواهد شد. میزان پرداخت خسارت بابت هر کیلو از بار بر اساس ارزش واقعی اعلام شده برای بارها و سطح بیمه انتخابی صاحب کالا متفاوت خواهد بود.

ارسال بار به شهرهای مختلف ترکیه

شما می‌توانید بار مدنظر خود را به شهرهای مختلف ترکیه از جمله استانبول، ازمیر، آنتالیا و آنکارا ارسال کنید. معمولاً بیشترین حجم از بارهای ارسالی به ترکیه از ایران برای ارسال بار به استانبول صورت‌ می‌گیرد. در صورتی که تمایل دارید در مورد فریت بار به استانبول اطلاعات بیشتری به‌دست آورید می‌توانید با ما در تماس باشید.

فریت بار به ترکیه و استانبول

مراحل فریت بار به ترکیه

برای اینکه بتوانید بدون دردسر بار خود را به کشوری دیگر از جمله ترکیه ارسال کنید، باید با مراحل فریت بار آشنا شوید. این مراحل معمولاً برای فریت بار هوایی از ایران به هر کشور دیگری تقریباً یکسان است. در ابتدا باید با بهترین شرکت پست بین المللی تماس بگیرید و در مورد جزییات فریت بار به ترکیه و هزینه آن اطلاعات کسب کنید. سپس باید بار خود را به شرکت بسپارید تا به‌صورت تخصصی بسته بندی شود؛ برای این منظور کارشناسان جهت بسته بندی بارها به منزل شما مراجعه خواهند کرد. در ادامه سامان اکسپرس بسته‌های مدنظر شما را به فرودگاه و گمرک امام خمینی (ره) رسانده و بعد از انجام تشریفات گمرکی از طریق ایرلاین مناسب به ترکیه ارسال می‌کند.

در نتیجه در صورتی که شما انجام این فرآیند را به یک شرکت حمل و پست بین المللی متخصص بسپارید، بدون هیچ نگرانی و بدون نیاز به حضور شما مراحل فریت بار به ترکیه انجام خواهد شد.

مدارک فریت بار به ترکیه

برای ارسال بار مسافری به ترکیه به مدارکی نیاز دارید. جهت ارسال بارها از ایران به عنوان فرستنده نیاز به مدارکی از جمله کپی یا عکس بلیط هواپیما، عکس یا کپی پاسپورت شخص ارسال کننده بار و لیست بار موجود از مهمترین مدارکی هستند که باید تهیه کنید. بعد از پرواز به ترکیه هم با در دست داشتن بارنامه می‌توانید بارهای خود را از فرودگاه مقصد تحویل بگیرید.

نکته حائز اهمیت این است که شخص گیرنده در ترکیه حتما باید KIMLIK داشته باشد.

مدت زمان فریت بار به ترکیه

مدت زمان فریت بار به ترکیه بر اساس نوع محصول ارسالی، وزن محصول و… متفاوت است. اما به‌ صورت معمول به دلیل تعداد پروازهای زیادی که از ایران به ترکیه در طول هفته انجام می‌شود فریت بار به‌ روش هوایی به ترکیه به‌ سرعت انجام‌ می‌شود و نهایتاً 1 الی 3 روز کاری زمان می‌برد. البته دقت داشته باشید در صورتی که فرآیند فریت بار با روزهای تعطیلی رسمی در ایران و یا ترکیه تقارن داشته باشد ممکن است این مدت زمان کمی طولانی‌تر شود. با این وجود در طول ارسال بار، شما می‌توانید به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کرده و از وضعیت آن باخبر شوید.

به صورت آنلاین مرسوله خود را رهگیری کنید و از وضعیت آن مطلع شوید.

کالاهای ممنوعه فریت بار به ترکیه

ارسال بعضی از کالاها به‌روش فریت بار به ترکیه ممنوع است. این کالاها شامل عطر، ادکلن، مواد آرایشی، مواد شیمیایی، الکل، و هر نوع موادی که پرواز را به خطر بیندازد می‌شوند. همچنین ارسال کالاهای با ارزش مانند طلا و جواهرات، کالاهای عتیقه، ارسال فرش دست‌بافت، تابلوهای هنری و… ممنوع است. تعجبی ندارد که ارسال هرگونه سلاح گرم و سرد به‌روش فریت بار به ترکیه هم ممنوع می‌باشد.

مراحل فریت بار به ترکیه

برای ارسال بار به ترکیه لازم است شما 11 مرحله را پشت سر بگذارید که در ادامه شرح داده شده است.

  1. ➖تماس با شرکت سامان اکسپرس.
  2. ➖تکمیل فرم و ثبت سفارش از طریق وب سایت.
  3. ➖تحویل بار توسط نماینده شرکت.
  4. ➖بسته بندی حرفه‌ای بار توسط سامان اکسپرس (بسته بندی با ضربه گیرها و پالت‌های مخصوص صورت می‌گیرد).
  5. ➖ارسال بار به فرودگاه جهت ارسال. (معمولا بارهای ترکیه از طریق فرودگاه امام خمینی ارسال می‌شود).
  6. ➖اخذ مجوزات لازم جهت فریت بار به ترکیه.
  7. ➖انجام مراحل اداری و تشریفات گمرکی. (ثبت وزن، حجم و تعداد بسته‌ها)
  8. ➖صدور بارنامه.
  9. ➖تحویل بار و کالاها به خطوط هوایی مخصوص.
  10. ➖پشتیبانی بار توسط سامان اکسپرس تا زمان تحویل در ترکیه.
  11. ➖بعد از دریافت بارنامه، فرستنده می‌تواند از طریق وب سایت سامان اکسپرس مراحلی که بار در آن قرار دارد را رصد کند.

سوالات متداول ارسال بار مسافری به ترکیه

هر نوع مرسوله‌ای، هر جای دنیا

سامان اکسپرس برای هر نوع مرسوله‌ای بهترین و اقتصادی‌ترین روش ارسال را به شما معرفی می‌کند؛ کافیست از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

982140885160+

خدمات بار هوایی سامان اکسپرس

4 پاسخ به “صفر تا صد فریت بار به ترکیه (ارسال بار از ایران به ترکیه)”

  1. سلام وقت بخیر دوستان
    آیا ارسال بار به ترکیه از طریق اتوبوس انجام میشه؟

    • سلام دوست عزیز
      برای ارسال سریع می توانید به روش هوایی ارسال کنید.

  2. من دو تا فرش 6 متری که هر دو دست بافته میخوام بفرستم ترکیه ازمیر، شما انجام میدید؟

    • با سلام
      بله -بدون داشتن مجوزهای لازم هر فردی می‌تواند در هر بار ارسال تنها دو عدد فرش دستبافت را به خارج از کشور بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
فریت بار به هند با کمترین قیمت از فرودگاه امام خمینی

فریت بار به هند با کمترین...

با پیشرفت روز افزون کشور هند در زمینه‌های مختلف، این روزها افراد زیادی از ایران به این کشور رفت‌وآمد می‌کنند....

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به خارج از کشور

فریت بار به خارج از کشور

فریت بار یا فریت مسافری چیست؟ این سوالی است که برای بسیاری از مسافران مخصوصاً افرادی که قصد مهاجرت به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به آلمان به صورت هوایی + هزینه منصفانه

فریت بار به آلمان به صورت...

فریت بار به آلمان بهترین روش برای ارسال اضافه بار مسافری به کشور آلمان است که هزینه کمتری برای مهاجران...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به عمان (ارسال بار به عمان و مسقط)

فریت بار به عمان (ارسال بار...

عمان به‌عنوان یکی از همسایگان جنوبی ایران، شریک تجاری مهمی برای کشورمان محسوب می‌شود. به همین دلیل، پیدا کردن راهی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به آمریکا چیست و چگونه انجام‌می‌شود؟

فریت بار به آمریکا چیست و...

افرادی که به قاره آمریکا مهاجرت کرده‌اند یا یکی از عزیزانشان ساکن در این کشور هستند، حتما باید اطلاعات زیادی...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به ایتالیا (صفر تا صد)

فریت بار به ایتالیا (صفر تا...

کشور ایتالیا با داشتن جاذبه‌های فراوان و شرایط زندگی آسان سالانه مهاجران زیادی را از کشور ایران به خود جذب...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فریت بار به دبی ( ارسال بار به دبی هوایی و دریایی)

فریت بار به دبی ( ارسال...

فریت بار به دبی به معنای فرستادن لوازم شخصی و وسایل منزل از مبدا به این شهر است. در واقع،...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار مسافری

هزینه فریت بار اولین سوال و چالش همه افرادی است که می‌خواهند از طریق خدمات فریت، بار خود را به...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
نکاتی که باید در مورد فریت بار به انگلیس بدانید!

نکاتی که باید در مورد فریت...

فریت بار مسافری از آن دسته خدمات ارسال بین المللی حساب می‌شود که انقلابی در کیفیت زندگی افراد مهاجر ایجاد...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید
فرق فریت بار و کارگو چیست؟ هر آنچه باید بدانید!

فرق فریت بار و کارگو چیست؟...

اگر قصد ارسال کالاهای خود از یک کشور به کشور دیگر را دارید، ضروری است که با مفاهیم فریت بار...

خدمات فریت بار بیشتر بخوانید